Tuesday, 12 April 2022

Three reasons why earphones are a must-have this 2022



Learn why earphones will continue to go from a non-essential to a no-brainer this year


Cairo, 12 April 2022 – With restrictions slowly being lifted and life resuming to how we know it to be, there is no doubt the benefit, practicality and importance of having a pair of good earphones in our lives as we navigate between work, school and home. Driven by the need for personalised audio experiences that minimise external distractions and achieve high-quality sound, here are four reasons why earphones are your must-have accessory as we embrace our new way of life.




The need to create an undisturbed working environment


With key technologies such as Active Noise Cancellation, one can work efficiently from wherever they are with no distractions whilst blocking out unwanted noise – be it your desk buddy’s calls or the neighbour’s conversations, plug in, tune out and head to your happy place.


Additionally, comfort is paramount throughout the long workdays. Earphones such as the WF-1000XM4 provide ultimate comfort with uncompromised functionality. With an impressive 8-hour battery life with the ANC feature activated, you can last from your morning coffee run right through your 4pm meetings hassle free!




WF-1000XM4 Truly Wireless Earphones





The need for a budget-friendly accessory during study sessions


It’s not only the office goers who have struggled to adjust to new work from home environments. Students have also had to stay focused whilst adapting to a new learning environment.


Designed to be compact, the rounded tips of the WF-C500 fit perfectly in your ears and make sure your study sessions are as comfortable as can be. Don’t let its affordable price tag fool you, these earphones are packed with power especially with its high-tech sound features.




WF-C500







The need to enhance everyday commuting


As we embrace a new normal, daily commuting will continue to be an important part of our daily lives. Whether it’s to your weekly workout class or visits to the office, features including portability, noise reduction and high-quality sound is essential.


LinkBuds provide all that and bridge your daily life and the entertainment you love, wherever you go. You can comfortably wear them around the clock as you hear sounds around you transparently, remaining in touch with people and places without ever having to pause your soundtrack.




ثلاثة أسباب تجعل امتلاك سماعات الأذن ضرورةً في عام 2022


لماذا ستستمر سماعات الأذن في التحول من اعتبارها عنصراً غير أساسي إلى عنصرٍ بديهي في العام الحالي






القاهرة، 12 أبريل 2022 - مع رفع القيود المفروضة تدريجياً وعودة الحياة كما كانت عليه في السباق، لم يعد هناك شك في مزايا سماعات الأذن خلال تنقلنا بين العمل والمدرسة والمنزل. وانطلاقاً من الحاجة إلى تجارب سمعيةٍ تحمل طابعنا الشخصي وتحد من التشتيت الخارجي لصوت واضح وعالي الجودة، إليكم أربعة أسبابٍ تجعل سماعات الأذن أحد الملحقات الضرورية لنمط الحياة الجديد.










الحاجة إلى خلق بيئة عملٍ خالية من الإزعاج




بفضل التقنيات الأساسية مثل إلغاء الضجيج النشط، يمكن للمرء أن يعمل بكفاءة من أي مكانٍ يتواجد فيه دون تشتيت الانتباه مع ميزة حجب الضجيج - سواءً كانت تجرى مكالمة مع صديقك أو المكتب أو الجار، ما عليك سوى استخدام السماعة والتركيز في المكالمة.




وإضافةً إلى ذلك، سترافقك الراحة القصوى طوال أيام العمل الطويلة. وتوفر سماعات الأذن مثل WF-1000XM4 راحةً قصوى مع الأداء المميز. وعمر بطاريةٍ مذهل يمتد لثمان ساعات مع تنشيط ميزة إلغاء الضجيج النشط (ANC)، يمكنك أن تستمر من موعد قهوتك الصباحية وحتى موعد اجتماعاتك في الرابعة مساءً دون متاعب!
















الحاجة إلى ملحقاتٍ بسعرٍ مناسب خلال الدراسة




لا يقتصر الأمر فقط على العاملين في المكاتب فيما يتعلق بالمعاناة للتأقلم مع بيئات العمل الجديدة من المنزل. فقد كان على الطلاب أيضاً الحفاظ على تركيزهم خلال مرحلة التأقلم مع بيئة التعلم الجديدة.




بفضل تصميمها الصغير، تتلاءم الحواف الدائرية لسماعة WF-C500 على أكمل وجه مع شكل الأذن للاستماع بالراحة خلال الدراسة. لا تحكم على هذه السماعات من سعرها فهي تحتوي على الكثير من المزايا المتطورة خصوصاً عندما يتعلق الأمر بالصوت.














الحاجة إلى التنقل بأسلوب أفضل




مع عودة الحياة لما كانت عليه من قبل، فإن التنقل هو جزء هام من حياتنا اليومية. وسواء كنا في الطريق لحضور التمارين الأسبوعية أو إلى المكتب، فإن مزايا مثل سهولة الحمل وتقليل الضجيج والجودة هي حتماً أساسية.




سماعات LinkBuds توفر كل تلك المزايا وتربط بين حياتك اليومية والترفيه الذي تحبه أينما ذهبت. يمكنك ارتداؤها على مدار الساعة بكل راحة وفي الوقت نفسه سماع الأصوات المحيطة بك، لتبقى على اتصالٍ مع الأشخاص والأماكن دون أن تضطر إلى وقف الموسيقى التي تستمع إليها.












LinkBuds

=