Wednesday, 23 September 2020

AladdinB2B is Revolutionizing the Trade Show and Exhibition Industry After COVID-19

 

What will happen to the trade show industry after Covid-19?

AladdinnB2B is a web-based platform that is revolutionizing the tradeshow industry. It is capable of creating thousands of meetings in just 3-4 days of a trade show. It works by matching buyers and sellers on its online platform and providing sourcing and trading tools to follow on meetings and create opportunities.

Aladdin is blazing a new path forward in virtual trading and collaboration. And with COVID-19 cutting off opportunities for trade shows and events left-and-right, Aladdin is exactly the solution that the multi-billion-dollar trade show industry needs to survive. It’s a unique platform where well profiled visitors can trade with their matched exhibitors using the power of technology.     

Transforming Challenges into Opportunities

In the face of the global pandemic, Aladdin has proven to be a savior within the $137 billion events industry. Aladdin is an online platform where exhibitors and visitors can trade virtually. It includes tools to help them pre-qualify an opportunity before meeting face-to-face, allowing buyers to save money and exhibitors to make more money all while reducing Customer Acquisition Cost - CAC. This is not only safer than attending large public gatherings like tradeshows and events, it is also much easier. Ready to scale up to high demands from regional and international trade show organizers, Aladdin recently announced the opening of its new round of investment.    

Aladdin Has Built it Better

When you’re virtually integrating, you can functionally be in two places at once. Aladdin allows companies to attend multiple exhibition events, meet new buyers, and find new products without the need to worry about the inconveniences of social distancing at trade shows. Aladdin provides a reliable substitute without the interruptions or uncertainty that the Coronavirus has brought to our world.

Alaa - The Founder of Aladdin and his team of experts have built Aladdin so that it is capable of facilitating thousands of meetings at one time. Meetings are scheduled and maintained without a single clash. Aladdin’s technology digitizes the entire experience of trade during trade shows. When face to face trade shows are back Aladdin is the best associated technology to ensure social distancing, Aladdin is secure and convenient. The platform is able to guide people to their meetings location, even if they don’t have an internet connection through the use of cutting-edge beacon technology.

 Innovative Solutions for Digitizing Trade Shows

Existing digital collaboration and trading platforms have become stagnant, dominated by just a few large companies. Aladdin is shaking things up by creating a newer and practical way of doing things for trade shows. Aladdin’s founder developed his passion for the industry through frustration with existing solutions. This, taken with his business sense, has led Alaa to realize that one of the biggest shortcomings of the industry is justifying the return on investment for existing or potential stakeholders - especially for exhibitors at trade shows.

Aladdin was founded to meet peoples’ needs and maximize ROI on trade shows. We are dedicated to serving you and your company. This means our key success is helping you succeed in achieving and increasing ROI on Trade Shows.

In 2019 alone, over 300 million people attended 32,000 business exhibitions around the world. However, only a handful of those attendees will see a return on their investments. Now that the Coronavirus has placed businesses in the unhappy position of adapting to social distancing, these figures are even more discouraging. In fact, COVID-19 is stifling professional events and forcing the $137 billion industry to go online, which means the market is poised and ready for Aladdin.     

 

علاء الدين B2B تقوم بإحداث ثورة في صناعة المعارض التجارية بعد كوفيد-19

علاء الدين B2B هي منصة على شبكة الانترنت تعمل على إحداث ثورة في صناعة المعارض التجارية، وإنها قادرة على إنشاء آلاف الاجتماعات خلال 3-4 أيام فقط من المعرض التجاري، وتعمل على مطابقة المشترين والبائعين على المنصة وتوفير مصادر وأدوات تداول لمتابعة الاجتماعات وخلق الفرص. 

إن علاء الدين يشقُ طريقًا جديدا إلى الأمام في التجارة والتعاون الافتراضي، ومع كوفيد-19 الذي أوقف الكثير من الفرص للمعارض التجارية والأحداث يمينًا ويسارًا، فإن علاء الدين هو الحل المثالي الذي تحتاجه صناعة المعارض التجارية التي تقدر بمليارات الدولارات للاستمرار، فإنها منصة فريدة من نوعها حيث تمكّن الزوار من التبادل التجاري مع العارضين المتطابقين باستخدام قوة التكنولوجيا.

تحويل التحديات إلى فرص 

وفي مواجهة الوباء العالمي، أثبت علاء الدين أنه المنقذ في صناعة الفعاليات التجارية التي تبلغ قيمتها 137 مليار دولار، إن علاء الدين عبارة عن منصة على الإنترنت حيث يمكن للعارضين والزوار التداول بشكل افتراضي، وتتضمن أدوات لمساعدتهم على التأهيل المسبق للفرصة قبل الاجتماع وجهًا لوجه، مما يسمح للمشترين بتوفير المال و للعارضين بكسب المزيد من المال مع تقليل تكلفة اكتساب العملاء (CAC)، وإن هذا ليس فقط أكثر أمانًا من حضور التجمعات العامة الكبيرة مثل المعارض التجارية والأحداث، بل هو أيضًا أسهل بكثير، واستعدادًا لتلبية الطلبات العالية من منظمي المعارض التجارية الإقليمية والدولية، أعلن علاء الدين مؤخرًا عن افتتاح جولة جديدة من الاستثمار.

قام علاء الدين ببناء نظاماً الكترونيا لعقد المعارض بشكل أفضل 

عندما تقوم بالتواصل افتراضيًا، فإنه يمكنك عمليًا أن تكون في مكانين في وقت واحد، أن علاء الدين يسمح للشركات بحضور العديد من فعاليات المعارض، ومقابلة مشترين جدد، والعثور على منتجات جديدة دون الحاجة إلى القلق بشأن صعوبات التباعد الاجتماعي في المعارض التجارية، حيث يوفر علاء الدين بديلًا موثوقًا به، دون المعوقات وعدم اليقين الذي جلبه فيروس كورونا إلى عالمنا. 

علاء -  مؤسس علاء الدين وفريق الخبراء الخاص به قاموا ببناء علاء الدين لتسهيل آلاف الاجتماعات في وقت واحد، حيث يتم جدولة الاجتماعات والحفاظ عليها دون حصول أي تضارب، حيث تعمل تقنية علاء الدين على تحويل التجربة التجارية بالكامل خلال المعارض التجارية إلى صيغة رقمية، وعندما تعود العروض التجارية وجهًا لوجه، فإن علاء الدين ستكون أفضل تقنية لضمان التباعد الاجتماعي، فإن علاء الدين آمن ومريح، في المنصة قادرة على توجيه الأشخاص إلى موقع اجتماعاتهم، حتى وإن لم يكن لديهم اتصال بالإنترنت من خلال استخدام تقنية بيكن (beacon) المتطورة.

حلول مبتكرة لرقمنة العروض التجارية 

أصبح التعاون الرقمي ومنصة التداول الحالية راكدًا ومهيمنًا عليه من قبل عدد قليل من الشركات الكبيرة، ويعمل علاء الدين على تغيير الأمور من خلال إنشاء طريقة حديثة وعملية للقيام بما يلزم المعارض التجارية، وطور مؤسس علاء الدين شغفه بهذه الصناعة من خلال يأسه من الحلول الموجودة حاليًا، وقد أدى هذا، إضافة إلى حسه التجاري، إلى إدراك علاء أن أحد أكبر أوجه القصور في المعارض التجارية يبرر بالعائد على الاستثمار لأصحاب المصلحة الحاليين أو المحتملين – خاصة للعارضين في المعارض التجارية.

وقد تم تأسيس علاء الدين لتلبية احتياجات منظمي المعارض و الحضور لزيادة العائد على الاستثمار في المعارض التجارية، فنحن ملتزمون بخدمتك أنت وشركتك، وهذا يعني أن نجاحنا الرئيسي هو مساعدة منظمي المعارض والفعاليات التجارية على النجاح في تحقيق زيادة عائد الاستثمار على الفعاليات التجارية.

ففي عام 2019 وحده، حضر أكثر من 300 مليون شخص 32000 معرض أعمال حول العالم، ومع ذلك، لن يرى سوى عدد قليل من هؤلاء الحاضرين عائدًا على استثماراتهم، والآن وبعد أن وضع فيروس كورونا الشركات في موقف التكيف مع التباعد الاجتماعي، فإن هذه الأرقام أكثر إحباطًا، في الواقع ، إن كوفيد-19 يخنق الأحداث المهنية ويجبر الصناعة التي تبلغ قيمتها 137 مليار دولار على الانتقال الى حلول مدمجة. حيث أجمع أكثر من 78 % من المستطلعة آراءهم في دراسة ل Freedman أن الاستمرار في إقامة الفعاليات التي تتطلب حضورا شخصيا سيقودنا إلى التحول نحو نموذج يمزج بين الفعاليات الرقمية و الفعاليات التي تعقد وجهًا لوجه، مما يعني أن السوق مهيأ وجاهز لعلاء الدين.

 

 

=