Sunday, 24 June 2018

AT IKEA, CATCH THE BIG SALE OFFERS OF THIS MONTH WITH A NEW PAYMENT SOLUTION ALLOWING CUSTOMERS TO BUY NOW AND PAY LATER




Cairo, Egypt: June 21, 2018, With new in store summer inspirations to stimulate the artistic minds, customers’ long awaited summer shopping lists have now become more affordable and reachable then ever. The IKEA July sale has just started with mark downs up to 75 % on more than 1500 item around the store, coupled with new payment solutions bridging the gap again between its customers’ aspirations and affordability. The new payment solution presents multiple installments schemes to choose from all based on 0% interest for purchases over EGP 1,000. The approval process is fast and flexible, helping customers find a solution to get the products they need now.

“At IKEA, we constantly ask: ‘Is there a better way?’ That’s how we try to make everyday life better for our customers,” said Thomas Sirguey, IKEA Store Manager, Egypt. “Our aim is to help more people live a better life at home. With our customer-focused in-house finance solution, we’re making it easier and more affordable to furnish the home of your dreams by buying now and paying later.”




Developed with customers in mind, IKEA’s new solution is an easy application process through the ValU app, which can be found at Google Play or the App Store. Furnished with simple steps to follow the sign up process and create an account in just few minutes. Once the online process is complete, customers make a quick visit to the ValU booth at IKEA Cairo Festival City for validation in order to start enjoying their selections and purchases



“Our customer-centric approach is evident in everything we do at IKEA,” continued Thomas Sirguey. “The IKEA Concept stems from the idea of providing a range of home furnishing products that are affordable to the many people, not just the few. The 0% down and up to 24 month installments of our new in-house finance solution is helping expand that concept further than ever before.”




استمتع بعروض وتخفيضات ايكيا الكبيرة هذا الشهر مع بدائل وحلول جديدة للدفع




الحلول جديدة تمنح العملاء فرصة الشراء الآن والدفع لاحقًا




تتمتع منتجات وابداعات الصيف الجديدة من ايكيا بلمسة فنية رائعة يدركها المبدعون منذ اللحظة الأولى. وحتى يمكن لعملائنا اقتناء هذه الابداعات، أصبح متاحاً لهم التسوق خلال الصيف مهما كانت قائمة احتياجاتهم طويلة، خاصة مع بداية موسم تخفيضات ايكيا في شهر يوليو، والتي تصل إلى 75% على أكثر من 1500 صنف ومنتج. وتتميز حملة التسوق الصيفية من أيكيا أيضاً ببدائل وحلول جديدة ومبتكرة للدفع والتي أطلقتها ايكيا مؤخراً للتوفيق بين تطلعات العملاء وقدرتهم الشرائية. وتقدم الحلول الجديدة برامج متعددة للتقسيط بدون فوائد عندما تصل قيمة المشتريات لأكثر من 1000 جنيه، حيث تتم الموافقة على طلب التقسيط بسرعة ومرونة لمساعدة العملاء في الحصول على المنتجات التي يحتاجونها الآن دون انتظار. 

وتعليقاً على ذلك، يقول السيد/توماس سيرجي- مدير متجر ايكيا في مصر: "إننا في ايكيا نسأل أنفسنا باستمرار: هل هناك طريقة أفضل لخدمة عملائنا؟ هذا هو أسلوبنا الذي نسعى من خلاله لإثراء حياة عملائنا وجعلها أفضل كل يوم. إننا نستهدف مساعدة المزيد من العملاء للاستمتاع بحياتهم المنزلية بأفضل صورة ممكنة. لذلك أطلقنا هذا الحل التمويلي الذي يركز على احتياجات العملاء وتسهيل مهمة تأثيث منزل أحلامك بأسعار معقولة من خلال هذا الحل الذي يتيح لك الشراء الآن والدفع لاحقاً." 

يأتي الحل الجديد الذي أطلقته ايكيا انطلاقاً من اهتمامها بعملائها، والتركيز على تلبية احتياجاتهم. فالآن يمكن للعملاء الاستفادة من حلول الدفع الجديدة من خلال تطبيق ValU على جوجل بلاي أو App Store. ويقوم العملاء من خلال هذا التطبيق باتباع خطوات بسيطة للتسجيل وإنشاء حساب في دقائق معدودة. وبمجرد استكمال العملية على الانترنت، يقوم العملاء بزيارة جناح ValUداخل متجر ايكيا في كايرو فستيفال سيتي لتأكيد الطلب والاستمتاع باختياراتهم ومشترياتهم. 





يضيف توماس سيرجي: "إنّ تطبيق سياسية التركيز على احتياجات العميل تمثل أهم ما نقوم به ونسعى لتحقيقه في ايكيا. ويعتمد مفهوم ايكيا Ikea Concept على فكرة أساسية هي توفير باقة متنوعة من المنتجات لتأثيث المنزل بأسعار معقول وذلك لأكبر عدد من العملاء بحيث لا يقتصر ذلك فقط على فئة محدودة منهم. يأتي هذا الحل التمويلي من ايكيا ليساهم في نشر هذا المفهوم أكثر من أي وقت مضى، حيث يمنح عملائنا فرصة التقسيط حتى 24 شهر بدون مقدم."

=