Thursday, 10 May 2018

eToro adds EOS onto Platform





Launch of EOS brings total number of crypto assets available on the platform to ten


Move comes as investors increasingly seek to diversify into altcoins


Users own the asset and benefit from eToro’s established checks and procedures

May 05, 2018 - eToro, a global trading and investment platform with over nine million users, has today added EOS onto its platform, bringing the total number of cryptocurrency assets available on the site to ten.

EOS is the token linked to one of the most powerful infrastructures for decentralized applications. EOS is a blockchain-based, decentralized system that enables the development, hosting, and execution of commercial-scale decentralized applications (dApps) on its platform.

The addition of EOS follows NEO and Stellar earlier this year and comes as investors increasingly turn their attention to altcoins, as they seek new investment opportunities and diversification for their portfolios.

It will now be available on the eToro platform alongside Bitcoin, Ethereum, Bitcoin Cash, XRP, Litecoin, Ethereum Classic, Dash, Stellar and NEO.

Cryptocurrency investors on eToro own the real underlying asset, with eToro acting as custodian.

eToro users benefit from eToro’s verification procedures, security processes and established reputation within the crypto community.

Yoni Assia, Co-founder and CEO at eToro, recently commented: “Already in 2018 we’ve seen attention shift away from mainstream cryptocurrencies and the market share of altcoins is increasing all the time. In our view, this trend is only set to continue.



“We are constantly seeking to identify and assess new concepts as they emerge and we are committed to bringing the best crypto assets onto our platform for our users to invest in. We’re excited to have brought EOS onto the platform already this year and we look forward to seeing how the market develops in 2018 following a very successful 2017 for the crypto community.”




"إيتورو" تُضيف العملة الرقمية "إي أو إس" إلى منصتها للتداول الاجتماعي والاستثمار


إضافة العملة الجديدة يزيد عدد العملات المٌشفرة في المنصة إلى عشر عملات


تأتي الخطوة في ظل تزايد طلب المستثمرين على "العملات البديلة"


تتيح للمستخدمين امتلاك الأصول والاستفادة من عمليات المراجعة والإجراءات الخاصة بشركة "إيتورو"




05 مايو 2018

أعلنت شركة "إيتورو" (eToro)، الشبكة العالمية للتداول الاجتماعي والاستثمار والبالغ عدد مستخدميها 9 ملايين مستخدم، عن إضافتها للعملة الرقمية "إي أو إس" (EOS) إلى منصتها للتداول، ليصل بذلك عدد العملات المُشفرة المتاحة على المنصة إلى عشر عملات. 

وعملة "إي أو إس" هي رمز "توكن" (token) مرتبط بواحدة من أقوى البنى التحتية للتطبيقات اللامركزية، وهي عبارة عن نظام لا مركزي قائم على تقنية البلوكتشين يتيح إمكانية تطوير واستضافة وتنفيذ التطبيقات اللامركزية التجارية على منصتها.

ويأتي إضافة عملة "إي أو إس" بعد أن تم في وقت سابق من العام إضافة عملتي "إن إي أو" (NEO) و"ستيلر" (Stellar)، وفي وقت يتزايد طلب المستثمرين فيه على "العملات البديلة" (altcoins)، في ظل سعيهم للحصول على فرص استثمارية جديدة وتنويع محافظهم الاستثمارية.

وستتاح الآن إمكانية التداول بعملة "إي أو إس" على منصة "إيتورو" إلى جانب سلة العُملات الرقمية المتوفرة الأخرى، "بيتكوين" (Bitcoin) و"إيثريوم" (Ethereum) و"بيتكوين كاش" (Bitcoin Cash) و"إكس آر بي" (XRP) و"ليتكوين" (Litecoin) و"إيثريوم كلاسيك" (Ethereum Classic) و"داش" (Dash) و"ستيلر" و"إن إي أو".

ويمتلك مستثمرو العملات المُشفرة في شبكة "إيتورو"، الأصول الأساسية الحقيقية، حيث تقوم "إيتورو" بدور الوصي فقط. كما يستفيد مستخدمو المنصة من إجراءات التحقق وعمليات الحماية، والمكانة الرائدة التي تتمتع بها الشركة ضمن فضاء العملات المشفرة.



وقال يوني آسيا، الشريك المؤسس والمدير التنفيذي لشبكة "إيتورو": "شهدنا خلال العام الحالي تحولاً في الاهتمام من العملات الرقمية السائدة نحو العملات البديلة التي باتت حصتها في تزايد في السوق، حيث نعتقد أن هذا التوجه مستمر. ونتطلع قدماً إلى تقييم وتحديد المفاهيم الجديدة حال ظهورها، بالإضافة إلى التزامنا بإضافة أفضل العملات الرقمية المشفرة إلى منصتها ليتسنى لمستخدمي منصتها التداول بها. ونحن سعداء بإضافة العملة الرقمية "إي أو إس" خلال العام الحالي، بعد النجاح الكبير الذي حققناه العام الماضي فيما يتعلق بالعملاء الرقمية المشفرة."
=