Tuesday, 17 April 2018

SWISS-BELHOTEL INTERNATIONAL PREPARES FOR A STRONG SHOW AT THE 25TH EDITION OF ARABIAN TRAVEL MARKET







April 17, 2018




Dubai – Swiss-Belhotel International has a number of strategic global and regional announcements lined up for the Arabian Travel Market (ATM), taking place in Dubai from 22 to 25 April 2018. Attending the event will be the top team from the group led by Mr. Gavin M. Faull, Chairman and President of Swiss-Belhotel International.




Confirming the group’s presence at ATM, Mr. Laurent A. Voivenel, Senior Vice President, Operations and Development for the Middle East, Africa and India for Swiss-Belhotel International, said, “This year, marks the 25th anniversary of ATM which is the leading travel and tourism trade exhibition in the Middle East and we feel privileged to be part of it. With 6 new hotels opening in quick succession across the GCC over the next few months, it is also a very significant year for us at Swiss-Belhotel International. In addition, we are in advanced negotiation of some fabulous new projects in various other parts of the region that will be announced during ATM. Joining us on the occasion will be our key associates, owners and partners.”




With 16 new hotels, featuring more than 2,600 rooms in 12 cities, Swiss-Belhotel International currently has an extremely strong development pipeline in the Middle East and Africa. Mr. Voivenel stressed, “We are delighted to expand our footprint in the region adding exciting new destinations as we continue to deliver consistent growth and brand excellence for our hotel owners and guests. We are well positioned to take advantage of the growing demand for quality hotels in the region and are eager to capitalize on the various opportunities.”




Swiss-Belhotel International will be present at Arabian Travel Market from 22 to 25 April on stand ‘HC1130’ in Sheikh Saeed Hall in Dubai International Convention and Exhibition Centre.



سويس-بلهوتيل انترناشيونال تستكمل استعدادتها للمشاركة بقوة 

في النسخة الخامسة والعشرين من معرض سوق السفر العربي


للنشر الفوري 17 أبريل (نيسان)2018




دبي- تعد "سويس-بلهوتيل انترناشيونال" العدة للقيام بعدد من الإعلانات الاستراتيجية على المستوى العالمي والإقليمي في معرض سوق السفر العربي، والذي من المقرر عقده في دبي للفترة من 22 إلى 25 أبريل (نيسان) 2018. وسيتولى تمثيل "سويس-بلهوتيل انترناشيونال" في هذا الحدث الدولي للسفر والسياحة فريق من كبار مسؤوليها بقيادة السيد غافن إم. فول، رئيس مجلس الإدارة ورئيس المجموعة.


وفي سياق تأكيده على حضور المجموعة في هذا المحفل، قال السيد لوران ايه. فوافينيل، نائب الرئيس الأول للعمليات والتطوير في الشرق الأوسط وأفريقيا والهند في شركة سويس-بلهوتيل انترناشيونال: "يصادف هذا العام الذكرى السنوية الخامسة والعشرين على انطلاق معرض سوق السفر العربي، وهو المعرض الرائد في مجال السفر والسياحة في الشرق الأوسط، ونشعر بالفخر على مشاركتنا فيه. يكتسب هذا العام أهمية خاصة بالنسبة لنا في سويس-بلهوتيل انترناشيونال إذ يشهد افتتاح ستة فنادق جديدة بتعاقب سريع في جميع أنحاء دول مجلس التعاون الخليجي خلال الأشهر القليلة المقبلة. وبالإضافة إلى ذلك، فإننا حالياً في مرحلة متقدمة من المفاوضات على بعض المشاريع الرائعة الجديدة في بقاع أخرى مختلفة من المنطقة والتي سيتم الإعلان عنها خلال معرض سوق السفر العربي. وسيكون حاضراً إلى جانبا في هذا الحدث حلفاء المجموعة الرئيسيون وملاكها وشركائها".


وتمتلك "سويس-بلهوتيل انترناشيونال" ستة عشر فندقًا جديدًا تضم في مجموعها أكثر من 2600 غرفة في 12 مدينة، تمثل حافظة أعمالها التطويرية القوية في الشرق الأوسط وأفريقيا. وأكد السيد فوافينيل قائلاً: "نحن سعداء بتوسعة نطاق أعمالنا في المنطقة وإضافة وجهات جديدة ومثيرة تزامناً مع استمرارنا في تحقيق نمو ثابت وتميز في علامتنا التجارية لمالكي الفنادق ونزلائها. ونتمتع حالياً بمكانة جيدة للاستفادة من الطلب المتزايد على الفنادق عالية الجودة في المنطقة، ونحن حريصون على الاستفادة من مختلف الفرص التي يتيحها هذا الطلب."









يمكنكم التفضل بزيارة جناح "سويس-بلهوتيل انترناشيونال" من 22-25 أبريل (نيسان) في معرض سوق السفر العربي، جناح رقم "اتش سي1130"، قاعة الشيخ سعيد - مركز دبي الدولي للمؤتمرات والمعارض.

=