Monday, 16 April 2018

Epson to highlight innovative POS solutions at Seamless Retail Show




Cairo – Egypt; April 15, 2018 – Epson, a leader in point-of-sale (POS) system devices for three decades, will showcase its innovative receipt printers, fiscal printers and mobile printing solutions at the Seamless Retail Show 2018, taking place from April 15-16 at Dubai International Convention and Exhibition Centre. Epson will display various solutions including Intelligent POS terminals, mobile POS printing as well as on-demand colour labelling solutions, designed to help businesses to run more efficiently and enable cost-saving and environmental protection.





According to Shihab Zubair, Regional Sales Manager, Epson: “We understand the needs of the retail and hospitality sectors to ensure smooth customer service. Today’s customers have ever-higher expectations of service and the retail experience. To stay ahead in today’s fast-moving retail environment, you need technology that helps you manage costs, attract more customers and keeps them coming back for more. We have 45 years' experience of working with retailers to design intelligent products that help boost their revenues, keep up-to-date with technology trends and improve customer service – all at affordable prices. At Seamless Retail Show, visitors can experience the easy-to-use features, fast printing speed and superior reliability of our POS products and experience how it helps to achieve better business outcomes with proven functionality, easy integration and Return on Investment (ROI).”





Key products Epson will display at the show include:





TM-T88VI Series: This series offer a wide range of features designed to enable retailers and hospitality businesses to benefit from affordable and innovative tablet and web-based POS solutions without compromising existing PC-based solutions.





Mobile printers: Fast and effective, these printers add flexibility and ease to customer interaction with capabilities ranging from high-quality receipt and barcode printing to direct printing from web browser on tablets and mobile devices. On display will be the TM-P20 and TM-P80.





Colorworks Label Printers: The Epson Colorworks label printer series are ideal for manufacturers with a low-volume / high-product mixture, improving inventory management and product identification and enhancing customer service. On display will be the Colorworks C7500.





Epson will be present at Stand No: E-T10, Hall 8 at Dubai International Convention and Exhibition Centre.



خلال مشاركتها في معرض الشرق الأوسط للتجزئة 2018

"إبسون" تستعرض أحدث ابتكاراتها في مجال حلول الطباعة لنقاط البيع لقطاعي التجزئة والضيافة


القاهرة – مصر، 15 أبريل 2018: أعلنت شركة " إبسون"، الرائدة في مجال حلول الطباعة لنقاط البيع على مدى ثلاثة عقود، اليوم عن مشاركتها في معرض الشرق الأوسط للتجزئة 2018، الذي ينعقد في مركز دبي التجاري العالمي، في الفترة ما بين 15 – 16 أبريل الجاري. حيث ستقوم الشركة باستعراض ومشاركة أحدث إبتكاراتها في مجال حلول الطباعة في نقاط البيع لقطاعي التجزئة والضيافة. وتشتمل الحلول التي تعرضها "إبسون" على الطابعات المخصصة لمنافذ البيع، وحلول الطباعة المتنقلة، وحلول طباعة الملصقات الملونة حسب الطلب، المصممة حسب الطلب لتعزيز قدرة العملاء على إدارة اعمالهم بكفاءة، وخفض التكاليف، وحماية البيئة. 

وبهذه المناسبة، قال شهاب زبير، المدير الإقليمي للمبيعات لدى إبسون الشرق الأوسط: "يسعى قطاعي التجزئة والضيافة إلى تطوير خدماتهم باستمرار سعيًا نحو تحقيق رضا العملاء بشكل دائم وتقديم خدمة متميزة لهم، ونحن في إبسون نتفهم هذه الحاجة، إذ يتميز العملاء حاليًا بتزايد متطلباتهم وتوقعاتهم حول جودة الخدمة. ويتعين على الشركات في قطاعي التجزئة والضيافة أن تكون سباقة في تلبية احتياجات عملائها في ظل هذه البيئة التي تتسم بالتنافسية والتطورات السريعة. ولذا فهم بحاجة دائمة إلى الحلول التكنولوجية التي تساعدهم على إدارة التكاليف، واستقطاب المزيد من العملاء والمحافظة عليهم."

وأضاف: "نتمتع في "إبسون" بخبرة تصل إلى 45 عامًا من العمل مع شركات التجزئة، مما يساعدنا على تصميم منتجات ذكية متخصصة تمكن عملاءنا من تحقيق عائدات متزايدة، وتوفير خدمات تقنية حديثة، وتعزيز التجربة الكلية لعملائهم بأقل التكاليف الممكنة. ويمكن لزوار جناحنا في معرض الشرق الأوسط للتجزئة 2018 تجربة حلولنا سهلة الاستخدام، بما في ذلك الطابعات السريعة، ومنتجاتنا، ذات الموثوقية العالية، الخاصة بنقاط البيع. كما يمكنهم التعرف على إمكانية تحقيق نتائج متطورة بفضل الكفاءة العالية وسهولة الاستخدام التي توفرها منتجاتنا، مما يساهم في تحقيق عائدات أفضل على الاستثمار".


وتشتمل المنتجات التي تعرضها "إبسون" خلال المعرض على:


سلسلة طابعات (TM-T88VI)، والتي تحتوي على خصائص مميزة تتيح لقطاع التجزئة والضيافة إمكانية الاستفادة من حلول الأجهزة اللوحية ونقاط البيع الاقتصادية والمبتكرة دون التخلي على حلول الحاسب الآلي التقليدية.


حلول الطباعة المتنقلة: وهي حلول طباعة سريعة وعملية ومرنة، ويمكنها طباعة الفواتير والباركود بجودة عالية، بالإضافة إلى إمكانية الطباعة الفورية من محرك البحث، أو الجهاز اللوحي، أو جهاز الكمبيوتر. حيث ستعرض إبسون طرازي (TM-P20) و(TM-P80) من هذه الطابعات خلال المعرض.


طابعات الملصقات الملونة: وتعتبر هذه السلسلة مثالية للمصنعين الذين يقومون بطباعة كميات قليلة من ملصقات السلع بإمكانيات إنتاجية عالية، وتساهم هذه الملصقات بتعزيز قدرة المصنعين على إدارة المخزون، وتحديد المنتجات المتوفرة، وتحسين خدمة العملاء. وستعرض إبسون طراز (C7500) خلال المعرض.



وتتواجد إبسون في الجناح (E-T10)، قاعة رقم 8، بمركز دبي التجاري العالمي.
=