Monday, 31 July 2017

Two Restaurants at Millennium Airport Hotel Dubai Awarded with TripAdvisor 2017 Certificate of Excellence


Cactus Jacks and Da Vinci’s restaurants at Millennium Airport Hotel have been recognized with 2017 TripAdvisor Certificate of Excellence based on consistent great reviews.
Cactus Jacks is one of the most popular Latino restaurants in Dubai serving Latino food and late night “fiestas” daily. The outlet is known for its famous frozen margaritas and mojitos; with delicious speciality fajitas, great theme nights, and live entertainment. Equally popular is Da Vinci’s which opened in 1989 and was the 3rd Italian restaurant to open in Dubai. Since then, it flourished collecting numerous culinary awards such as being in top 3 Dubai’s Favorite Italian Restaurant for 3 consecutive years.
Mr Simon Moore, General Manager of Millennium Airport Hotel Dubai, said, “There is nothing more gratifying than to see guests appreciate our product and service on a globally trusted portal such as TripAdvisor. With social networking becoming increasingly important, world of mouth recommendations such as these are invaluable. Positive guest experiences go a long way in creating loyal customers which in turn generates better financial performance.”

Established in 2000, TripAdvisor is now the world’s largest travel site and offers more than 500 million reviews and opinions with a base of over 390 million unique monthly visitors. Now in its 7th year, the Certificate of Excellence celebrates establishments that consistently earn great TripAdvisor reviews from travellers. To qualify, a business must maintain an overall TripAdvisor bubble rating of at least four out of five, have a minimum number of reviews and must have been listed on TripAdvisor for at least 12 months.


مطعمان في فندق المطار ملينيوم دبي يحصلان على
شهادة الامتياز من تريب أدفايزور 2017

نال مطعما كاكتوس جاكس ودافينشي بفندق المطار ملينيوم دبي شهادة الامتياز من موقع تريب أدفايزور لعام 2017 اعتمادا على الآراء الرائعة المستمرة من الزوار.

يعد مطعم كاكتوس جاكس واحدا من أشهر المطاعم اللاتينية في دبي ويقدم طعاما من المطبخ الأمريكي اللاتيني إلى جانب "المهرجانات" اليومية في وقت متأخر من الليل. يعرف المطعم بالمارجريتا والموهيتو المجمد الشهيرين، أطباق الفاهيتا الشهية الخاصة، الليالي الاحتفالية الرائعة والترفيه الحي. ولا يقل مطعم دافنشي شعبية، وقد افتتح عام 1989 وكان ثالث مطعم ايطالي يفتتح في دبي. ومنذ ذلك الوقت، ازدهر ونال العديد من جوائز الطهي فكان واحدا من أهم ثلاثة مطاعم ايطالية مفضلة في دبي على مدار ثلاث سنوات متتاليات.

يقول سايمون مور، مدير عام فندق المطار ملينيوم دبي، إنه: "ليس هناك شيء يدعو للإرتياح أكثر من رؤية الضيوف يقدرون منتجنا وخدمتنا على موقع موثوق به عالميا مثل تريب أدفايزور. ومع ازدياد أهمية التواصل الاجتماعي، فإن مثل هذه التوصيات تعتبر ثمينة للغاية. تجارب الضيف الإيجابية تحقق الكثير فيما يتعلق بخلق عملاء أوفياء وهو ما يحقق بالتالي أداء ماليا أفضل".

تأسس موقع تريب أدفايزور عام 2000 ويعتبر الآن أكبر موقع للسفر في العالم، ويقدم أكثر من 500 مليون تقييم ورأي من خلال قاعدة تزيد على 390 مليون زائر فريد شهريا. الآن في عامها السابع، تحتفي شهادة الامتياز بالمؤسسات التي تكتسب بشكل ثابت ومستمر آراء رائعة على تريب أدفايزور من المسافرين. ومن أجل التأهل لهذه الشهادة، يتعين على الشركة أن تحافظ على تقدير عام على تريب أدفايزور لا يقل عن أربعة من خمسة، مع حد أدنى من الآراء ويجب أن تكون مسجلة على تريب أدفايزور لمدة 12 شهرا على الأقل.

=