Thursday, 13 July 2017

Andersen Global Initiates Expansion in Egypt


SAN FRANCISCO--(BUSINESS WIRE/ME NewsWire)-- Andersen Global is proud to announce the addition of a presence in Egypt by way of a Collaboration Agreement with Maher Milad Iskander and Co., an Egyptian tax and legal firm based in Cairo.
“Our collaboration with the member firms of Andersen Global enhances our ability to deliver quality, seamless coverage in locations around the globe. Providing a more comprehensive range of services, and the combination of tax and legal services, will yield great benefits for our clients,” said Maher Milad Iskander, Managing Partner of Maher Milad Iskander and Co. “Client service at the highest level is our top priority and working with professionals that share this mindset is extremely important to us.”
Maher Milad Iskander and Co. provides a wide range of legal services such as mergers and acquisition transactions, finance and banking services, and settlement of disputes, in addition to a full suite of tax services provided to individuals and corporations in Egypt, in a wide range of industries, including manufacturing, textile, energy, telecommunications, pharmaceuticals, food, and tourism.
Mark Vorsatz, CEO of Andersen Tax, commented, “Egypt is the third most populous country in Africa and is considered to be one of the primary emerging markets in the world. The addition of Maher Milad Iskander and Co. brings strength to our firm and is part of a larger expansion strategy in the region. Maher and his team of professionals demonstrate our commitment to providing best-in-class service globally.”

Maher Milad Iskander and Co. joins Andersen Global with over 70 attorneys, accountants, experts, professionals and administrative personnel. Andersen Global has more than 2,000 professionals worldwide and a presence in 64 locations through its member firms and collaborating firms. 

اندرسن جلوبال تبدأ التوسع في مصر

سان فرانسيسكو - (بزنيس واير/"إم إي نيوز واير") - يسر شركة "أندرسن جلوبال" أن تعلن عن تواجدها الجديد في مصر من خلال اتفاقية تعاون مع شركة ماهر ميلاد إسكندر وشركاه، وهي شركة محاماة وضرائب مصرية كائنة في القاهرة.

وقد صرح السيد/ ماهر ميلاد اسكندر، الشريك المدير لماهر ميلاد اسكندر وشركاه ان: "تعاوننا مع الشركات الأعضاء في أندرسن جلوبال يعزز قدرتنا على تقديم تغطية عالية الجودة وسلسة حول العالم. فضلا عن ان تقديم مجموعة شاملة من الخدمات، والجمع بين الخدمات الضريبية والقانونية، سيعود بفوائد كبيرة على عملائنا". 
كما اضاف ايضا ان "خدمة العملاء على أعلى مستوى هي أولى اولويتنا والعمل مع مهنيين يشاركوننا ذات الرؤية هو في غاية الأهمية بالنسبة لنا ".  

تقدم شركة ماهر ميلاد اسكندر وشركاه  مجموعة واسعة من الخدمات القانونية بما في ذلك صفقات الدمج والاستحواذ، والخدمات التنظيمية المصرفية والمالية، وتسوية النزاعات فضلاً عن الخدمات الضريبية المتكاملة للأفراد والمؤسسات في مصر, و ذلك لنطاق واسع من الصناعات، بما في ذلك الصناعات التحويلية، والمنسوجات، والطاقة، والاتصالات السلكية واللاسلكية، والأدوية، والغذاء، والسياحة.

وعلق مارك فورساتس، الرئيس التنفيذي لشركة أندرسن تاكس قائلا: "مصر هي ثالث دولة من حيث عدد السكان في أفريقيا، وتعتبر واحدة من الأسواق الناشئة الرئيسية في العالم. إضافة ماهر ميلاد إسكندر وشركاه يجلب قوة لشركتنا وهي جزء من استراتيجيتنا لتوسع أكبر في المنطقة. و يبرهن ماهر وفريقه من المهنيين على التزامنا بتقديم أفضل الخدمات عالميا ".

ينضم ماهر ميلاد إسكندر وشركاه إلى أندرسن العالمية مع أكثر من 70 من المحامين والمحاسبين والخبراء والمهنيين والموظفين الإداريين. ولدى أندرسن جلوبال أكثر من 2000 محترف في جميع أنحاء العالم وتواجد في 64 موقعا من خلال شركاتها الأعضاء والشركات المتعاونة.
=