Thursday, 1 June 2017

MyUS Launches ‘Share Your Iftar Moments’ Photo Contest



Shipping company announces Iftar photo contest where entrants could win a $1,000 U.S. shopping spree & $500 in free international shipping from the USA

June 1, 2017
To celebrate the Holy Month of Ramadan, MyUS, the number one ranked U.S. shipping company for international shoppers, launched its ‘Share Your Iftar Moments’ Photo Contest. The contest encourages people to share their Iftar pictures by uploading them to MyUS’ Facebook contest page. The picture with the most likes by the end of Ramadan will receive an online U.S. shopping spree in the form of a USD1000 Amazon gift card, plus up to USD500 worth of free shipping from the United States to anywhere in the world.
MyUS encourages competition entrants to be creative when uploading pictures of their favourite food, their Iftar dining tables and spreads, post-Iftar Suhoor gatherings, or anything else that they love about Iftar. Entrants must post their photos on the MyUS Share Your Iftar Moments contest page by midnight on 27 June 2017. The photo that generates the most Facebook likes by that date will win the competition.
MyUS CEO Ramesh Bulusu said: “This competition is a great opportunity for us to celebrate the Holy Month of Ramadan with people all around the world. The contest is open to all, they don’t have to be a MyUS member to win.”
Bulusu added, “With Eid al-Fitr around the corner, we’ve been working to reduce international shipping rates by 20-40% in many countries to help reduce costs for people who want to shop US stores online. These lower rates should be an attractive option when people start shopping online for Eid.”
The Iftar photo competition rules require participants to be above the age of 18 to enter. Participants are also required to have taken the photos themselves. By uploading photo entries to the MyUS Facebook page, participants are allowing MyUS to reuse the photos. Participants are not allowed to post their photo entries anywhere else online. The competitions rules also stipulate that only one submission is allowed per person, and must not be offensive or vulgar in anyway. MyUS possesses the right to remove photos of this nature and will disqualify entrants for breaking this rule. Participants will also be disqualified for using tools and applications to unnaturally increase the likes on their photos. For more information, visit the contest entry page here: https://www.facebook.com/myuscom/app/480094895352546/

"ماي يو. إس" تطلق مسابقة تصوير تحت شعار "شاركنا أجمل لحظات الإفطار"


الإمارات، 1 يونيو، 2017 - احتفالاً بشهر رمضان المبارك، أطلقت "ماي يو. إس" (MyUS)، شركة الشحن الأمريكية الرائدة للمتسوقين الدوليين، مسابقة تصوير تحت شعار "شاركنا أجمل لحظات الإفطار"، بهدف تشجيع الناس على مشاركة أجمل لحظات وقت الإفطار، وذلك من خلال تحميلها على صفحة الشركة على الفيسبوك والمخصصة للمسابقة. وستحصل الصورة التي تحصد أكبر عددٍ من الإعجاب في نهاية شهر رمضان على قسيمة تسوق عبر الإنترنت على شكل بطاقة هدية من موقع "أمازون" (Amazon) بقيمة 1000 دولار أمريكي بالإضافة إلى شحن مجاني بقيمة 500 دولار أمريكي من الولايات المتحدة إلى أي مكان في العالم.
وتهدف الشركة من خلال المسابقة إلى تشجيع المشتركين على إطلاق العنان لإبداعاتهم عند التقاط صور طعامهم المفضل وموائد الإفطار وجلساتهم الممتعة في وقت السحور، أو أي شيء آخر عن أجواء الإفطار يرغبون بتصويره. يقوم المتسابقون بتحميل صورهم على صفحة الشركة المخصصة لمسابقة "شاركنا أجمل أوقات الإفطار" بحلول منتصف ليل يوم 27 يونيو 2017 والصورة الفائزة هي الصورة التي تحصد أكبر عدد من الإعجابات في ذلك اليوم.
وقال راميش بولوسو، الرئيس التنفيذي لشركة "ماي يو .إس": "تمثل هذه المسابقة فرصة رائعةً لنا لمشاركة الناس في جميع أنحاء العالم احتفالاتهم بحلول شهر رمضان المبارك. يمكن للجميع المشاركة في هذه المسابقة وليس فقط الأعضاء في "ماي يو .إس". لدينا خطة لتخفيض أسعار الشحن الدولي بنسبة 20-40% في العديد من البلدان مع اقتراب عيد الفطر، مما يخفف التكاليف على الأشخاص الراغبين بالتسوق من متاجر إلكترونية أمريكية ونحن نرمي من خلال هذه المبادرة إلى جذب العملاء للتسوق عبر الإنترنت قبل حلول العيد".
ووفقاً لقواعد مسابقة صور الإفطار يجب أن يكون المشترك فوق سن 18 عاماً وأن يلتقط الصور بنفسه. وعند تحميل الصور على صفحة "ماي يو.إس" على الفيسبوك، فهاذا يعني أنه يسمح للشركة بإعادة ستخدام الصور. لا يسمح للمشاركين بنشر صورهم التي قاموا بنشرها في مواقع أخرى. يحق لكل شخص الاشتراك لمرة واحدة فقط ويمنع نشر الصور المسيئة أو المهينة ويحق للشركة إزالة أي صور مخالفة وإلغاء مشاركة المتسابق الذي قام بنشرها. سيتم استبعاد المشاركين الذي يلجؤون إلى استخدام أدوات وتطبيقات لزيادة نسبة الإعجابات على صورهم. لمزيد من المعلومات، يرجى زيارة صفحة المسابقة على الرابط: https://www.facebook.com/myuscom/app/480094895352546/



=