Wednesday, 7 December 2016

Tuwaiq announces strategic business collaboration & affiliate agreement with Orlando Limo Tours



December 7, 2016 - Tuwaiq, a leading travel agency which falls under by Al Basel Group of Companies, has announced a strategic business collaboration with Orlando Limo Tours, a leading executive, tailor-made transportation services provider based in Orlando, Florida. Per the terms of the agreement, the partnership will provide luxury travel and transportation solutions to companies as well as individual clients in the USA and the GCC.

Basel Al Kasem, Founder & CEO, Al Basel Group, said: “With new, unique and family-themed attractions opening up in the UAE and particularly Dubai, the average time spent by a tourist in the country has considerably increased. With a target to welcome over 25 million visitors during Expo 2020, the emirate is gearing up to upgrade its hospitality and tourism infrastructure to host a world-class event. To cater to the ever-increasing tourists to the UAE who are on the lookout for customized luxury travel solutions, we have partnered with Orlando Limo Tours. We are confident that our new collaboration will enable us to serve our discerning customers better by offering them a range of vehicles and transfer services tailored to satisfy their needs.”   

Orlando Limo Tours is a premier chauffeured transportation service company with a strong reputation in the luxury travel and transportation industry. Its services include luxury chauffeured services, yacht and private jet rentals, luxury and specialized hotel reservations, villa rentals, and personal protection services. “We have teamed up with Tuwaiq to extend our luxury services to a wide range of clients, including high-end and luxury travelers from the GCC. In addition, through this partnership, we will be able to offer luxury travel services in the region to our US-based clients. It is definitely an exciting development for our company which has come at an opportune time when travel and tourism industry is booming in the GCC in general and the UAE in particular and will help us take a leap to the next level of growth,” concluded David Tujjar, CEO, Orlando Tours.  


For more information, log on to: www.orlandolimotours.com.

"طويق للسفريات" تعلن عن اتفاقية شراكة استراتيجية مع "أورلاندو ليمو تورز"

7 ديسمبر 2016 - أعلنت "طويق للسفريات"، إحدى شركات السفر الرائدة والمنضوية تحت مظلة مجموعة شركات الباسل، عن توقيعها اتفاقية شراكة استراتيجية مع "أورلاندو ليمو تورز"، إحدى الشركات الرائدة في مجال توفير خدمات النقل الخاص والنقل حسب الطلب في مدينة أورلاندو في ولاية فلوريدا. وبموجب الإتفاقية، سيعمل الجانبين على توفير حلول النقل والسفر الفاخرة للشركتين وكذلك عملائهما من الأفراد في كل من الولايات المتحدة الأمريكية ودول مجلس التعاون الخليجي.

وتعليقاً على الإتفاقية الجديدة، قال باسل الكسم، المؤسس والرئيس التنفيذي لـ "مجموعة الباسل": "مع افتتاح وجهات سياحية جديدة وفريدة للعائلات في دولة الإمارات وخاصة في دبي، فإن متوسط الوقت الذي يقضيه السائح في الدولة ارتفع بشكل كبير. وفي إطار سعيها إلى تحقيق هدفها المتمثل في استقطاب أكثر من 25 مليون زائر خلال استضافتها لمعرض "إكسبو 2020"، تستعد الإمارة إلى تطوير بنيتها التحتية في مجالي الضيافة والسياحة تحضيراً لاستضافة هذا الحدث العالمي. ومن أجل تلبية المتطلبات المتزايدة للسياح القادمين إلى الدولة والذين يتطلعون إلى الحصول على حلول سفر فاخرة ومخصصة، قمنا بعقد شراكة مع "أورلاندو ليمو تورز". ونحن على ثقة من أنه هذا التعاون سيمكننا من خدمة عملائنا بشكل أفضل من خلال توفير مجموعة من السيارات وخدمات النقل المصممة خصيصاً لتلبية احتياجاتهم".

وتشمل محفظة أعمال "أورلاندو ليمو تورز"، التي تعدّ واحدة من أبرز شركات النقل  غلى خدمات النقل مع سائق وتأجير اليخوت والطائرات الخاصة والحجوزات الفندقية الفاخرة وتأجير الفلل وخدمات الحماية الشخصية. وقال ديفيد توجار، الرئيس التنفيذي لشركة "أورلاندو تورز": "قمنا بتوقيع اتفاقية تعاون مع "طويق للسفريات" بهدف توسيع نطاق خدماتنا الفاخرة لتشمل مجموعة أوسع من العملاء، بمن فيهم السياح من الدول الخليجية ممن يرغبون بخدمات رفيعة المستوى. كما ستتيح لنا هذه الشراكة تقديم خدمات السفر في المنطقة لعملائنا المقيمين في الولايات المتحدة، إذ تأتي هذه الخطوة في وقت يشهد فيه قطاع السياحة والسفر ازدهاراً في المنطقة بشكلٍ عام ودولة الإمارات على وجه الخصوص.

للمزيد من المعلومات، يرجى زيارة الموقع www.orlandolimotours.com.
=