01 November, 2016

YZER Property launches free listing for all real estate brokers in a bid to support the expansion of UAE’s Real Estate Sector


Aims to strengthen the sector by offering user-friendly multimedia platform to property dealers for one year for free
November 1, 2016 - There are over 6,000 registered realty brokers in Dubai as per the latest statistics by the Real Estate Regulatory Authority, the Dubai Government entity regulating real estate organizations and agents in the emirate. In a lead up to EXPO 2020, the local property sector is expected to witness rapid growth with robust construction and transactions. To further boost the UAE’s real estate sector, YZER Property, a Dubai-based comprehensive property-listing portal, has announced the launch of a nationwide free listing offer for all realty brokers with the objective of strengthening the UAE’s real estate sector.
 The new initiative is aimed at offering a wider variety of options to both property brokers and investors by enabling all agents to list unlimited inventory on the company’s website https://yzerproperty.com, without any fees for a period of one year if they sign up in November. Aside from the free listing, all real estate brokers will be offered an intelligent CRM system that will allow them to streamline their internal process without any extra cost for the first year. In addition, the newly launched offer will enhance the service experience of property buyers, leasers and investors who can access most of the properties that are on offer in the UAE under one portal, helping them save time to navigate through multiple websites to compare prices, features and amenities.
 YZER Property developed the innovative multimedia engine in line with its commitment to further enhance the sector by creating lucrative networking opportunities for all. Thus, the platform has been designed to accommodate 12 different languages, which includes English, Arabic, French, German, Japanese, Korean, Persian, Turkish, Russian, Spanish, Ukrainian, Chinese. All brokers who are native speakers of these languages can utilize the offer and therefore have access to contacts in Dubai and the GCC region.
Tatiana Vishnevskaya, PR director of YZER Property, said: “Due to the high costs associated with listing on property portals, many brokers in the UAE limit their inventory, resulting in a narrow choice for buyers and leasers. Moreover, consumers are faced with the challenge of navigating through low quality listings on multiple websites to search for right properties. With the aim to help consumers overcome these difficulties as well as to assist dealers to listing their properties, we have unveiled a new offer of free listing for a year. We are upbeat that this will enable realty buyers and leasers to browse through genuine and unique inventory to find their dream homes, offices or shops.”
YZER Property promises to provide the largest inventory of all real estate listings in the UAE on its website by offering industry-leading subscription rates to all brokers and highly competitive packages to property developers. Through its well-designed portal, the company aims to help property buyers, investors and leasers to identify new properties in both residential and commercial segments.
 For more information, log on to https://yzerproperty.com.
سعياً لدعم توسع القطاع العقاري في دولة الإمارات

"وايزر للعقارات" تطلق خدمة الإدراج المجاني لكافة الوسطاء العقاريين على موقعها الإلكتروني

الخطوة تهدف إلى تعزيز القطاع العقاري من خلال تزويد تجار ووسطاء ومستثمري العقارات بمنصة سهلة الاستخدام للوسائط المتعددة

الإمارات، 1 نوفمبر، 2016 - في إطار سعيها لدعم القطاع العقاري في دولة الإمارات، أعلنت "وايزر للعقارات" (YZER Property البوابة الإلكترونية الشاملة للخدمات العقارية في دبي، عن إطلاق خدمة إدراج مجانية لكافة وسطاء العقارات بهدف تعزيز القطاع العقاري في دولة الإمارات. ويوجد أكثر من 6000 وسيط عقاري مسجل في دبي وفقاً لأخر الاحصائيات الصادرة عن مؤسسة التنظيم العقاري، الجهة الحكومية المعنية بتنظيم عمل المؤسسات العقارية والوكلاء العاملون في هذا المجال في إمارة دبي. وفي إطار الاستعدادات الجارية تحضيراً لاستضافة معرض "إكسبو 2020" (EXPO 2020 من المتوقع أن يشهد قطاع العقارات المحلي نمواً سريعاً في ظل عمليات البناء والتعاملات القوية الجارية حالياً في هذا القطاع.

وتهدف هذه المبادرة الجديدة إلى تقديم خيارات أوسع لتجار ومشتري العقارات من خلال تمكين كافة الوسطاء العقاريين من إدراج قائمة غير محدودة من الأصول العقارية على الموقع الإلكتروني https://yzerproperty.com/en، دون أية رسوم ولمدة عام في حال قاموا بالتسجيل في الموقع خلال شهر نوفمبر/تشرين الثاني الجاري. وبالإضافة إلى الإدراج المجاني على الموقع، سيتم منح كافة الوسطاء العقاريين نظاماً ذكياً لإدارة علاقات العملاء (CRM) والذي سيتيح لهم تبسيط عملياتهم الداخلية دون أية تكلفة إضافية في السنة الأولى. كما ستعمل الخدمة الجديدة على تحسين التجربة الخدمية لمشتري ومؤجري ومستثمري العقارات الذي يمكنهم الوصول إلى معظم الأصول العقارية المعروضة في دولة الإمارات عن طريق بوابة إلكترونية واحدة، مما يساعدهم على توفير وقت التنقل بين مواقع متعددة لمقارنة الأسعار والميزات والخدمات.


وقامت "وايزر للعقارات" بتطوير محرك وسائط متعددة مبتكر تماشياًمع التزامها بإضفاء مزيد من التحسين على القطاع العقاري عبر خلق فرص تواصل إيجابية للجميع. وتم تصميم هذه المنصة الالكترونية بحيث تتضمن 12 لغة مختلفة هي؛ الإنكليزية والعربية والفرنسية والألمانية واليابانية والكورية والفارسية والتركية والروسية والإسبانية والأوكرانية والصينية. ويمكن لكافة الوسطاء العقاريين ممن يتكلمون هذه اللغات الاستفادة من المنصة، وبالتالي الوصول إلى جهات الاتصال في دبي ومنطقة دول مجلس التعاون الخليجي.

وقال تاتيانا فيشنيفيسكيا، مدير العلاقات العامة، "وايزر للعقارات": "نظراً للتكاليف الباهظة المرتبطة بإدراج الأصول العقارية على المواقع الإلكترونية الخاصة بالعقارات، فإن العديد من الوسطاء العقاريين في دولة الإمارات يعزفون عن عرض كامل الأصول العقارية على هذه المواقع، ما يؤدي إلى محدودية الاختيار أما المشترين والمؤجرين. وعلاوة على ذلك، يواجه العملاء صعوبة في التصفح عبر قوائم العقارات منخفضة الجودة المعروضة على عدد من المواقع من أجل البحث عن العقارات المناسبة. وبهدف مساعدة العملاء على التغلب على هذه الصعوبات ومساعدة التجار على إدراج عقاراتهم، قمنا بالكشف عن خدمة جديدة تتيح لهؤلاء الإدراج المجاني لعقاراتهم ولمدة عام كامل. ونحن متفائلون من أن هذه الخطوة ستمكن مشتري ومؤجري العقارات من استعراض قوائم حقيقية وفريدة من الأصول العقارية التي تتيح لهم العثور على منازل أحلامهم أو المكاتب أو المحال التجارية التي يرغبونها".

وتعدُ شركة "وايزر للعقارات" بتقديم أكبر قائمة من العقارات السكنية والاستثمارية والتجارية في دولة الإمارات من خلال موقعها الإلكتروني وذلك عبر توفرها لرسوم اشتراك فريدة لكافة الوسطاء العقاريين، بالإضافة إلى تقديم العروض التنافسية للمطورين العقاريين. وتسعى الشركة من خلال هذه البوابة الإلكترونية جيدة التصميم، إلى مساعدة المشترين والمستثمرين والمؤجرين العقاريين على معرفة العقارات الجديدة في القطاعين السكني والتجاري. وللمزيد من المعلومات، يرجى زيارة الموقع https://yzerproperty.com/en.
  
=