Sunday, 27 November 2016

Grand Hotel Zermatterhof unveils Christmas package for GCC Travellers



United Arab Emirates: Grand Hotel Zermatterhof Zermatt, dominated by the Matterhorn is a rare place where everything works in synergy and GCC travellers can enjoy four overnight stays, including a generous breakfast buffet for the price of three during the festive season at this majestic property.
Included in the price of the 4=3 special is the transfer to and from the Zermatterhof and Zermatt station in a horse-drawn carriage or electric bus on the day of your arrival and departure.
Guests can enjoy a generous breakfast buffet, mineral water and soft drinks from the minibar, Ronnefeldt-Tea, Nespresso coffee machine with capsules, use of the spa, pool, steam bath, saunas, jacuzzi, ice grotto and gym and wireless Internet in the room and in all public areas.
Once you step into the Grand Hotel Zermatterhof, hospitality and luxury takes on a whole new meaning. It is a hotel you want to spend time in, meet with other guests and enjoy a hot chocolate while gazing at the Matterhorn.
Zermatt is situated far from the hustle and bustle of everyday life at an altitude of 1,600 metres above sea level. The historic village oozes with charm and the high street is lined with luxury shopping, world-class restaurants and stylish bars.
And Grand Hotel Zermatterhof is where time means something different from what it means in the city. It is the perfect place to get away from the hustle and bustle of city life. 
For ski enthusiasts, there is no better place than Zermatt to flirt with adventure and enjoy the sport with untouched stunning terrain and a helicopter to give you a lift there. Zermatt is the Alps’ largest heli-skiing destination and offers the best snow with the stunning beauty of the Alps.
Zermatt is a private playground for guests who truly want to get away and indulge in a memorable holiday.

فندق غراند زيرماترهوف يكشف النقاب عن حزمته لأعياد عيد الميلاد
للمسافرين القادمين من دول مجلس التعاون الخليجي  

الإمارات العربية المتحدة: يعد فندق غراند زيرماترهوف زيرمات الذي يحتضنه سفح جبل ماترهورن؛ أحد الأماكن الإستثنائية النادرة التي يتكامل بها كل شيء في تفاعل رائع، وحيث يمكن للمسافرين القادمين من دول مجلس التعاون الخليجي التمتع بإقامة لمدة أربع ليالي شاملة لبوفيه إفطار غني بسعر ثلاث ليالي خلال موسم الأعياد في هذا الفندق الفخم.

هذا في حين يشمل عرض الأسعار الخاص 3=4  الانتقال من وإلى زيرماترهوف ومحطة زيرمات في عربة تجرها الخيول أو بحافلة كهربائية في يوم وصولك ومغادرتك.

كما يمكن للضيوف الاستمتاع ببوفيه غني لوجبة الإفطار بالإضافة إلى المياه المعدنية والمشروبات الغازية من الميني بار، مع شاي رونيفيلدت و ماكينة نسبريسو لصنع القهوة بالكبسولات، هذا فضلاً عن استخدام السبا وحمام السباحة وحمامات البخار والجاكوزي و كهف الجليد وصالة الألعاب الرياضية؛ مع توفر خدمة الإنترنت اللاسلكي في الغرفة وفي جميع المناطق العامة.

فبمجرد دخولك إلى فندق غراند زيرماترهوف زيرمات ستجد أن للضيافة والرفاهية والفخامة معنى جديد تماماً. إنه الفندق الذي تتمنى قضاء وقتك به، ولقاء النزلاء الآخرين والاستمتاع بتناول الشوكولاتة الساخنة أثناء تطلعك إلى إطلالة جبل ماترهورن.

تقع زيرمات بعيداً عن صخب الحياة اليومية على ارتفاع 1600 متر فوق مستوى سطح البحر؛ حيث تعج بملامح السحر والجمال؛ فيما تصطف بالشارع الرئيسي مجموعة من مراكز التسوق الفاخرة و ذات المستوى العالمي والحانات الأنيقة.

ففي فندق غراند زيرماترهوف زيرمات الوقت يعني شيئا مختلفا عن ما يعنيه في المدينة؛ فهذا هو المكان المثالي للهروب بعيداً عن صخب الحياة في المدينة.

ولهواة التزلج على الجليد؛ لا يوجد مكان أفضل من زيرمات لمداعبة روح المغامرة داخلك والاستمتاع بالرياضة في تضاريس مذهلة مع توفر طائرة مروحية لرفعك إلى هناك. هذا حيث تعتبر قمة جبل زيرمات الوجهة الرئيسية لرحلات التزلج بالطائرات المروحية لرياضة التزلج في جبال الألب، مع توفيرها لأفضل مناطق الثلوج المفعمة بالجمال المذهل لجبال الألب.

تعتبر زيرمات بمثابة منطقة ترفيهية خاصة للضيوف الذين يسعون إلى الإبتعاد وتدليل أنفسهم في عطلات لا تنسى.  



=