Monday, 24 October 2016

Rasasi Perfumes Super Deals & New Products Set to Delight Shoppers at Kuwait Perfume Exhibition


Kuwait, October 24, 2016: Rasasi Perfumes, one of the leading names in the regional perfume industry, will be participating in the Kuwait Autumn Perfumes Exhibition, which takes place from 25th October to 5th November 2016 at the Kuwait International Fair Ground, Kuwait City. At the exhibition, Rasasi is introducing its new aromas, sprays, oils, agarwood and incense products which have been recently added to an already popular product range with various price points. Visitors will also be able to take advantage of exclusive offers on a wide variety of Rasasi products, ranging from popular to premium segments across sprays, oils, bukhoor and agarwood and allied products.

Mr Salim Kalsekar, Managing Director at Rasasi Perfumes, said: “Rasasi Perfumes is focusing upon offering shoppers quality products coupled with the best offers curated for the season, during this year’s Autumn Perfumes Exhibition. We are showcasing a whole host of new products at the event, and we invite shoppers to explore and experience new aromas across sprays, concentrated perfumes, agarwood and allied products, and bukhoor. The Kuwaiti customer has discerning tastes when it comes to selecting the most choice of aromas. With its four decades of mastery over oriental perfumery, Rasasi is well-equipped to deliver perfumes tailored to these regional preferences.

“With its per capita consumption of cosmetics and fragrances amongst the highest in the GCC, Kuwait is one of the region’s fastest growing markets. Rasasi has been catering to a growing demand for fragrances and our Kuwaiti customers have been anticipating Rasasi’s participation at the exhibition, as the brand unveils something new at each event, which is part of our commitment to this prestigious platform and the local market. A series of unbeatable offers will feature during the exhibition that will translate into great value for our consumers and provide them with an enjoyable Rasasi shopping experience” he added.

With almost four decades of mastery in the art of blending the finest scents that celebrate the rich tapestry of the Middle East and GCC, Rasasi prides itself on possessing unrivalled knowledge of the finest traditions of Oriental perfumery. As reputed regional perfume pioneers, the company has contributed towards the evolution of a modern perfume industry, and has a well-earned reputation for creating fragrances that are renowned for their elegance and unmatched quality. Rasasi prides itself on crafting perfect fragrances for a variety of clientele, which include the most discerning of perfume connoisseurs.Visitors to Kuwait Autumn Perfumes Exhibition can find Rasasi Perfumes in Halls No. 5 & 6 (stall No. 113 & 149).

الرصاصي للعطور تعلن عن عروضها الخاصة وتطلق مجموعة من العطور الجديدة
خلال مشاركتها في معرض الكويت الدولي للعطور

[الكويت، 24 أكتوبر 2016] – أعلنت الرصاصي للعطور، إحدى العلامات التجارية الرائدة في مجال العطور على مستوى المنطقة، عن مشاركتها في معرض الخريف للعطور في الكويت الذي تستمر فعالياته خلال الفترة من 25 أكتوبر - 5 نوفمبر 2016، وذلك على أرض المعارض الدولية في مدينة الكويت.
وستعرض الرصاصي للعطور خلال مشاركتها مجموعة جديدة من أنواع المخلط ودهن العود والعطور والزيوت والبخور بالإضافة إلى تشكيلة من منتجات الرصاصي التي تحظى بشعبية واسعة  بأسعار منافسة. وسيحظى الزوار بفرصة للاستفادة من العروض الحصرية على مجموعة واسعة من منتجات الرصاصي التي تناسب كل  الفئات، أو المنتجات الخاصة بالنخبة من العطور الراقية والزيوت والبخور ومجموعة العود.
وقال السيد سليم كاليسكار، المدير الإداري لشركة الرصاصي للعطور: "تحرص شركة الرصاصي للعطور على تقديم أفضل المنتجات والعروض المنتقاة لهذا الموسم خلال فترة المعرض. ويطيب لنا التوجه بالدعوة لعملائنا لزيارة جناحنا الخاص للتعرف إلى التشكيلة الجديدة من عطور الرذاذ والعطور المركزة والبخور وتجربة مجموعة العود المميزة والبخور الموجهة للمواطنين الكويتيين الذواقين للعطور الراقية والروائح الشرقية التي تقدمها الرصاصي المصممة خصيصاً لإرضاء زبائنها بفضل خبرتها في عالم العطور الشرقية والتي تمتد حتى أربعة عقود."
وأضاف: "يعتبر معدل استهلاك الفرد من مستحضرات التجميل والعطور في الكويت الأعلى في دول مجلس التعاون الخليجي، وتعد الكويت واحدة من أسرع الأسواق نمواً في المنطقة. وتلبي الرصاصي الطلب المتزايد على العطور، وعلى وجه التحديد عملائنا في الكويت خلال مشاركتنا في معرض العطور. وستكشف الشركة عن  كل جديد خلال هذه الحدث التي تقدم خصيصياً للزاوار من ذوي الذوق الرفيع.  وستقدم الشركة عروضاً مغرية خلال المعرض لتقدم قيمة كبيرة لزبائننا وتمنحهم تجربة تسوقممتعة.
وتعد الرصاصي للعطور واحدة من الشركات الرائدة في صناعة العطور على مستوى المنطقة، حيث تأسست كشركة عائلية، وتمكنت طوال العقود الأربعة الماضية من إرساء أسس راسخة للريادة في عالم الأعمال، بعد أن نجحت في ابتكار مجموعة من أفضل العطور الشرقية التي حازت على سمعة عالمية مرموقة بفضل جودتها وفخامتها وأناقتها.
واكتسبت الرصاصي سمعتها بعد أن طورت عطورًا راقية اشتهرت بمستويات لا تضاهى من الأناقة والجودة، وتطمح الرصاصي إلى تقديم مزيج من التقاليد والحداثة، واحترام القيم الثقافية الغنية في هذه المنطقة، ومواكبة التطلعات المتغيرة لعملائها. ومن خلال مجموعتها الواسعة من العطور العربية الكلاسيكية والمعاصرة ومنتجات الزيوت الطبيعية الغنية والبخور والعود، تفخر الرصاصي بقدرتها على طرح عطور مثالية متنوعة لعملائها، بمن فيهم الأكثر خبرة في هذا المجال.
ويمكن لعشاق العطور الراقية زيارة جناحي الرصاصي (113) و (149) في الصالتين 5 و 6 خلال مشاركتها في معرض الخريف للعطور في الكويت.



=