Monday, 26 September 2016

RAYMOND WEIL partners with UMG to provide members unique access to its musical universe



Swiss luxury watchmaker RAYMOND WEIL has partnered with global music leader Universal Music Group (UMG), to provide registered users of the RAYMOND WEIL website, with immediate access to a comprehensive selection of the best music titles across various genres.
The collaboration, is in line with the Swiss maison's long-standing relationship with the world of music, which has inspired many of the brand most successful creations. The initiative will allow those registering on the website (www.raymond-weil.com), with immediate access to the bespoke digital music platform: music.raymond-weil.com curated by UMG, which features ad-free digital radio featuring hundreds of tracks and contains numerous premium themed playlists across various music genres including: rock, classic, pop, Beatles tribute, Discovery, Mozart, Freelancer, Shine, Maestro and more.
Also available to registered users, will be a dedicated weekly music news broadcast, featuring the latest news and developments in the world of music, especially put together by the experts at UMG.
“We are thrilled to partner with Universal Music, the world’s leading music company, and to associate our Brand’s name to such an iconic actor of the industry. RAYMOND WEIL has always been strongly committed to promote music of all kinds. With this exclusive entertainment service, we offer our clients access to the best music artists and an undisputable added-value”, declared RAYMOND WEIL CEO Elie Bernheim.
Additionally, buyers of RAYMOND WEIL watches can access premium content on the music platform by becoming members of the WEIL Club. Club members can gain exclusive access to legendary concert videos featuring some of music's greatest icons giving their greatest performances. Among the legends features include the likes of Eric Clapton, Diana Krall, Slash, Lenny Kravitz, Placebo and Paul McCartney. WEIL Club members can access a new video every two months. Members are also eligible for a series of exclusive 'money can't buy' music experiences including:
Meet and Greet opportunities, Concert tickets and Collector's Vinyl deluxe boxes and much more.

ريموند ويل تبرم شراكة مع يونيفرسال ميوزيك جروب لتوفر للأعضاء وصولا فريدا لعالمها الموسيقي
أعلنت دار الساعات السويسرية الفاخرة ريموند ويل عن إبرام شراكة مع يونيفرسال ميوزيك جروب (UMG) لتوفر للمستخدمين المسجلين في الموقع الالكتروني لشركة ريموند ويل وصولا فوريا إلى تشكيلة شاملة من أفضل الألبومات الموسيقية على مستوى الأنواع المختلفة.
يأتي هذا التعاون في إطار العلاقة الراسخة للدار السويسرية بعالم الموسيقى التي ألهمت العديد من أنجح إبداعات العلامة. وسوف تسمح المبادرة لأولئك المسجلين على الموقع الالكتروني (www.raymond-weil.com) بالوصول الفوري إلى منصة الموسيقى الرقمية حسب الطلب: music.raymond-weil.com برعاية UMG، والتي تحتوي على إذاعة رقمية بدون إعلانات تتضمن مئات الأغاني إضافة إلى العديد من قوائم التشغيل الممتازة على مستوى الأنواع الموسيقية المتنوعة مثل الروك، الكلاسيك، البوب، تكريم البيتلز، ديسكفري، موزارت، فريلانسر، شاين، مايسترو والكثير غيرهم.
كما يتوفر للمستخدمين المسجلين نشرة أخبار موسيقية أسبوعية متخصصة تحتوي على أحدث الأخبار والتطورات في عالم الموسيقى، التي قام بتجميعا الخبراء في UMG.
وقال إيلي بيرنهايم، الرئيس التنفيذي في ريموند ويل: "يسعدنا جدا التعاون مع يونيفرسال ميوزيك، الشركة الموسيقية الرائدة في العالم، ولارتباط اسم علامتنا بمثل هذا الممثل الأيقوني في الصناعة. دائما ما التزمت ريموند ويل وبقوة بدعم الموسيقى من كل الأنواع. ومن خلال هذه الخدمة الترفيهية الحصرية نوفر لعملائنا وصولا إلى أفضل الفنانين الموسيقيين إضافة إلى قيمة مضافة لا جدال فيها".

وإلى جانب ذلك، يمكن لمن يشتري ساعات ريموند ويل الوصول إلى محتوى ممتاز على المنصة الموسيقية بكونهم أعضاء في نادي ويل. ويمكن لأعضاء النادي الحصول على دخول حصري إلى فيديوهات موسيقية أسطورية تتضمن بعضا من أروع الأيقونات الموسيقية في أروع أداء لها. ومن بين الأساطير أسماء مثل أريك كلابتون، ديانا كرال، سلاس، ليني كرافيتز، بلاسيبو، وباول مكارتني. ويمكن لأعضاء نادي ويل الوصول إلى فيديو جديد كل شهرين. كما يكون الأعضاء مؤهلين لسلسلة حصرية من تجارب موسيقى "المال لا يمكنه الشراء " الموسيقية مثل: فرص ميت آند جريت، تذاكر الحفلات الموسيقية وعلب "فينلي" الفاخرة للهواة وغير ذلك الكثير.

No comments:

Post a Comment

=