Tuesday, 28 June 2016

Emircom won ‘Best Growth of the Year’ award at Fortinet’s first Middle East Partner Conference

Systems integrator recognized for deployment of advanced Fortinet network security solutions in UAE & KSA

UAE, June 28, 2016 - Emircom, one of the UAE’s leading systems integrators, recently won for ‘Best Growth of the Year’ during the first Middle East Partner Conference organized by Fortinet in Dubai.
Fortinet's inaugural regional channel conference gathered more than 100 partners from across the GCC and Levant regions. During the event’s special Top Partner Awards ceremony, Emircom – a certified Fortinet Gold Partner – was honored for driving exceptional growth in the deployment of Fortinet solutions in the UAE and the Kingdom of Saudi Arabia, two of the Arab World’s key information and communications technology (ICT) markets.
 Mohamad Abou-Zaki, Chief Operating Officer at Emircom LLC, said: “This award marks another major milestone in Emircom’s efforts to deliver best-in-class and innovative technologies to its customers. As Fortinet’s Gold Partner, we will continue to facilitate the deployment of cutting-edge network security solutions powered by Fortinet’s enterprise-level products. We believe in adding the highest value to our customers through our strategic partnerships with the world’s best ICT names.”
 During its channel conference, Fortinet unveiled its Security Fabric which addresses the most sophisticated cybersecurity challenges, providing protection against threats from IoT and remote devices, through the infrastructure core and into the Cloud. Also, Emircom gained valuable insights on Fortinet’s solutions such as Internal Segmentation Firewalls (ISFW), the Advanced Threat Protect (ATP) framework, and Secure Access Architecture (SAA) designed to work together as an integrated security fabric to provide a true end to end protection.
Security is among Emircom’s Focused Technology Verticals and an integral part of the company’s growing technology portfolio. Through strategic alliances with specialized technology providers, more than 30 years of regional ICT expertise, and a sharp focus on innovation and the highest levels of customer satisfaction, Emircom is currently building one of the region’s most impressive IT security portfolios.
تكريماً لمساهماتها القيّمة في نشر حلول أمن الشبكات المتطورة من "فورتينت" في أسواق الإمارات والسعودية

"إميركوم" تحصد جائزة "أفضل نمو للعام" خلال "مؤتمر شركاء فورتينت في الشرق الأوسط"

الإمارات، 28 يونيو 2016 – حازت "إميركوم" (Emircom)، إحدى الشركات الرائدة في مجال الأنظمة المتكاملة في دولة الإمارات، على جائزة "أفضل نمو للعام" خلال حفل توزيع "جوائز أفضل الشركاء" المقام على هامش "المؤتمر الأول لشركاء الشرق الأوسط"، والذي نظمته مؤخراً شركة "فورتينت" (Fortinet) في دبي بمشاركة أكثر من 100 شريك من دول الخليج العربي ومنطقة المشرق العربي. وتأتي الخطوة تكريماً لما قدمته "إميركوم"، الشريك الذهبي المعتمد لـ "فورتينت"، من جهود حثيثة ومساهمات قيّمة في دفع عجلة النمو الاستثنائي على صعيد نشر حلول "فورتينت" في أسواق الإمارات والسعودية، والتي تعتبر من أبرز الأسواق الرئيسية للاتصالات وتكنولوجيا المعلومات في العالم العربي.

وقال محمد أبو زكي، المدير التنفيذي للعمليات التشغيلية في شركة "إميركوم": "تأتي جائزة "أفضل نمو للعام" بمثابة إنجاز جديد يضاف إلى مسيرة النجاح التي تقودها "إميركوم" في سبيل توفير أحدث الابتكارات التكنولوجية وأفضل الخدمات عالية الجودة التي ترقى إلى مستوى تطلعات قاعدتها المتنامية من العملاء. والتزاماً منا بمسؤولياتنا كشريك ذهبي، فإننا نتطلع قدماً إلى مواصلة مساعينا الجادة لنشر حلول أمن الشبكات المتطورة من "فورتينت" ضمن الأسواق الإقليمية الرئيسية. ونسعى من خلال شراكاتنا الاستراتيجية المتينة مع نخبة من أبرز العلامات التجارية الرائدة عالمياً ضمن قطاع الاتصالات وتكنولوجيا المعلومات، إلى تقديم الخدمات والحلول والمنتجات التي تلبي احتياجات عملائنا من مختلف القطاعات الحيوية."

وكشفت "فورتينت"، خلال أعمال "المؤتمر الأول لشركاء الشرق الأوسط"، عن بنية "الألياف الأمنية" (Security Fabric) التي تعتبر إضافة هامة لمحفظتها المتكاملة من الحلول المتطورة. وتكتسب "الألياف الأمنية" أهمية عالية كونها أداة فاعلة في مواجهة التحديات ذات الصلة بالأمن الإلكتروني، مقدمة حلولاً سبّاقة للحفاظ على أعلى مستويات الحماية من المخاطر الناجمة عن مختلف البيئات من "إنترنت الأشياء" (IoT) والأجهزة البعيدة عبر البنية التحتية الأساسية وصولاً إلى السحابة. وشكل المؤتمر منصة مثالية بالنسبة لـ "إميركوم" للإطلاع عن كثب على مزايا عدد من أبرز الحلول المتقدمة من "فورتينت"، بما فيها "إنتيرنال سيجمينتايشن فايروولز" (Internal Segmentation Firewalls- ISFW) و"أدفانسد ثريد بروتيكت" (Advanced Threat Protect- ATP) و"سيكيور أكسس أركيتيكتشر" (Secure Access Architecture- SAA)، والمصممة خصيصاً لتعمل مجتمعة كبنية أمنية متكاملة من شأنها توفير أقصى مستويات الحماية الإلكترونية والأمن الرقمي.

وتولي "إميركوم" اهتماماً خاصاً بالأمن الرقمي الذي يعتبر جزءاً لا يتجزأ من محفظتها المتنامية من الابتكارات التكنولوجية المتقدمة. وتسير الشركة اليوم قدماً نحو ترسيخ حضورها القوي كمزود رائد إقليمياً لأفضل حلول وخدمات أمن تكنولوجيا المعلومات، مدعومةً بتاريخ حافل بالخبرة والنجاح على مدى أكثر من 30 عاماً ضمن سوق تكنولوجيا المعلومات والاتصالات في الشرق الأوسط وتركيز مستمر على الابتكار والإبداع والتزام مطلق بتحقيق أعلى مستويات رضا العملاء، إلى جانب شبكة واسعة من الشراكات الاستراتيجية المتينة.

No comments:

Post a Comment

=