Tuesday, 12 April 2016

Vincitore Real Estate Development officially debuts in Dubai’s branded property market via premier Vincitore Palacio flagship project

 


  • Branded residential apartments testament to Vincitore Real Estate’s commitment to offer European architectural landmarks
  • AED 68 billion of real estate deals in the first 53 days of 2016


April 12, 2016 - Vincitore Real Estate Development LLC has officially made its debut in Dubai’s continuously growing real estate industry with the recent launching of its landmark flagship project – Vincitore Palacio, branded and exclusive residential apartments being developed to set new standards of excellence, quality, and style in the local high-end property sector. In an event held yesterday (Monday, April 11, 2016) at the Palazzo Versace Dubai, Vincitore Real Estate formally announced its presence in the Dubai market by unveiling the grand Vincitore Palacio located at the heart of New Dubai in Arjan, Dubailand.  
The launching of the freehold premier property has successfully positioned Vincitore Real Estate as the foremost developer of modern-day architectural landmarks, effectively setting it apart from the rest of its competitors by having a conventional price.
Vijay C. Doshi, Founder and Managing Director, Vincitore Real Estate Development LLC, said: “Vincitore Real Estate is a boutique real estate development committed to introducing the new-age concept of 'branded quality real estate at value par excellence '. Our three pillars - Quality, Style and Functionality help us create this ‘niche’ segment. “Quality” is not an option and hence TUV Nord, Germany (ME) has also been appointed for stringent quality inspection. “Style” sets us apart from the crowd and so every need is catered in style to give you a sense of class that represents our identity. Functionality represents where each unit and amenities are engineered, designed and crafted meticulously for maximum utilization of space. Additionally, our current and



future developments reflect our main goal of significantly contributing to Dubai’s thriving property market to further bolster quality standards and industry growth.”  
“The stylish Vincitore Palacio is a clear testament to Vincitore Realty’s commitment to Quality Real Estate. With the construction currently ongoing, this soon-to-rise topnotch property development will include state-of-the-art facilities and other amenities that will further enhance the cosmopolitan lifestyle and experience of our customers. We aim to attract local, regional and foreign investors seeking to purchase quality apartments at value price” added Vijay.
With Dubai Properties LLC as master developer for Arjan community, the exclusive flagship project of Vincitore at Arjan seamlessly has branded high quality and a stunning European architecture. Vincitore Palacio will include 175 residential units composing of spacious studios, elegant one-BHK (bedroom, hall and closed kitchen) and ensuite two-BHK apartments.
Vincitore Palacio will boast of topnotch amenities such as sophisticated double-height lobby, ornamental façade, custom-designed elevators, 60-foot temperature controlled swimming pool, sunlit gymnasium with steam and sauna measuring over 3,000 square feet, landscaped garden, built-in kitchen and wardrobe, fully fitted bathroom with meticulously selected accessories, water fountain, round-the-clock secured access with video intercom, and a sun deck for each apartment. True to Vincitore Real Estate’s commitment to environmental sustainability, Vincitore Palacio will also feature water-efficient facilities to save up to 7.2 million gallons of water yearly as well as employ energy-saving mechanisms by installing LED lights and a central gas system.
GRC (glass fibre-reinforced concrete) will be utilized for its external finishing as well to add to its unique features.  Located near the proposed community center and Citycenter by Al Futtaim Group, Vincitore Palacio is scheduled to be completed by August 2017.
The launching of the flagship project comes at a time when Dubai’s property market is projected to witness a growth trajectory in spite of the many challenges this 2016. According to a report released by international auditing network KPMG, Dubai’s improved regulatory environment, broader investor profile, and increased maturity will help drive local market development.


According to a recent study, developers and analysts are optimistic that the transactions in Dubai’s real estate market are growing and the state of the market is in line with expectations. The report also highlights the fact that the transactions are increasing in the end-user market.
These findings support the data released by Dubai Land Department recently showing more than AED 68 billion of deals was struck in the first 53 days of 2016. The Department predicts a total AED 300 billion (USD 81.6 billion) of transactions over the course of the year.
Vincitore Palacio is among the pioneering projects of Vincitore Real Estate, in addition to the upcoming development of approximately one million square feet of property covering three major projects in Dubailand, among others.



صفقات جديدة بقيمة 68 مليار دولار منذ بداية العام الجاري تشهدها السوق المحلية


"فينسيتور" تدخل سوق دبي العقاري من بابه الواسع عبر المشروع "فينسيتور بلاشيو"


المشروع سيضم مجموعة واسعة من الشقق السكنية الفخمة التي تعكس إلتزام الشركة بتقديم أرقى الصرح المعمارية الأوروبية



12 أبريل 2016 - خطت شركة "فينسيتور للتطوير العقاري" أولى خطواتها في سوق العقارات المتنامي في دبي، وذلك عبر إطلاق المشروع السكني الأوّل لها في الإمارة والمتمثّل في مشروع "فينسيتور بلاشيو" في منطقة أرجان بدبي، في خطوة تتطلّع الشركة من خلالها إلى إرساء معايير جديدة للتميّز والرقي والجودة على الخارطة العقارية المحلية وترسيخ مكانة قوية لها كإحدى أبرز مطوّري المشاريع الهندسية العصرية والمتميّزة من حيث الجودة والأسعار المدروسة. وجاء هذا الإعلان خلال حفل أقيم بهذه المناسبة في فندق "بلازو فيرساتشي" بدبي، بحضور نخبة من كبار المسؤولين في الشركة وروّاد القطاع العقاري في الدولة.


وأكّد فيجاي دوشي، المؤسّس ومدير عام "فينسيتور للتطوير العقاري"، على الالتزام المطرد للشركة بتقديم مفهوم جديد يجمع بين الجودة والقيمة المتميّزة في مجال التطوير العقاري، مضيفاً: "تستند "فينسيتور" إلى ثلاث ركائز أساسية هي "الجودة" و"الأسلوب" و"الفعالية"، إذ تعد "الجودة" ركنا أساسياً من أركان النجاح الذي تصبو إلى تحقيقه الشركة وهو ما دفع بنا إلى التعاون مع "تي. يو. في. نورد" الألمانية من أجل ضمان الإمتثال لأرقى معايير الجودة والكفاءة في تطوير هذا المشروع الضخم. كما نولي أهمية كبيرة لعنصر "الأسلوب" الذي يميّزنا عن سائر نظرائنا في القطاع ويتيح لنا تلبية جميع المتطلّبات والاحتياجات بأسلوب خاص يعكس ملامح هويتنا المؤسّسية القائمة على الرقي والتفرّد. وأخيراً، تتمثّل "الفعالية" في حرصنا على هندسة جميع الوحدات والمرافق وتصميمها وبنائها بحرفية عالية لضمان الاستفادة القصوى من المساحة المتوفّرة. ومما لا شك فيه أن المحفظة الواسعة لـ "فينسيتور" من المشاريع الحالية والمستقبلية تعكس إلتزام الشركة وسعيها الدؤوب للمساهمة الفاعلة في دفع عجلة نمو القطاع العقاري في دبي والوصول به إلى أعلى المستويات".


وأكمل دوشي: "يشكّل "فينسيتور بلاشيو" دليل على إلتزام الشركة بتقديم أعلى المعايير وتبّني أفضل الممارسات المتّبعة دولياً في مجال التطوير العقاري، إذ من المقرّر أن يضم هذا المشروع رفيع المستوى مجموعة متنوّعةً من المرافق المتطوّرة والخدمات المصمّمة خصيصاً للإرتقاء بأسلوب الحياة العصرية وتوفير تجربة منقطعة النظير للعملاء. ونستهدف من خلال هذا المشروع قيد التنفيذ إستقطاب المستثمرين المحليين والإقليميين والدوليين الراغبين بالحصول على شقق سكنية فاخرة في دبي بأسعار تنافسية".


ويتميّز "فينسيتور بلاشيو"، الذي يجري إنشاؤه بالتعاون مع "دبي للعقارات" بصفتها المطوّر الرئيس لمجمّع "أرجان"، بأنّه يجمع بين أعلى معايير الجودة والقيمة والتصاميم المعمارية الأوروبية في قالب واحد. وسيضم المشروع 175 وحدة سكنية تتراوح بين الإستديوهات والشقق السكنية الفاخرة المؤلّفة من غرفة نوم واحدة أو غرفتين مع مطابخ مغلقة، والتي ستتسّم جميعها بتصاميم مستوحاة من فن العمارة الأوروبية العريقة والمعتمدة بالكامل من قبل شركة "تي. يو. في. نورد" الألمانية الرائدة في مجال توفير أفضل خدمات السلامة وإدارة الجودة في المواقع الإنشائية حول العالم.


 وسيتضمّن "فينسيتور بلاشيو" أيضاً مجموعة واسعة من المرافق رفيعة المستوى التي تشمل ردهة إستقبال عالية الإرتفاع وواجهة خارجية فارهة، بالإضافة إلى عدد من المصاعد التي تحمل بصمات خاصة، وحوض سباحة بطول 60 قدماً يمكن التحكّم بدرجات حرارة المياه فيه، وصالة رياضية متكاملة تمتد على مساحة تزيد على 3000 قدم مربّع ومصمّمة على نحو تدخلها أشعة الشمس الطبيعية ومزوّدة بغرف سونا وغرف بخار حديثة الطراز. كما تم تجهيز جميع الشقق الفندقية بمطابخ متطوّرة وخزائن داخلية وحمامات فاخرة مجهّزة بأحدث المعدّات والإكسسوارات، بالإضافة إلى حديقة خارجية ونافورة مياه ومساحة خاصة لحمامات الشمس في كل شقة، فضلاً عن توفير أفضل خدمات الأمن والحراسة على مدار الساعة مع نظام الإتصال الداخلي عبر الفيديو.


وفي إطار الالتزام المطرد لـ "فينسيتور" بالمسؤولية البيئية ودفع عجلة الاستدامة البيئية، سيتم إعتماد نظم موفّرة للمياه عبر مختلف المرافق والوحدات السكنية في "فينسيتور بلاشيو"، والتي من شأنها أن تسهم في توفير ما يصل إلى 7.2 مليون جالون من المياه سنوياً، بالإضافة إلى تبنّي آليات مخصّصة لترشيد إستهلاك الطاقة والمتمثلة في إستخدام نظم الإضاءة الصديقة للبيئة وإمدادات الغاز المركزية. وعلاوةً على ذلك، من المقرّر أيضاً إستخدام مواد الخرسانة المقوّاة بالألياف الزجاجية (GRC) لإستكمال أعمال التشطيب الخارجي. ويتّسم هذا المشروع، المزمع انتهائه بحلول شهر أغسطس من العام القادم، بموقع إستراتيجي على مقربة من مركز تجاري قيد التخطيط ومركز "سيتي سنتر" تابع لمجموعة الفطيم.


ويأتي إطلاق "فينسيتور بلاشيو" في وقت إستراتيجي بالنظر إلى الإمكانيات والمقوّمات القوية التي تعزّز قدرة القطاع العقاري في دبي على مواجهة التحدّيات الراهنة وبالتالي تحقيق معدّلات نمو عالية خلال العام


الجاري، حيث تشير التقارير الأخيرة الصادرة عن الشركة الدولية "كيه. بيه. إم. جي" (KPMG)، الرائدة في مجال التدقيق المالي، إلى أن التطوير الأخير في البيئة التنظيمية وتوسيع نطاق قاعدة المستثمرين في دبي وزيادة نضج السوق العقاري المحلي، جميعها عوامل ستسهم إلى حد كبير في دفع عجلة نمو وتطوّر سوق التطوير العقاري في دبي.


كما تفيد الدراسات المطّلعة إلى أن المطورين والمحلّلين ينظرون بتفاؤل إلى حجم الصفقات والتعاملات في سوق العقارات المحلي الذي يسير بخطى ثابتة نحو تحقيق التوقّعات والتطلّعات المرسومة، وذلك بالتزامن مع المعطيات الأخيرة الصادرة عن "دائرة الأراضي والأملاك" التي تشير إلى أن السوق المحلية قد شهدت توقيع صفقات تزيد قيمتها الإجمالية على 68 مليار درهم إماراتي خلال الأيام الـ 53 الأولى من العام الجاري، مع توقّعات بأن تصل إلى إجمالي 300 مليار درهم بحلول نهاية العام.


ويُذكر أخيراً أن "فينسيتور بلاشيو" يندرج في إطار سلسلة واسعة من المشاريع المستقبلية المنضوية تحت مظلة "فينسيتور للتطوير العقاري"، بما فيها ثلاث مشاريع ضخمة تصل مساحتها الإجمالية إلى أكثر من 1 مليون قدم مربّع في "دبي لاند".




No comments:

Post a Comment

=