Monday, 22 February 2016

NAPCO successfully hosts Oman’s 2nd Men’s tradition golf tournament

 
Event draws participation of more than 100 players from various industry verticals
February 22, 2016 – National Aluminium Products Company SAOG (NAPCO), one of the leading extruders of aluminium profiles in the GCC, has recently concluded the 2nd Men’s tradition golf tournament, which was held at Muscat Hills Golf Club in Oman. The event drew the participation of more than 100 players from across different industry verticals, particularly from the construction, oil and gas, and banking sectors.
David Rebello and Russel Sephton emerged as the over-all champions with a combined score of 91, taking home an LG 42 inch LED TV. The second place went to Rob Thompson and John Guckian who took home a Toshiba and Lenovo Laptop following their combined score of 88. Taking the third place is Christopher Mustoe and David Alsop who recorded a combined score of 85 and were awarded a Samsung Galaxy Tab 4.
Robert Holtkamp, CEO, NAPCO, said: “We are very happy with the turn out of this year’s Men’s Tradition golf tournament. We organize these events in line with our efforts to create a positive atmosphere that will encourage healthy competition in a fun and relaxed environment. The competition has become one of the most anticipated golf events in Muscat and we hope to reinforce its leading position by introducing more exciting features in the years to come.
A number of exciting prizes were given to winners, although none of the participants were able to win a hole-in-one on the 3rd and 14th hole, which would have awarded them a Q50 luxury sedan and a Harley Davidson motorcycle. Official sponsors for the event include Oman Air, Infiniti, Harley Davidson, Zainal Baqer Mohebi cigars, Tanuf Water, and the Millennium Resort, Mussanah, Oman. Supporting sponsors include Oman Sail and Gloria Jean’s Coffee.
 
الشركة الوطنية لمنتجات الألمنيوم تختتم بنجاح الدورة الثانية من "بطولة الجولف التقليدية للرجال" في سلطنة عُمان

 
مشاركة أكثر من 100 لاعب من مختلف القطاعات

 
22 فبراير 2016 - إختتمت الشركة الوطنية لمنتجات الألمنيوم "نابكو" (NAPCO)، إحدى الشركات الرائدة في مجال صناعة مقاطع الألمنيوم في دول مجلس التعاون الخليجي، مؤخراً الدورة الثانية من "بطولة الجولف التقليدية للرجال" والتي أقيمت في نادي "مسقط هيلز للجولف" في سلطنة عُمان. وإستقطبت البطولة مشاركة أكثر من 100 لاعب من مختلف القطاعات، لا سيما الإنشاءات والنفط والغاز والمصارف.

 
وفاز في المركز الأول كل من ديفيد ريبيلو وراسل سيفتون، حيث سجلا 91 نقطة، ليحصلا على أجهزة تلفزيون "أل. جي" (LG) بشاشة مسطحة من قياس 42 إنش. أما المركز الثاني فكان من نصيب روب ثومبسون وجون غوكيان، اللذان سجلا معاً 88 نقطة ليحصلا على جهازي كمبيوتر محمولين من نوع "توشيبا" (Toshiba) و"لينوفو" (Lenovo). وحل في المركز الثالث كريستوفر موستو وديفيد آلسوب، اللذان سجلا معاً 85 نقطة وحصلا على أجهزة كمبيوتر لوحية من طراز "سامسونغ جالاكسي تاب 4".

 
وقال روبرت هولتكامب، الرئيس التنفيذي في الشركة الوطنية لمنتجات الألمنيوم: "نحن سعداء للغاية بمستوى الاقبال على دورة هذا العام من بطولة الجولف للرجال. ويأتي تنظيمنا لهذه الفعاليات في إطار جهودنا الرامية إلى خلق أجواء إيجابية تشجع على المنافسة الشريفة في جو من المرح، حيث أصبحت هذه البطولة واحدة من فعاليات الجولف المنتظرة في مسقط. ونسعى إلى تعزيز مكانة هذه البطولة الرائدة من خلال إضافة المزيد من المزايا في الأعوام المقبلة".

 
وتم منح الفائزين عدداً من الجوائز القيمة، على الرغم من عدم تمكن أي من المشاركين من تحقيق الفوز بتسديد الكرة في ضربة واحدة في الحفرتين 3 و14، وهو الأمر الذي كان سيمنح الفائز سيارة السيدان الفاخرة "إنفينيتي كيو 50" (Infiniti Q50, Sedan) ودراجة "هارلي ديفدسون" (Harley Davidson). وضمت قائمة الرعاة الرسميين لهذه البطولة كلاً من "الطيران العُماني" و"إنفينيتي" و"هارلي ديفيدسون" و"مؤسسة زينل باقر محبي" (BME) وشركة "تنوف للمياه المعدنية" و"منتجع ميلينيوم" في ولاية المصنعة العُمانية. ومن الجهات الداعمة للحدث أيضاً شركة "عُمان للإبحار" ومقهى "غلوريا جينز".

 
 
 


No comments:

Post a Comment

=