Sunday, 3 January 2016

Gloria hotels and resorts unveils 'family moments month' campaign.

Gloria Hotel launches a flavourful and fun Family Saturday Brunch
Dubai, 30 December 2016: UAE-based hospitality brand – Gloria Hotels and Resorts
unveils a new campaign #FamilyMomentsMonth – a series of marketing activities, promotions and competitions set to delight the whole family by offering family focused experiences that ensures that children,  whether a baby, child or teen, receive just as many treats as the grown-ups.
Gloria Hotel curated a ‘Family Saturday Brunch’ available all Saturdays from January 9 to February 13, 2016, the brunch is inspired by diverse flavours featuring an extensive range of Middle Eastern, Oriental, Asian and Western favourites.
The Family Saturday Brunch at Gloria Hotel promises to be a flavourful and fun family affair; with alfresco dining experience, captivating pool side view, and a lively atmosphere, guests will feel like they have been transported to a family retreat paradise, whilst enjoying a range of family friendly BBQ buffet with live cooking stations. The Brunch menu has been designed to offer a generous portion of a variety of dishes at a competitive price, making it the perfect venue for catching up with friends and family during the weekend.
An array of fun and funky activities awaits the little ones. Children can enjoy numerous activities such as Face painting, Arts and crafts, Mini Disco, Straw & Bottle, Coloring and a complimentary access to Gloria Hotel’s Pool and Kids Club.
All families dining on any Saturdays from January 9 to February 13 will get a chance to win the grand prize: a weekend stay at Telal Resort for two adults and two kids. A weekly prize of Family lunch/dinner voucher or family admission to Wild Wadi will be also given away to one lucky family every week.
Gloria Hotels also introduces social media competitions for social media savvy guests. 
By using the hashtag #FamilyMomentsMonth, you could enter the competition in Gloria Hotel’s Facebook and Instagram accounts. Below are the mechanics of the competition:
Instagram Competition:
Step 1: Click a photo or video capturing your Gloria Hotel moment
Step 2: On the caption, use the hashtag #FamilyMomentsMonth
Step 3: Share
Prize: Weekend stay at Telal Resort for two adults and two kids
Disclaimer: Gloria Hotel management will select the best entry under the #FamilyMomentsMonth
Facebook Competition:
Step 1: Click a photo or video capturing your Gloria Hotel moment
Step 2: On the caption, use the hashtag #FamilyMomentsMonth
Step 3: Share
Prize: Weekend stay at Gloria Hotel for two adults
Disclaimer: Gloria Hotel management will select the best entry under the #FamilyMomentsMonth
Another Kids Competition is happening on 13thFebruary 2016. Kids are all invited to participate to a Kiddie Fashion Show and Cookies Decoration competition. The winning kid will win a family lunch and a heritage tour at Sheikh Mohammed Center for Cultural Understanding.
The Family Saturday Brunch at Gloria! is a lively and interactive family affair this season. The Family Saturday Brunch at Gloria! is open every Saturday from 12.30pm – 4.00pm at Gloria Hotel’s Pool Bar. Prices range from 125 AED including BBQ buffet and live cooking stations, soft beverage, non-alcoholic sparkling wine, tea and coffee. 50% for young adults aged 6-12 years plus an array of exciting family fun activities!   For reservations please contact +971 4 399 6666
Let’s make Gloria Hotels and Resorts’ Family Saturday Brunch the ultimate family affair of 2016!

فندق جلوريا دبي يكشف النقاب عن حملة فاميلي مومنتز  المصممة حصرياً للعائلات من دول مجلس التعاون الخليجي والشرق الأوسط

(دبي ،الإمارات العربية المتحدة ،4 يناير 2016 ): كشفت علامة الضيافة الإماراتية الرائدة في المنطقة جلوريا للفنادق والمنتجعات عن حملتها الجديدة تحت عنوان " فاميلي مومنتز "،التي تشمل سلسلة من الترقيات والمسابقات المكرسة لتضفي أجواءً من البهجة والسعادة على جميع أفراد العائلة من دول التعاون والشرق الأوسط،وذلك عبر قائمة من التجارب المصممة للأطفال على إختلاف أعمارهم ليمضواخلالها تجربة ملئية بالترفيه جنباً إلى جنب مع ذويهم.
وسيوفر فندق جلوريا ،دبي ضمن هذه الحملة برنامج "فاميلي ساترداي برانش " المتاح إبتدءاً من 9 يناير ولغاية 13 فبراير 2016 ،حيث سيقدم للعائلات مع أطفالهم مجموعة واسعة من أنواع المأكولات الشرق أوسطية ،الآسيوية والنكهات الغربية .
ويتميز "فاميلي ساترداي برانش" بمزيج من الأطباق الملهمة مع فرصة لتناول وجبات الطعام في الهواء الطلق،والتي تنسجم مع رونق المكان المفعم بالحيوية ،بحيث يشعر الضيوف وكأنهم في جنة حقيقية،فضلاً عن بوفيه من المشاوي الشهية مع محطات الطهي الحية والسخية وبأسعار تنافسية،وهذا بدوره يجعل من فندق جلوريا الملاذ المثالي للعائلات خلال عطلة نهاية الأسبوع .
وسيحظى الأطفال بباقة مبتكرة من الأنشطة الترفيهية بما في ذلك : الرسم على الوجوه ،تعلم الفنون والحرف،ميني ديسكو ،سترو و بوتيل،التلوين والدخول المجاني إلى بركة السباحة و نادي الأطفال في فندق جلوريا دبي.
من جهة آخرى ستكون الأسر التي سوف تنضم إلى الحملة الممتدة من 9 يناير  وحتى 13 فبراير 2016 على موعد للفوز بالجائزة الكبرى وهي عبارة عن إقامة لا تضاهي ولفترة عطلة نهاية الأسبوع في منتجع تلال في مدينة العين ،والمكرسة لشخصين بالغين على أن يصطحبو طفلين معهم ،إضافة إلى جائزة أسبوعية للعائلات عبر قسائم لتناول وجبات العشاء أو الغداء على حدٍ سواء،ومن جانبه ستوفر حديقة وايلد وادي المائية بدبي  الدخول المجاني لأي عائلة سعيدة الحظ في كل أسبوع .
أما فندق جلوريا سيعلن عن مسابقات بواسطة وسائل التواصل الاجتماعية باستخدام هاشتاغ #FamilyMomentsMonth, ليستطيع النزلاء من المشاركة في المسابقة الخاصة بفندق جلوريا دبي عبر الفيس بوك وإينستاجرام، وبالنسبة لمسابقة إينستاجرام فهنالك ثلاث خطوات  للمشاركة بها أولها :الضغط فوق صورة أو مقطع فيديو يتعلق بالضيف المقيم أثناء برنامج الحملة بفندق جلوريا دبي، ومن ثم استعمال هاشتاغ #FamilyMomentsMonth, وبعدها مشاركة ذلك على الفور ،لإمكانية الفوز بالجائزة  المقدمة من قبل منتجع تلال في مدينة العين، في حين مسابقة الفيس بوك تتألف من ثلاث خطوات تبدأ الأولى منها بالنقر  على صورة أو مقطع فيديو  الخاص بالضيف تليها استخدم الهاشتاغ #FamilyMomentsMonth
وأخيرا مشاركة البوست،والجائزة يرعاها فندق جلوريا ومتضمنة إقامة مترفة لعطلة نهاية الأسبوع لشخصين بالغين .

No comments:

Post a Comment

=