Thursday, 14 January 2016

CRAZY LITTLE THING CALLED JEWELLERY

(14 January 2016) Valentine’s Day is the one day in the year wholly dedicated to romance and La Marquise Jewellery is well versed in the language of love! Just take a glimpse at their beautiful ‘Valentines Collection’, the perfect way to express just how much you care.

Nothing shows your eternal commitment than the smooth round band with a diamond gently perched on top. It’s easy to put your finger on the charm of a solitaire; it is the apogee of the diamond world.

Perhaps the sparkle of a diamond tennis bracelet fires that glint in your eye as it rests gently around your wrist. Or make a dazzling statement this Valentines with earrings that radiate modernism with a vintage-inspired elegance. But maybe a personal pendant glittered with gemstones rich in colour will tug at your heartstrings.

La Marquise Jewellery’s wonderfully rich and diverse collection for Valentines shows the intricacy of work, which perfectly compliments the jewels fresh and dazzling aesthetic.

Each piece tells a different story and is meticulously designed to capture romance. Remember nothing shows love more than a personal touch. 

 
For further information visit: www.lamarquisejewellery.com
 
 
قليل من الإبهار الجنوني بالمجوهرات

(14 يناير 2016) عيد الحب هو اليوم الوحيد في السنة الذي يتم تخصيصه بالكامل للرومانسية، ومجوهرات لا ماركيز من المتمرسين تمامًا في لغة الحب! كل ما عليك فعله هو أن تلقي نظرة سريعة على ”تشكيلة عيد الحب"، والتي تعتبر بمثابة الطريقة المثالية لتعبر عن مدى إهتمامك بمن تحب.

لا شئ آخر سيظهر مدى إلتزامك الأبدي أكثر من خاتم أملس مستدير تتربع على قمته جوهرة أنيقة. من السهل أن تضع أصابعك بين سحر الماس، إنها قمة عالم المجوهرات.

ربما يبهركلمعان سوار التنس من الألماس، لدرجة تشعل بريق عينيك بينما ترتديه بأناقة حول معصمك. أو إتركي بصمة مميز في عيد الحب بالأقراط التي تعبر عن الحداثة الممزوجة بلمسة عتيقة تزيدها فخامة. وربما تخطف قلبك القلادات المميزة الغنية بالألوان، والمرصعة بالأحجار الكريمة.

تشكيلة مجوهرات لا ماركيز الغنية والمتنوعة لعيد الحب، تظهر مدى تعقيد العمل الذي تتطلبه، ويبدو هذا أكثر وضوحًا في جمالية وإبهار الأحجار الكريمة الجديدة.

كل قطعة تحكي قصةً مختلفة، حيث تم تصميمها بدقة لتعبر عن رومانسية بالغة، وعليك أن تتذكر أن لا شئ يظهر مدى حبك أكثر من اللمسة الشخصية.

لتحميل الصور:

La Marquise Imagery - Valentine's Collection

 
 
لمزيد من المعلومات، زوروا موقعنا: www.lamarquiseje3wellery.com

 


 


No comments:

Post a Comment

=