Monday, 21 December 2015

Mindshare to Hold “Content Decoded” Conference on January 19th



Dubai, United Arab Emirates – December 21st 2015 – (ME NewsWire) Mindshare, which is part of WPP, is a global media agency network helping clients to make collaborative and adaptive decisions across their paid, owned, and earned marketing in real-time. The Mindshare team is excited to announce this season’s most exciting media conference under the theme of “Content Decoded.”
Set for this January 19th at The Annex, Burj Khalifa in Dubai, this much-anticipated event offers a fascinating lineup of experts from a wide range of different industries who will teach participants how to utilize data for more creative content, deliver content at scale, and much more. Today, every communications strategy must be ruled by high-quality content, which has surpassed advertising in its importance for the modern businesses. The event offers participants the insights and tools they will need to create content that will make an impact.
Mindshare’s annual media conferences always generate significant industry buzz for offering panels of celebrity speakers from tech moguls to sports stars and everyone in between, and this year is no exception: the inspiring experts that comprise the lineup for “Content Decoded” will be revealed over the next few weeks. Mindshare’s heavily-attended media conferences always attract large crowds of attendees from top-level international businesses and brands, who have unique opportunities to engage with brilliant speakers and innovators and network among a diverse crowd of professionals.
“At our core, Mindshare’s first priority is to maximise the return on investment for our business partners,” says Mindshare MENA CEO Samir Ayoub. “The way content is initiated, developed and used has changed over time. This event will help professionals from any industry use the tools and insights that our panel has created from years of experience. Using their techniques, our attendees will be wowed by measurable impact of adaptive, data-powered content developed for their business.”

To request a complimentary ticket or for more information, please contact us at

مايندشير تنظم مؤتمر  فك رموز المحتوى "Content Decoded" في 19 يناير

دبي، دولة الإمارات العربية المتحدة،  21 ديسمبر2015 - (ميدل ايست نيوز واير):  وكالة "مايندشير"، إحدى الشركات التابعة لمجموعة "دبليو بي بي"، وتنتشر مكاتبها حول العالم، وهي شركة رائدة تقدم الدعم الاحترافي والمتخصص للشركات لمساعدتهم على اتخاذ القرارات الشمولية والمستنيرة والقابلة للتكيّف، في كافة القنوات التسويقية وأهمّها المملوكة والمدفوعة والمكتسبة في الوقت الفعلي. ويسر فريق عمل "مايندشير" الإعلان عن تنظيم المؤتمر الإعلامي الأكثر إثارة للاهتمام في هذا الموسم والذي يعقد تحت عنوان "Content Decoded".

ومن المقرر تنظيم المؤتمر في الـ19 من شهر يناير المقبل في Annex L11 ببرج خليفة في دبي، حيث سيشهد هذا الحدث الذي طال انتظاره حضور قائمة طويلة من الخبراء في طيف متنوع من القطاعات، والذين سيثقفون المشاركين حول كيفية الاستفادة من البيانات من أجل تقديم محتوى أكثر إبداعاً وعلى نطاق واسع، إلى جانب عدد من المسائل المهمة الأخرى. يُشار إلى أن أي استراتيجية إعلامية في الوقت الراهن يجب أن تشتمل على محتوى عالي الجودة يتجاوز في أهميته بالنسبة للشركات الحديثة مجرد كونه محتوى دعائي وترويجي. وسيقدم المؤتمر للمشاركين الرؤى والأدوات التي ستساعدهم على خلق المحتوى القادر على إحداث فرق وأثر كبيرين.

هذا وتؤدي المؤتمرات الإعلامية السنوية التي تنظمها "مايندشير" إلى خلق ضجة إعلامية كبيرة بالنظر إلى المستوى الرفيع للمتحدثين الكبار الذين يحضرون فعالياتها والذين يتراوحون من أقطاب التكنولوجيا وصولاً إلى نجوم الرياضة المشهورين، ولن يكون المؤتمر الحالي استثناءً عن هذه القاعدة، وسيتم الإعلان عن أسماء القائمة المتحدثين المرموقين المشاركين في مؤتمر "Content Decoded" خلال الأسابيع القليلة المقبلة. ولا بد من الإشارة هنا إلى أن المؤتمرات التي تنظمها "مايندشير" تتميز بحضور واسع وتستقطب حشود كبيرة من المشاركين الذين يمثلون الشركات والعلامات التجارية العالمية رفيعة المستوى، حيث تتاح لهم الفرصة للتواصل مع المتحدثين اللامعين والمبتكرين، ومع الأفراد الآخرين من المهنيين العاملين في المجالات المختلفة.
وقال سمير أيوب الرئيس التنفيذي لشركة "مايندشير" في الشرق الأوسط وشمال أفريقيا في سياق تعليقه: "تتمثل الأولوية الأهم بالنسبة لشركة ’مايندشير‘ في الحصول على القدر الأكبر من العائد على الاستثمار بالنسبة لزبائنا . لقد شهدت الطريقة التي يتم من خلالها توليد المحتوى وتطويره واستخدامه تغييراً كبيراً بمرور الوقت، وإن هذا المؤتمر سيساعد المهنيين من أي قطاع على استخدام الأدوات والرؤى التي طورها الخبراء المتحدثون في فعالياتنا على امتداد أعوام خبرتهم الطويلة. وسيكون بإمكان المشاركين من خلال استخدام أساليب هؤلاء الخبراء، ملاحظة الأثر الكبير والملموس للمحتوى المتكيف والمدعّم بالبيانات الذي يمكن إنشاؤه لشركاتهم".

No comments:

Post a Comment

=