Wednesday, 4 November 2015

Shawarmanji Opens at Dubai International Airport


Home of the "Original Shawarma" launches sixth outlet in UAE and second at airport food court
[Dubai, November 03, 2015] – Shawarmanji, the Home of the "Original Shawarma", has announced that it has established a presence at Dubai International Airport. The brand’s new outlet, located at DXB Terminal 1, concourse D, is its sixth in the UAE and follows the success of Shawarmanji at Abu Dhabi International Airport, which opened recently this year. The two Shawarmanji outlets are setting new standards by being the first shawarma concept to be accepted at international airports.
Shawarmanji was conceived in 2012 to redefine shawarma being the region’s original casual dining experience. The company set out to elevate the humble street food by incorporating international standards of cuisine in its food preparation, cooking and serving.
Shawarmanji’s introduction of quality standards to the shawarma concept has resulted in the company providing an array of dishes designed to cater to all tastes. Its extensive menu includes chicken and beef meals, veggie options, combo meals, platters with rice, shakers, side servings, drinks and kids’ favourites, all served in store or delivered at home. Shawarmanji is currently working on developing its menu by adding breakfast and some new items, based on their customers’ feedback.  
Shawarmanji’s commitment to ensuring an optimum product incorporates premium initiatives that include using only the very best ingredients, removing most of the fat and employing nutrition and health experts to oversee food preparation. This uncompromising approach has garnered the brand a host of loyal patrons, resulting in it growing rapidly since its arrival in the UAE from Lebanon less than three years ago. The company is now registered in 50 countries worldwide, has grown from one to eight stores in Lebanon and operates eight stores in the UAE.
Shawarmanji’s outlets in the UAE can be found at Abu Dhabi International Airport, Dubai International Airport, Dubai’s Business Bay,  American University in Dubai, Media City and Jebel Ali. The company aims to open three more outlets in the country soon; Mall of the Emirates in Dubai, Sahara Centre in Sharjah and Dubai International Airport, Terminal 1, concourse C.
For more information about Shawarmanji, please visit http://www.shawarmanji.com. Follow the team on https://www.facebook.com/shawarmanjiuae , on Twitter at https://twitter.com/uaeshawarmanji , and on Instagram https://instagram.com/shawarmanjiuae/.

شاورمنجي تفتتح فرعًا لها في مطار دبي الدولي
بيت "الشاورما عالأصول" يدشن فرعه السادس في الإمارات والثاني في ردهة مطعام مطار دبي الدولي
[دبي – الإمارات العربية المتحدة، 03  نوفمبر 2015] – أعلنت سلسلة مطاعم شاورمنجي، بيت "الشاورما عالأصول"، عن تعزيز وجودها في مطار دبي الدولي من خلال افتتاح فرع جديد لها في المبنى 1 من مطار دبي الدولي، القسم C ، ليكون الفرع السادس لهذه السلسلة في دولة الإمارات، وذلك في أعقاب نجاح فرعها في مطار أبوظبي الدولي الذي افتتح في وقت سابق من هذا العام. ويعمل الفرعان على إرساء معايير جديدة، بعد أن أصبح شاورمنجي أول سلسلة مطاعم شاورما تحظى بالقبول لافتتاح فروع له في المطارات الدولية.
وكانت سلسلة مطاعم شاورمنجي قد انطلقت في العام 2012 لإعادة تعريف الشاورما الأصلية من خلال توفير تجربة الطعام الشعبية في المنطقة. وأخذت بتطوير الأطعمة من خلال تعزيزها بمعايير دولية للمأكولات فيما يتعلق بإعداد الأطعمة وطهيها وتقديمها للعملاء.
وبعد أن نجحت سلسلة مطاعم شاورمنجي في إدخال معايير الجودة لمفهوم الشاورما، فقد ساعدها ذلك في تقديم مجموعة من الأطباق المصممة خصيصًا لتلبية جميع الأذواق. وتشمل قائمة الأصناف الواسعة على وجبات الطعام من لحوم الدجاج البقر، إضافة إلى خيارات الخضروات ووجبات متنوعة، مع تقديم الأرز مشروبات الكوكتيل والمقبلات، فضلاً عن المشروبات المفضلة للأطفال، في الوقت الذي تتيح فيه الشركة لضيوفها تناول وجباتها داخل الفروع أو توصيلها إلى منازلهم. وتعمل شاورمنجي حاليًا على تطوير قائمة أصنافها من خلال إضافة وجبة الإفطار وبعض المكونات الجديدة بناء على الملاحظات التي تستقيها من عملائها حرصًا منها على احترام آرائهم والعمل بها.
إن التزام سلسلة مطاعم  شاورمنجي لضمان تقديم أفضل المنتجات دفعها إلى تبني المبادرات الراقية، بما في ذلك استخدام أفضل المكونات، وإزالة نسبة عالية من الدهون في اللحوم، وتوظيف الخبراء المتخصصين في مجال التغذية والصحة للإشراف على عمليات إعداد الطعام. وبفضل اتباعها لهذا النهج الصارم، فقد تمكنت هذه السلسلة من استقطاب أعداد متزايد من العملاء المخلصين، وتحقيق النمو السريع منذ وصولها إلى الإمارات قادمة من لبنان قبل أقل من ثلاث سنوات. وأصبحت الشركة مسجلة الآن في 50 بلدًا حول العالم، وارتفع عدد فروعها من فرع واحد إلى ثمانية فروع في لبنان، في الوقت الذي تقوم فيه الآن بتشغيل ثمانية فروع أخرى في الإمارات.
وعلى مستوى الإمارات، تنتشر فروع شاورمنجي في مطار أبوظبي الدولي، ومطار دبي الدولي، ومنطقة الخليج التجاري بدبي، والجامعة الأمريكية في دبي، ومدينة دبي للإعلام وجبل علي. وتعتزم الشركة فتح ثلاثة فروع أخرى قريبًا في هذا البلد، وستكون في مول الإمارات بدبي، ومركز صحارى بالشارقة وفي المبنى 1 القسم D بمطار دبي الدولي.
للمزيد من المعلومات حول شاورمنجي، يرجى زيارة الموقع http://www.shawarmanji.com. ويمكن متابعة صفحتنا على الفيسبوك من خلال الرابط https://www.facebook.com/shawarmanjiuae، أو على تويتر https://twitter.com/uaeshawarmanji، أو على إنستغرام https://instagram.com/shawarmanjiuae.

No comments:

Post a Comment

=