Sunday, 25 October 2015

DuPont Ingredient Solutions at Gulfood Manufacturing 2015 Focus on Cost Optimization and Convenience


Solutions for the Dairy, Bakery, Beverage and Meat Industries

United Arab Emirates, October 25, 2015 – Global food trends are influencing GCC consumers in ways that demand new ingredient solutions.
DuPont Nutrition & Health will be demonstrating solutions for the Dairy, Bakery, Beverage and Meat industries at Gulfood Manufacturing 2015. In collaboration with Food Specialities Ltd, DuPont can be found at stand S1-A66 within the Dubai World Trade Centre’s Sheikh Zayed Hall between 27th and 29th October.
DuPont also will be contributing to the Food & Beverage Innovation Forum with a Conference and Discussion panel on 28th October at 14:50. This will feature Javier Ruiz Pérez, Beverages application specialist, who will speak on ‘Defining The Next Generation of Ingredients.’ On 29th October, Greg Paul, DuPont global marketing director for Consumer Segments, will join the discussion on ‘Functional Beverage Revolution - Defining the New Frontier.’
DuPont is uniquely positioned to help address the world’s food challenges by bringing science-based solutions to local customers all across the food value chain, from the agricultural input to food manufacturing.
“The GCC has one of the most prosperous and demanding consumer populations in the world,” says Mohamed Nawar, group sales manager, DuPont Nutrition & Health. “Trends such as a growing ‘middle class and population of 50% aged under 25 present unique opportunities for food manufacturers.
“With one of the broadest portfolios of food ingredients and solutions, we can provide new cost-efficient solutions to traditional Middle East products as well as growing sectors such as healthy foods and beverages and gluten-free products,” adds Mohamed. “And with a growing GCC workforce increasing the market for convenience foods, we will be highlighting our cost-efficient ingredient solutions in this sector.  What’s more, thriving youth-driven products like pizza showcase our expertise and strengths across bakery, dairy, culinary toppings and meat-free solutions.”
DuPont Nutrition & Health combines in-depth knowledge of food and nutrition with current research and expert science to deliver unmatched value to the food, beverage and dietary supplement industries. We are innovative solvers, drawing on deep consumer insights and a broad product portfolio to help our customers turn challenges into high-value business opportunities.
DuPont (NYSE: DD) has been bringing world-class science and engineering to the global marketplace in the form of innovative products, materials, and services since 1802.  The company believes that by collaborating with customers, governments, NGOs, and thought leaders we can help find solutions to such global challenges as providing enough healthy food for people everywhere, decreasing dependence on fossil fuels, and protecting life and the environment.  For additional information about DuPont and its commitment to inclusive innovation, please visit www.dupont.com.

"دوبونت" تعرض من خلال مشاركتها في معرض "جلفود للتصنيع 2015" حلول من مكونات غذائية لأغذية منخفضة التكلفة ومتوافقة مع إحتياجات السّوق

الشركة توفر حلولاً لصناعات الألبان والمخبوزات والمشروبات واللحوم

الإمارات، 25 أكتوبر 2015 تعرض "دوبونت للتغذية والصحة" (DuPont Nutrition & Health)، حلولها الخاصة بصناعات الألبان والمخبوزات والمشروبات واللحوم وذلك خلال مشاركتها في معرض "جلفود للتصنيع 2015" (Gulfood Manufacturing 2015)، سيقام المعرض خلال الفترة من 27 إلى 29 أكتوبر/تشرين الأول الجاري في مركز دبي التجاري العالمي. وستقدم الشركة خلاله، مجموعة من الحلول الرائدة لمكونات الأغذية وذلك بالتعاون مع شركة "فود سبيشياليتيز" (Food Specialties)، في المنصة رقم (S1-A66) في قاعة الشيخ زايد.

كما ستشارك "دوبونت" في "مؤتمر الابتكار الصناعي في قطاع الأغذية والمشروبات" (Food & Beverage Innovation Forum)، في جلسة نقاش بتاريخ 28 أكتوبر/تشرين الأول في تمام الساعة 14:50، و ذلك بحضور خافيير رويز بيريز (Javier Ruiz Perez)، أخصائي المشروبات. و سيكون النقاش حول "التعرف على الجيل الجديد للمكونات الغذائية الخاصة بالمشروبات". و في تاريخ 29 أكتوبر/تشرين الأول ستقام جلسة نقاش أخرى، حيث سينضم غريغ بول (Greg Paul)، مدير التسويق العالمي لقطاع المستهلكين في شركة "دوبونت"، اإلى النقاش متحدثاً عن "الثورة الوظيفية للمشروبات المتخصصة و تعريف الحدود الجديدة".

وتعتبر "دوبونت" نفسها في وضع جيد يؤهلها لمساعدة عملائها في مواجهة التحديات الغذائية في العالم من خلال تقديم الحلول العلمية للمصنعين المحليين في مختلف مراحل الإنتاج الغذائي بدءاً من المدخلات الزراعية إلى تصنيع المواد الغذائية.

وقال محمد نوّار، مدير المبيعات في "دوبونت للتغذية والصحة": "لدى دول مجلس التعاون الخليجي واحدة من أكثر التجمعات السكانية الاستهلاكية تصنيعاً و استهلاكاً للأغذية في العالم. وإن تنامي الطبقة المتوسطة ووجود 50% من السكان التي تقل أعمارهم عن 25 عاماً، يُقدم فرصاً فريدة لمصنعي المواد الغذائية للنمو".

وأضاف نوّار: "لأن لدينا واحدة من التشكيلات الأكثر تنوعاً في المكونات و الإضافات الغذائية، فنحن نوفر حلولاً جديدة منخفضة التكاليف للمنتجات التقليدية في الشرق الأوسط، بالإضافة إلى القطاعات المتنامية مثل الأغذية والمشروبات الصحية والمنتجات الخالية من الغلوتين. و وجود قوى عاملة متزايدة في دول الخليج يسهم في رفع حجم الطلب على الأغذية المتنوعة و المتخصصة، لذا سنسلط الضوء على حلولنا من المكونات الغذائية منخفضة التكلفة لهذا القطاع. أما المنتجات التي يرغبها الشباب مثل البيتزا، فهي خير شاهد على خبرتنا ونقاط قوتنا في مجال المخبوزات ومنتجات الألبان و حلول المنتجات الخالية من اللحوم".

وتجمع "دوبونت للتغذية والصحة" ما بين المعرفة العميقة في مجال الغذاء والتغذية و أحدث البحوث والعلوم لتوفير منتجات ذات قيمة لا مثيل لها للأغذية والمشروبات والمكملات الغذائية. وتقدم الشركة حلولاً مبتكرة كنتاج للبحث الدقيق في آراء المستهلكين، كما تقدم مجموعة واسعة من المنتجات لمساعدة العملاء على تحويل التحديات إلى فرص أعمال عالية القيمة.


No comments:

Post a Comment

=