30 September, 2014

Al Hilal Bank’s AED 100 ‘Eidiya’ to bring joy to children this Eid Al Adha 2014





September 29, 2014
Al Hilal Bank, the UAE's leading progressive Islamic bank, will bring joy to children celebrating Eid Al Adha this year with a generous ‘Eidiya’ or money gift for its young ‘Seghaar’ account holders.
As the little ones excitedly wear their new Eid clothes and enjoy the festive season with their families, they can ask their parents or guardians to stop by their Al Hilal Bank during banking hours from Wednesday, October 1, 2014 to Thursday, October 2, 2014 to receive their Eidiya and buy treats or spend on memorable adventures.
Al Hilal Bank’s latest charitable initiative aims to uplift Eid Al Adha’s spirit of faith, happiness and tenderness for the community. It also forms part of the bank’s special year-long promotions and incentives for its ‘Seghaar’ customers. The bank has been giving out ‘Eidiya’ as part of its corporate culture for a long time and will continue to do so in the future in partial fulfillment of its commitments to community welfare, charitable works, and social responsibility.
“Al Hilal Bank is committed to rewarding the loyalty of its young clients through unique programs that we try to tie up with local celebrations whenever we can.  This way, we ingrain in them an appreciation for both money and culture – two key elements top their future success. We hope the little ones will have great fun with their ‘Eidiya’ as they mark this year’s Eid Al Adha with their families,” said Mohamed Jamil Berro, Group CEO, Al Hilal Bank.
Al Hilal Bank is fully-owned by the Abu Dhabi Investment Council, the investment arm of the Government of Abu Dhabi. It manages 22 local branches and 120 ATMs across the UAE as well as three overseas branches in Kazakhstan.


"مصرف الهلال" يُهدي عملاءه الأطفال عيدية بمناسبة عيد الأضحى المبارك
29 سبتمبر 2014
يواصل "مصرف الهلال"، أحد المصارف الإسلامية الرائدة في دولة الإمارات، إدخال البهجة إلى قلوب عملائه الأطفال من حاملي حساب "صغار" عبر منحهم عيدية بقيمة 100 درهم إماراتي بمناسبة قدوم عيد الأضحى المبارك.

وتعتبر "العيدية" جزء لا يتجزأ من الثقافة الإسلامية عبر مشاركة الأطفال فرحتهم بقدوم العيد ورسم الفرحة على وجوههم وإدخال البهجة والسرور إلى قلوبهم. وتهدف مبادرة العيدية إلى تعزيز روح التعاضد والتراحم والتكافل والإيمان تماشياً مع القيم السامية التي يحملها عيد الأضحى المبارك. وتندرج المبادرة في إطار الحوافز والعروض الترويجية الخاصة التي يتم إطلاقها على مدار العام خصيصاً لعملاء "مصرف الهلال" من حاملي حساب "صغار".

ويُمكن للأطفال من حاملي حساب "صغار" التوجه مع آبائهم وأمهاتهم إلى أي فرع من فروع "مصرف الهلال" خلال ساعات العمل يومي 1 و2 تشرين الأول/أكتوبر المقبل لتسلم العيدية والتمتع بها مع أصدقائهم أو عائلاتهم في إطار الاحتفالات بالعيد المبارك.

وقال محمد جميل برو، الرئيس التنفيذي لمجموعة مصرف الهلال: "نحن ملتزمون بمكافأة ولاء عملائنا الصغار وذلك من خلال البرامج الفريدة التي نحاول ربطها بالاحتفالات المحلية قدر المستطاع. وبهذه الطريقة، يمكننا غرس تقدير قيمة المال والثقافة في نفوسهم وهما عنصرين أساسيين لنجاحهم في المستقبل. ونأمل أن يحظى الصغار بالفرحة من خلال هذه العيدية وهم يحتفلون مع عائلاتهم بعيد الأضحى المبارك لهذا العام".
وكان مصرف الهلال قد افتتح فرعه المتكامل المخصص للأطفال "صغار"، خلال العام الماضي، والذي يسعى من خلاله إلى إعداد جيل جديد من الأطفال المثقفين من الناحية المالية والذين يعرفون كيفية إدارة أموالهم وإنفاقها بالشكل الصحيح. وتعود ملكية مصرف الهلال بالكامل إلى مجلس أبوظبي للاستثمار، الذراع الاستثماري لحكومة أبوظبي. ويقدم المصرف خدماته من خلال 22 فرعاً محلياً وما يزيد على 120 صراف آلي منتشرة في مختلف أنحاء الإمارات، بالإضافة إلى ثلاثة فروع أخرى في كازاخستان.

 


=