Tuesday, 3 November 2020

Teleperformance Egypt Honored as One of the Best Companies to Work for in Egypt for 2020

 

CAIRO--(BUSINESS WIRE/AETOSWire)-- Teleperformance (Paris:TEP) Egypt, a subsidiary of the worldwide leader in outsourced omnichannel customer experience management, has been recently recognized as one of the best places to work in Egypt and in the BPO industry. Best Places to Work is an international certification program providing employers in different countries the opportunity to learn more about the engagement and satisfaction of their employees and honor those who deliver an outstanding work experience with the highest standards in regards to working conditions. The company received outstanding scores across several aspects of their workplace such as leadership, learning opportunities, organizational culture and personal growth of the employees resulting in its recognition among the employer of choice in Egypt. 

“This award represents everything we strive to do every day not only for our employees, but also for our customers, stakeholders and community. This might be our first certification year and certainly won’t be our last!” said Moustafa Fahmy, CEO for Egypt. 

“Our employees are our assets and we always strive to cultivate a positive engaging work environment for them, Best Places To Work in Egypt has helped us reaffirm that what we work towards every day is recognized and valued by our industry!” said Maha Fahmy, HR Director for Egypt. 

"Despite the disruption brought about by the pandemic, Teleperformance Egypt has succeeded in maintaining a culture that cares deeply about quality and wellbeing of the employees where the organization takes pride in the ongoing efforts to develop, support and uplift employees in every facet of their roles” said Hamza Idrissi, Program Manager for Egypt. 

ABOUT TELEPERFORMANCE GROUP 

Teleperformance (TEP – ISIN: FR0000051807 – Reuters: ROCH.PA – Bloomberg: TEP FP), the global leader in outsourced omnichannel customer experience management, serves as a strategic partner to the world’s leading companies in a wide variety of industries. Its customer care, technical support, customer acquisition, consulting & analytics, digital integrated business service solutions and other high-value specialized services ensure consistently positive customer interactions that are reliable, flexible and intelligent. 

ABOUT BEST PLACES TO WORK PROGRAM 

Best Places To Work is a global HR certification program that certifies and recognizes leading workplaces in many countries around the world. Our proprietary assessment analyzes a company’s attractiveness through a two-step process focusing on 8 Workplace factors including culture, leadership, opportunities for growth and people practices. Beside the employee satisfaction survey, we conduct an HR assessment focusing on HR practices implemented in the organization against our global people framework standard. 

For more information, please visit www.bestplacestoworkfor.org 

View source version on businesswire.com: https://www.businesswire.com/news/home/20201102006045/en/

*Source: AETOSWire

تكريم شركة تيلي بيرفورمانس مصر باعتبارها أحد أفضل أماكن العمل في مصر لعام 2020


القاهرة – (بزنيس واير/"ايتوس واير"): تمّ مؤخراً تكريم شركة "تيلي بيرفورمانس" (المدرجة في بورصة باريس تحت الرمز: Paris:TEP) في مصر، وهي إحدى الشركات الفرعية التابعة لشركة "تيلي بيرفورمانس" الرائدة عالميّاً في مجال إدارة تجربة العملاء متعدّدة القنوات من خارج الشركة، كواحدة من أفضل أماكن العمل في مصر وفي قطاع الاستعانة بمصادر خارجية في الأعمال "بي بيه أو". ويُعد برنامج ’أفضل أماكن العمل‘ برنامج ترخيص عالمي يمنح أرباب العمل في دول مختلفة فرصة الاطّلاع على المزيد من المعلومات حول تفاعل ورضى موظفيهم، وتكريم أولئك الذين يقدمون تجربة عمل استثنائية مع أعلى المعايير على صعيد ظروف العمل. وحققت الشركة نتائج استثنائيّة في جوانب متعددة ذات صلة بمكان العمل من قبيل الريادة، وفرص التعلّم، والثقافة المؤسسيّة، والنموّ الشخصي للموظفين. ونتيجةً لذلك تمّ تكريمها باعتبارها مكان العمل المفضّل في مصر.


وقال مصطفى فهمي، الرئيس التنفيذي للشركة في مصر، في هذا السياق: "ترمز هذه الجائزة إلى كلّ ما نسعى إلى تحقيقه بشكل يومي، ليس لموظفينا فحسب بل لعملائنا ومساهمينا ومجتمعنا أيضاً. وقد يكون هذا العام الأوّل الذي نحصل فيه على الترخيص، لكنّه بالطبع لن يكون الأخير".


ومن جهتها، قالت مهى فهمي، مدير الموارد البشرية للشركة في مصر: "يُعتبر موظّفونا بمثابة أصول للشركة، ونسعى دائماً لتنمية بيئة عمل إيجابيّة وجذابة لهم. وقد ساعدنا برنامج ’أفضل أماكن العمل‘ في مصر على التأكيد على أنّ ما نعمل على تحقيقه كل يوم هو محطّ وتقدير وقيمة عالية في قطاعنا".  


وصرّح حمزة إدريسي، مدير البرنامج في مصر: "على الرغم من الاضطراب الناجم عن الجائحة، نجحت شركة ’تيلي بيرفورمانس‘ في مصر بالحفاظ على ثقافة تُولي اهتماماً كبيراً بجودة حياة ورفاه موظفيها، إذ تفخر المؤسّسة بالجهود المستمرّة لتطوير الموظفين ودعمهم والارتقاء بهم في مختلف الأدوار المُناطة بهم".


لمحة عن مجموعة "تيلي بيرفورمانس

تُعدّ "تيلي بيرفورمانس" (الرقم الدولي لتعريف الأوراق المالية TEP – ISIN: FR0000051807 ، ورمز التسجيل لدى "رويترز" ROCH.PA، والمدرجة في بورصة بلومبيرج تحت الرمز: Bloomberg: TEP FP)، شركة عالمية رائدة في مجال في مجال إدارة تجربة العملاء متعدّدة القنوات من خارج الشركة، هي شريكٌ استراتيجيّ للعديد من الشركات الرائدة حول العالم عبر مجموعة كبيرة من القطاعات. وتضمن حلولها لرعاية العملاء والدعم التقني واستقطاب العملاء والاستشارات والتحليلات وخدمات الأعمال الرقميّة المتكاملة، بالإضافة إلى خدمات متخصّصة أخرى عالية القيمة، تفاعلات إيجابيّة مع العملاء تتميّز بالموثوقيّة والمرونة والذكاء.


لمحة عن برنامج ’أفضل أماكن العمل‘

يُعدّ برنامج ’أفضل أماكن العمل‘ برنامج ترخيص عالمي للموارد البشريّة، ويعمل على المصادقة على أماكن العمل الرائدة وتكريمها في الكثير من الدول حول العالم. ويُحلل التقييم الخاصّ ببرنامجنا جاذبيّة الشركة من خلال عمليّة من خطوتَين تركّز على ثمانية عوامل في مكان العمل، بما في ذلك، الثقافة والريادة وفرص النموّ وممارسات الأشخاص. وبالإضافة إلى استبيان رضا الموظفين، نُجري تقييماً للموارد البشريّة يركّز على ممارسات الموارد البشريّة المعمول بها في المؤسّسة والتي تتعارض مع معيارنا العالمي لإطار عمل الأشخاص.


للاطلاع على المزيد من المعلومات، يمكنكم زيارة الموقع الإلكتروني www.bestplacestoworkfor.org.


يمكنكم الاطلاع على النسخة الأصلية من هذا البيان الصحفي على موقع (businesswire.com) عبر الرابط الإلكتروني التالي: https://www.businesswire.com/news/home/20201102006045/en/


إن نص اللغة الأصلية لهذا البيان هو النسخة الرسمية المعتمدة. أما الترجمة فقد قدمت للمساعدة فقط، ويجب الرجوع لنص اللغة الأصلية الذي يمثل النسخة الوحيدة ذات التأثير القانوني.


=