Thursday, 22 October 2020

BenQ Collaborates with Zoom to Offer Certified Video Conferencing In Its Larger Display Devices



Dubai, United Arab Emirates, October 22, 2020 (AETOSWire)– Internationally acclaimed innovator of visual display technology and digital devices, BenQ, announces a collaboration with Zoom. BenQ’s large-format interactive displays and digital signages will now deliver video conference solutions through Zoom Video Communications, Inc. The tech giant’s integration with Zoom reaffirms BenQ’s commitment to cater to the ongoing and upcoming demands for corporate visual communication and video conferencing.


“BenQ’s focus remains on meeting the professional and lifestyle needs of our consumer base that derives so much convenience and efficiency from our offerings,” said Manish Bakshi, MD, BenQ Middlea East. “During this pandemic that has completely changed the way most people work, it is BenQ’s continual effort to facilitate our customers by enhancing the efficiency of remote communications through video conferencing and chat services, thus cultivating seamless collaboration and teamwork.” 


With the integration of Zoom Rooms, BenQ interactive displays and digital signages will now be able to provide even more efficient and effortless interactive telecommunication. This will also enhance remote screen sharing, content collaboration, and whiteboarding with notes, whether our users are in a big conference room or a personal office. 


“The partnership with a technology leader like BenQ is key to our mission of delivering high-quality visual communications to the world,” said Jeff Smith, Head of Zoom Rooms, Zoom Video Communications. “Together with BenQ, we can help businesses and individuals overcome today’s challenges to build toward tomorrow’s success.”


Business owners, SMB presenters, and enterprise IT managers can rely on BenQ displays for full interoperability and seamless video conferencing. Integrators and solution providers can recommend certified display products with the assurance of complete compatibility and communication.


To find out more about BenQ corporate display solutions, please visit BenQ Corporate Interactive Flat Panels

بينكيو تتعاون مع زوم لتوفير خاصية عقد مؤتمرات الفيديو المعتمدة على شاشات العرض الكبيرة 


دبي، الإمارات العربية المتحدة، 22 أكتوبر 2020 –("ايتوس واير") أعلنت شركة بينكيو المشهورة عالميًا بابتكار تكنولوجيا العرض المرئي والأجهزة الرقمية عن تعاونها مع شركة زوم، حيث يمكن الآن لشاشات العرض الكبيرة واللافتات الرقمية من بينكيو تقديم حلول مؤتمرات الفيديو من خلال شركة زوم لاتصالات الفيديو، ويؤكد تعاون عملاق التكنولوجيا مع شركة زوم حرص بينكيو على تلبية المتطلبات المستمرة والمقبلة فيما يتعلق بالاتصال المرئي للشركات ومؤتمرات الفيديو.  

وصرح مانيش باكشي، العضو المنتدب، بينكيو ميدل إيست، قائلًا "يظل تركيز بينكيو منصبًا على تلبية الاحتياجات المهنية واحتياجات نمط الحياة لقاعدة عملائنا الذين يؤمنون بأن عروضنا ملائمة وتتسم بالكفاءة"، وفي خضم هذه الجائحة التي غيرت تمامًا طريقة عمل معظم الشركات، نجد أن بينكيو ما زلت تواصل جهودها لتسهيل عمل عملائنا من خلال تعزيز كفاءة الاتصالات عن بُعد عن طريق خدمات مؤتمرات الفيديو والدردشة، وبالتالي تعزيز روح التعاون والعمل الجماعي بصورة سلسة".


وبفضل التعاون مع غرف المؤتمرات من زوم، يمكن الآن للشاشات التفاعلية واللافتات الرقمية من بينكيو توفير اتصال تفاعلي أكثر كفاءة وسلاسة، وسيؤدي ذلك أيضًا إلى تحسين مشاركة الشاشة عن بُعد ووضع المحتويات في مكان واحد ووضع الملفات المشتركة على دفتر ملاحظات مشترك على الشاشة مع كتابة الملاحظات، سواء كان المستخدمون في غرفة اجتماعات كبيرة أو في مكاتبهم الشخصية. 


وصرح جيف سميث رئيس غرف المؤتمرات من زوم قائلًا: "إن الشراكة مع شركة رائدة في مجال التكنولوجيا مثل بينكيو تلعب دورًا هامًا في تنفيذ مهمتنا التي تتركز على تقديم اتصالات مرئية عالية الجودة للعالم أجمع". "يمكننا نحن وبينكيو مساعدة الشركات والأفراد في التغلب على التحديات اليومية التي تعترضهم لتحقيق نجاحات في المستقبل". 


يمكن لأصحاب الشركات ومقدمي المشاريع الصغيرة والمتوسطة ومديري تكنولوجيا المعلومات في المؤسسات الاعتماد على شاشات عرض بينكيو للتشغيل البيني بالكامل وعقد مؤتمرات الفيديو بسلاسة، ويوصي المدمجون ومقدمو الحلول باستخدام شاشات عرض معتمدة مع ضمان التوافق والتواصل الكاملين.


لمزيد من المعلومات حول حلول شاشات العرض من بينكيو ، يرجى التكرم بزيارة الموقع التالي: BenQ Corporate Interactive Flat Panels



=