Sunday, 1 September 2019

Marwa Kasrawi Promoted to Cluster Commercial Director for Hilton Alexandria Green Plaza & Hilton Alexandria King’s Ranch





Alexandria, Egypt: September 1, 2019 – Marwa Kasrawi has been promoted to cluster commercial director for Hilton Alexandria Green Plaza and Hilton Alexandria King’s Ranch. Kasrawi has been with Hilton since 2002 and has more than 20 years of experience in the hospitality industry with a focused expertise in sales. In 2017, Kasrawi won Hilton’s Director of Sales Award for the Europe, Middle East & Africa region as a result of her achieving outstanding results that contributed to the overall success of Hilton in the region and Egypt specifically.




“Marwa’s extraordinary dedication, team spirit and consistency make her stand out as an invaluable Team Member in our operations,” said Ahmed Salama, cluster general manager for Hilton Alexandria Green Plaza and Hilton Alexandria King’s Ranch. “This is a well-deserved step forward for Marwa, as she seizes her full potential at Hilton; where we make sure to recognize and appreciate promising calibers who are an integral part of our success.”




مروة القصراوي تتولي منصب مدير إدارة المجموعة التجارية لفندقي هيلتون الإسكندرية جرين بلازا وهيلتون الإسكندرية كينجز رانش




الإسكندرية، مصر: 1 سبتمبر 2019 – أعلن كل من فندقي هيلتون الإسكندرية جرين بلازا وهيلتون الإسكندرية كينجز رانش عن ترقية مروة القصراوي لتتولى منصب مدير إدارة المجموعة التجارية بالفندقين. انضمت القصراوي للعمل في هيلتون منذ عام 2002، حيث تتمتع بأكثر من 20 عامًا من الخبرة في قطاع الضيافة بالإضافة إلى خبرتها في مجال المبيعات. في عام 2017، حصلت القصراوي على جائزة أفضل مدير مبيعات في هيلتون لمنطقة أوروبا والشرق الأوسط وإفريقيا لما حققته من نتائج رائعة طوال العام السابق والمساهمة في النجاح الشامل لهيلتون في المنطقة ومصر على وجه التحديد.




وتعليقاً على ذلك يقول أحمد سلامة، مدير عام فندقي هيلتون الإسكندرية بلازا وهيلتون الإسكندرية كينجز رانش: "إن شغف مروة وتفانيها الاستثنائي، وروح العمل الجماعي التي تتمتع بها عزز من مكانتها كعضو متميز في فريق عمل هيلتون. هذه الخطوة التي تستحقها مروة عن جدارة تمثل دفعة للأمام، حيث ستستغل مروة إمكاناتها الكاملة في هيلتون؛ وهو ما يعكس تقديرنا للكوادر الواعدة التي تُعد جزءًا لا يتجزأ من نجاحنا."

=