Tuesday, 16 July 2019

Mr Jeff introduces low investment, high return laundry franchise model in Egypt, selling 10 franchises in record time




Actively looking for potential franchisees in Egypt, Mr Jeff discloses details on the company’s business opportunity that provides quick return on investment

Cairo, Egypt - July 15, 2019 – Following the official start of its sales operations in Egypt just a few weeks ago, Mr Jeff has continued to raise awareness of its innovative home laundry and dry cleaning services among users and franchisees alike. The basic idea - that has led to an important international growth revolutionizing the laundry and dry cleaning sector of more than 24 countries up until now - is as simple as convincing: By using the app, customers can choose the exact location, time and day of their laundry’s pickup; a driver visits the user’s house and collects the garments and later on delivers them clean and ironed.

Unique opportunity for Egyptian entrepreneurs

To provide this convenient service to customers in Egypt, the Spanish company relies on local franchisees who will receive marketing and partner support from the professional teams of Mr Jeff. The typical franchise recoups its investment in 18 months, with a break-even point at five months and a profit of approximately 32,000 EGP per month. The company is foregoing royalties and marketing fees for Egyptian franchisees during their first year of activity. Kareem El Mahdy, Mr Jeff Egypt Regional Sales Director, points out that “Egypt is one of the countries in which maximum revenue is expected.” For people interested in opening a Mr Jeff Store in Egypt the company provides more information on its homepage (https://franquicias.mrjeffapp.com/en-us/en) as well as per e-mail (franchises@mrjeffapp.com).

Ambitious international roll-out



Mr Jeff’s franchise model has proven successful as the company’s work force has witnessed exceptional growth with more than 300 direct and more than 1,100 indirect employees. Offering convenient, quality laundry and dry cleaning services for its customers of every type, especially young people short on time are among Mr Jeff’s most loyal customers around the world. Service options include on-demand solutions as well as monthly subscription. With two payment methods available, including credit card and cash payments, Mr Jeff’s services are accessible to the unbanked population in Egypt as well.




مستر جف يطرح نموذج امتياز العلامة التجارية في مجال غسيل الملابس والتنظيف الجاف بالسوق المصري بأقل تكاليف استثمارية وأعلى عوائد وينجح في بيع 10 امتيازات لعلامته خلال زمن قياسي

الشركة تسعى للتعاون مع المواطنين الراغبين في الحصول على امتياز علامتها التجارية في السوق المصري ، وتكشف عن التفاصيل الخاصة بالفرص التي يمنحها نموذج أعمالها في توفير أسرع وأعلى عائد على الاستثمار

القاهرة في 15 يوليو 2019- بعد أسابيع قليلة من إعلانها الرسمي اطلاق عملياتها التشغيلية في مصر، تواصل مستر جف جهودها في رفع الوعي بعلامتها التجارية ونموذج أعمالها المبتكر في غسيل الملابس والتنظيف الجاف بين المستهلكين وكل الراغبين في الحصول على حق امتياز علامتها التجارية بالسوق المحلي. إنّ الفكرة الأساسية والتي أدت لتحقيق الشركة نمواً عالمياً ملحوظاً في زمن قياسي وإحداث ثورة في عالم غسيل الملابس والتنظيف الجاف في أكثر من ٢٤ دول حتى الآن- هي فكرة بسيطة ومقنعة: فمن خلال استخدام تطبيق مستر جف على الهواتف الذكية، يمكن للعملاء اختيار الموقع والوقت واليوم المحدد الذي يناسبهم لغسيل الملابس وتنظيفها، حيث يقوم السائق التابع للشركة بزيارة منزل العميل وجمع الملابس ثم إعادتها إليه مرة أخرى بعد تنظيفها وكيّها. 

فرصة فريدة لرجال الأعمال 

ومن أجل توفير هذه الخدمة المريحة للعملاء في السوق المصري، تعتمد الشركة الإسبانية على أصحاب الامتياز المحليين الذين سيتلقون دعماً تسويقياً ودعماً فنياً متطوراً للشركاء على يد فريق عمل محترف في مستر جف، حيث يمكن لامتياز العلامة التجارية لمستر جف إسترداد القيمة الإستثمارية في خلال ١٨ شهراً، والوصول لنقطة التعادل أي تساوي التكاليف مع الإيرادات خلال 5 أشهر، وتحقيق أرباح شهرية بقيمة ٣٢٠٠٠ جنيهاً تقريباً. هذا وستتنازل مستر جف عن الرسوم الخاصة بحقوق علامتها التجارية والرسوم التسويقية لأصحاب امتياز علامتها التجارية في مصر خلال العام الأول، حيث يشير كريم المهدي مدير المبيعات الإقليمي لمستر جف في مصر، إلى أنّ "مصر تُعد واحدة من الدول التي من المتوقع أن تحقق أعلى الإيرادات للشركة". ويمكن لكل المهتمين بافتتاح متجر يحمل علامة مستر جف التجارية في مصر، الحصول على المزيد من المعلومات حول الشركة وكيفية الحصول على امتياز علامتها التجارية، من خلال صفحتنا الرئيسية:(https://franquicias.mrjeffapp.com/en-us/en) أو من خلال البريد الالكتروني: (franchises@mrjeffapp.com)

خطة طموحة للانتشار العالمي 



لقد أثبت نموذج مستر جف لامتياز العلامة التجارية نجاحه الكبير، حيث شهد حجم العمالة في الشركة نمواً استثنائياً وتخطى عدد العاملين بشكل مباشر 300 موظف، بالإضافة لأكثر من 1000 فرصة عمل غير مباشرة. إنّ توفير خدمة غسيل الملابس والتنظيف الجاف المحترف لكل العملاء من كافة الفئات، خاصة الشباب الذين لا يجدون متسعاً من الوقت للقيام بالأعمال المنزلية، حيث يمثل الشباب أهم الفئات المستهدفة وأكثرها ولاءً لعلامتنا التجارية حول العالم. ويمكنكم الحصول على خدمات مستر جف بطريقتين، إما من خلال الخدمة حسب الطلب أو عن طريق الاشتراك الشهري. في الوقت نفسه، يمكن للعميل الاختيار بين طريقتين للدفع، إما من خلال بطاقات الائتمان أو الدفع النقدي، حيث تُتاح خدمات مستر جف أيضاً للفئات غير المتعاملة مع البنوك في السوق المصري.
=