Sunday, 3 March 2019

Falconcity of Wonders LLC honors Flat 12 Group for its role in promoting happiness & well-being within Falconcity community




2 March 2019 - Falconcity of Wonders LLC honored Mohamed Abdallah Al Sahlawi Al Ali, Founder of Flat 12 Group, for his role in successfully organizing a car show in Falconcity recently. Al Sahlawi received the Falconcity Crystal Award, an award that recognizes outstanding contributions, from H.E. Salem Almoosa, Chairman and General Manager, Falconcity of Wonders LLC, during a ceremony held at the Falconcity of Wonders show villa.

The automotive community event showcased vintage, luxury and super cars, in addition to hosting outdoor kids activities at the exclusive Kids’ Corner and a movie screening at the open-air cinema. The event brought together the Falconcity residents for a fun-filled weekend, presenting them with an opportunity to connect on a personal level, which is very essential for their overall happiness and well-being.



H.E. Almoosa said: “At Falconcity of Wonders, we try our best to stay connected with the residents of the community, which helps us identify their needs and necessities. We believe that organizing such community events are extremely important to promote a sense of camaraderie among them, ultimately leading to happiness. In this era of rapid technological advances, taking time out to engage in face to face interactions to nurture real-world connections will also ensure your growth as a human being. Such endeavors fall in line with Dubai’s Happiness Agenda, which aims to fuel the city’s transformation to happiness. We are glad to see that this car show contributed greatly in this regard and our partner Flat 12 Group was highly instrumental in this success. We look forward to organizing more such events in collaboration with them.”


"فالكن سِتي أوف وندورز" تكرّم مجموعة "فلات 12" على دورها في تعزيز سعادة ورفاه سكانها


2 مارس 2019 – قدّم سعادة سالم الموسى، رئيس مجلس الإدارة والمدير العام لشركة "فالكن سِتي أوف وندورز"، جائزة فالكن سِتي الكريستالية للسيد محمد عبدالله السحلاوي العلي، مؤسس مجموعة "فلات 12"، تكريماً له على جهوده المبذولة في تنظيم عرض السيارات الناجح الذي أقيم مؤخراً في مشروع "فالكن سِتي أوف وندورز"، حيث تم تسليم الجائزة خلال حفل أقيم في الفيلا المخصصة للعرض في مشروع "فالكن سِتي أوف وندورز". وتعتبر الجائزة الكريستالية، من أبرز الجوائز التي تقدمها "فالكن سِتي أوف وندورز" إلى شركائها كعربون شكر ومحبة وتقدير للمساعي والمساهمات النوعية في مختلف المجالات. 

وتخللت الفعالية عرضاً للسيارات الكلاسيكية القديمة الفاخرة والفخمة، فضلاً عن سلسلة من الأنشطة الترفيهية الخاصة بالأطفال والتي أقيمت في الهواء الطلق ضمن ركن مخصص لهم، إضافة إلى عرض فيلم سينمائي أمام الحاضرين، مما شكل فرصة حقيقية للتلاقي والتعارف بين سكان المدينة وقضاء وقت مليئ بالفرح والترفيه خلال عطلة نهاية الأسبوع.

وفي هذا السياق، قال سعادة سالم الموسى: "نبذل قصارى جهدنا في "فالكن سِتي أوف وندورز" لنبقى على تواصل دائم مع سكان المدينة، فنتمكن من إدراك احتياجاتهم ومعرفة رغباتهم، ونحن مؤمنون بأهمية تنظيم هكذا فعاليات، لتحقيق تلك الغاية، وتعزيز الصداقات والعلاقات الاجتماعية بين جميع القاطنين، بما يزيد من سعادتهم ورفاهيتهم، حيث يعتبر تخصيص وقت للتفاعل والتواصل بين الناس وجهاً لوجه، إنجازاً حقيقياً في عصر التكنولوجيا والتطور." 

وأضاف الموسى: "تأتي مساعينا في هذا الإطار، لتتماشى مع خطة دبي 2021 التي تهدف إلى بناء مجتمع السعادة وتحقيق تطلعات المواطنين والمقيمين. ونحن فخورون جداً في الأصداء الإيجابية التي حققتها هذه الفعالية وتحديداً عرض السيارات، بين مختلف المقيمين في "فالكن سِتي أوف وندورز"، وهنا نخص بالشكر شريكنا في النجاح "فلات 12" الذي لعب دوراً بارزاً في تنظيم الحدث، متطلعين إلى تحقيق المزيد من الفعاليات بالتعاون مع مختلف شركائنا المحليين."
=