Tuesday, 25 December 2018

Hilton Welcomes 2019 with a Positive Outlook and an Ambitious Plan




Cairo, Egypt, 24 December 2018 – Continuing its annual tradition of welcoming the New Year while bidding farewell to a year full of achievements, Hilton hosted its esteemed partners from the media to a lavish celebration. The end of year gala took place at Heliopolis Towers Hotel, the latest addition to Hilton’s portfolio in Egypt. Mohab Ghali, Vice President of Operations, Egypt and North Africa, was in attendance to welcome the media, along with other senior Hilton officials from Egypt’s Team Members.




During the gala, attendees were mesmerized by the amazing set-up, sensational entertainment and delectable menu prepared by Heliopolis Towers Hotel’s world-class chefs. It was also announced during the celebrations that 2019 marks Hilton’s centennial; with remarkable festivities set to take place across Hilton hotels around the globe to celebrate 100 years of the positive, hospitality-altering impact that is the “Hilton Effect”.




As for its presence in Egypt, Hilton has been leading the sector locally for the past 60 years, with world-class hotels and resorts available across the country. Hilton currently operates 17 properties across Egypt, with ambitious plans to expand to 26 properties by 2022; diversified among cities and resort areas. Hilton is one of the largest international hotel brands in the country, operating and developing five of its brands in Egypt including: Conrad, Hilton Garden Inn, Waldorf Astoria, DoubleTree by Hilton, and Hilton Hotels & Resorts.




هيلتون تستقبل العام الجديد باحتفالات وخطط توسعية تعكس تفاؤلها بالسوق المصرية




القاهرة في 24 ديسمبر 2018 – استمرارًا لتقليدها السنوي بالاحتفال بالعام الجديد مع شركائها من الإعلاميين، استضافت هيلتون نخبة مرموقة من ممثلي الصحافة المصرية في حفل بهيج لتوديع سنة مليئة بالإنجازات واستقبال عام جديد يبشر بمؤشرات إيجابية. نُظم الاحتفال في فندق هليوبوليس تاورز، والذي يعد أحدث إضافة لمجموعة فنادق هيلتون في مصر. وقد كان في استقبال المدعوين السيد/ مهاب غالي، نائب الرئيس للعمليات في مصر وشمال أفريقيا، بالإضافة لعدد من ممثلي الإدارة العليا وفريق عمل هيلتون بمصر.




وخلال الحفل، استمتع المدعوين بالأجواء المبهرة والطعام الشهي الذي قام بتحضيره مجموعة من الطهاة العالميين من فريق عمل فندق هليوبوليس تاورز. وقد أعلنت هيلتون أيضًا أثناء الحفل عن احتفالها بمرور 100 عام على تأسيسها بحلول 2019، وهو ما ستركز عليه الشركة في العام الجديد من خلال تنظيم فعاليات متنوعة في فنادقها حول العالم تأكيدًا على التأثير الإيجابي الذي استطاعت تحقيقه في قطاع الضيافة، ألا وهو "تأثير هيلتون".




وقد بدأت هيلتون أعمالها في مصر منذ ستين عامًا من خلال إدارة فنادق ومنتجعات متاحة في جميع أنحاء الجمهورية وتشتهر بتقديم مستوى ضيافة عالمي. تدير هيلتون الآن 17 فندقًا ومنتجعًا في مصر، كما أن لديها خطة طموحة بالوصول بعدد فنادقها إلى 26 فندقًا في المدن الرئيسية والساحلية بحلول 2022. تُعد هيلتون واحدة من كبرى العلامات التجارية في عالم الضيافة في مصر، حيث تقوم بتشغيل وتطوير محفظة فندقية تضم خمس علامات تجارية تابعة لها في مصر، بما في ذلك: كونراد، هيلتون جاردن إن، والدورف أستوريا، دبل تري من هيلتون، وفنادق ومنتجعات هيلتون.
=