Wednesday, 21 November 2018

ETIHAD AIRWAYS WINS FATIMA BINT MUBARAK AWARD FOR MOTHERHOOD & CHILDHOOD





Abu Dhabi, United Arab Emirates – Etihad Airways, the national airline of the UAE, has received the prestigious Fatima Bint Mubarak Award for Motherhood & Childhood in the category of ‘Best Initiative in the Support of Mother and Child’s Healthy Lifestyle’ for its Flying Nanny programme, which was announced last night at Emirates Palace.




The award ceremony marked International Children’s day on November 20 to recognise excellence and creativity within the fields of motherhood and childhood in the UAE.




Flying Nannies were introduced by Etihad Airways in September 2013, and are on-board to provide an extra pair of hands and to allow parents more personal time while they entertain the children.




الاتحاد للطيران تفوز بجائزة الشيخة فاطمة بنت مبارك للأمومة والطفولة 




أبوظبي، دولة الإمارات العربية المتحدة- فازت الاتحاد للطيران، الناقل الوطني لدولة الإمارات العربية المتحدة، بجائزة "فاطمة بنت مبارك للأمومة والطفولة" المرموقة في فئة "أفضل مبادرة في مجال دعم أسلوب الحياة الصحي للأم والطفل"، تقديراً لخدمة "المربية في الأجواء" التي توفرها الشركة، وذلك خلال حفل الجوائز الذي انعقد الليلة الماضية في فندق قصر الإمارات. 




واحتفت مراسم الجائزة باليوم العالمي للطفل الذي يوافق العشرين من نوفمبر كل عام، وتهدف الجائزة إلى تكريم التميّز والإبداع في مجالات الأمومة والطفولة في دولة الإمارات العربية المتحدة. 




تجدر الإشارة إلى أن الاتحاد للطيران قدمت خدمة "المربيات في الأجواء" في سبتمبر 2013، ويعمل طاقم المربيات على متن الطائرة لتوفير المزيد من المساعدة للعائلات والسماح للوالدين بالمزيد من الوقت الشخصي في الوقت الذي يتم فيه رعاية الأطفال.
=