Monday, 13 August 2018

First Central Hotel Suites Adds New Meeting Facilities





First Central Hotel Suites in Barsha Heights has recently expanded its events facilities adding two new meeting rooms designed to offer greater choice to its guests for small-to-medium-sized events.




Wael El Behi, General Manager of First Central Hotel Suites, said, “It is the little things that make all the difference, hence our aim is to add more value to meetings. We anticipate our client’s needs and deliver what matters most so that the attendees are relaxed, recharged and ready to work. Our elegantly appointed meeting facilities inspire success. Combining creative and flexible spaces, exceptional catering and outstanding services, the First Central Hotel Suites is an ideal venue for intimate business and social gatherings.”




Equally superb are the hotel’s meeting packages that bundle a range of business amenities together with an inclusive price. These include comfortable meeting spaces for up to 30 people, Wi-Fi, flip chart, audio-visual equipment, exciting coffee breaks, snacks and meal options. Rates start from AED 70 per person and are subject to hotel’s booking terms and conditions.




Centrally located within easy reach of the emirate’s key business and leisure hubs, First Central Hotel Suites is 524 hotel suites with large, spacious, and modern apartments, equipped with top-notch facilities and cozy ambiance. In close proximity to the hotel are Dubai Internet City Metro Station, Dubai Media City, Dubai Marina, Montgomerie, Emirates Golf Club, and Mall of the Emirates.




فيرست سنترال هوتيل سويتس يضيف مرافق اجتماعات جديدة 




قام فندق فيرست سنترال هوتيل سويتس في البرشاء هايتس مؤخراً بتوسعة مرافق الفعاليات الخاصة به بإضافة قاعتين جديدتين للاجتماع جرى تصميمهما لتوفير المزيد من الخيارات للضيوف من أجل استضافة الفعاليات الصغيرة إلى المتوسطة.




وتعليقاً على إضافة هذه المرافق الجديدة إلى الفندق، قال السيد وائل البهي، مدير عام "فيرست سنترال هوتيل سويتس": "إننا نولي الكثير من الاهتمام إلى التفاصيل الصغيرة لأننا ندرك أن ذلك هو ما يحدث الفرق. لذا يتمثل هدفنا في إضافة المزيد من القيمة إلى الاجتماعات، فنحن نضع نصب أعيننا توقع احتياجات عملائنا وتقديم ما يلزم لتحقيق هذه الغاية المرجوة كي يشعر الحضور بالراحة والحيوية والاستعداد للعمل. وبهذا جرى تصميم قاعات الاجتماعات بشكل أنيق كي تلهم الحضور على النجاح والابداع. وبفضل جمع فندق "فيرست سنترال هوتيل سويتس" ما بين المساحات التي تتسم بالابتكار والمرونة وخدمات تقديم الطعام الاستثنائية وغيرها من الخدمات المتميزة، فقد حظي بسمعة طيبة في كونه المكان المثالي لتداول الأعمال ولإقامة المناسبات الاجتماعية على حد سواء." 




وتتسم العروض الخاصة بالاجتماعات التي يقدمها الفندق بالروعة من خلال جمعها بين مجموعة منوعة من مرافق الأعمال مع السعر الشامل. وتضم هذه العروض مساحات مريحة للاجتماعات تتسع لغاية 30 شخصاً، خدمة واي فاي للربط بالانترنت، لوحة أوراق للشرح، معدات سمعية-بصرية، علاوة على خيارات مثيرة من فترات الاستراحة لتناول القهوة والوجبات السريعة والطعام. وتبدأ الأسعار من 70 درهم إمارات للشخص الواحد وتخضع لأحكام وشروط الحجز الفندقي. 




ويتمتع فندق "فيرست سنترال هوتيل سويتس" بموقع مركزي ويوفر فرصة الوصول السهل إلى مراكز الأعمال والترفيه الرئيسة في الإمارة، ويحتضن 524 أجنحة فندقية بشقق واسعة ورحبة مزودة بأحدث التجهيزات وتتميز بطابعها العصري وأجوائها المريحة. ويقع بالقرب من الفندق محطة مترو مدينة دبي للإنترنت ومدينة دبي للإعلام ومرسى دبي "دبي مارينا" ونادي مونتجمري للجولف ونادي الإمارات للجولف ومول الإمارات. 




=