Thursday, 19 April 2018

Zlatan Ibrahimović Joins Visa Ahead of the 2018 FIFA World Cup Russia™




SAN FRANCISCO--(BUSINESS WIRE/AETOSWire)-- Visa Inc. (NYSE:V) today announced professional footballer, Zlatan Ibrahimović, will be the new face of its global marketing campaign in anticipation of the 2018 FIFA World Cup Russia™. As the Official Payment Services Partner of FIFA, Visa, in collaboration with Zlatan, will help fans not miss a moment of the action this summer.

“I am incredibly proud to work with Visa, the global leader in payments,” said Zlatan Ibrahimović, star athlete and new face of Visa’s FIFA World Cup™ campaign. “I always try to be the best in football, so a partnership with Visa represents what I continue to strive to be—the best.”

As one of the most decorated active footballers in the world, Zlatan has won 33 trophies in his career playing for nine teams across England, France, Italy, Netherlands, Spain, Sweden and the United States. Zlatan is regarded as one of the best strikers in the game and footballers of his generation.

Zlatan is not only known for his prowess in sport, but for his character and global appeal. Born in Sweden to a Bosnian father and Croatian mother, this football legend, United Nations ambassador and business owner, speaks five languages and embodies the global nature of the Visa brand and its acceptance.

“We have always been aware of Zlatan’s impressive on-field accomplishments, global appeal and colorful personality,” said Lynne Biggar, Chief Marketing and Communications Officer, Visa Inc. “At Visa, we are thrilled to partner with Zlatan to bring our FIFA World Cup™ campaign and product innovation to life and connect with fans around the globe, showing once again Visa is ‘Everywhere You Want To Be’.”

Visa and Zlatan’s journey will begin in the coming month. To follow along, join Zlatan’s 31 million followers on Instagram at @iamzlatanibrahimovic or visit Visa.com.



زلاتان إبراهيموفيتش ينضم إلى فيزا قبل كأس العالم لكرة القدم 2018 في روسيا

سان فرانسيسكو – (بزنيس واير/"ايتوس واير"): أعلنت اليوم شركة "فيزا" (المدرجة في بورصة نيويورك تحت الرمز NYSE:V) أن لاعب كرة القدم المحترف، زلاتان إبراهيموفيتش، سيكون الوجه الجديد لحملتها التسويقية العالمية استعداداً لكأس العالم لكرة القدم 2018 في روسيا. وباعتبارها الشريك الرسمي لخدمات الدفع للاتحاد الدولي لكرة القدم "فيفا"، ستساعد "فيزا" بالتعاون مع زلاتان المعجبين على ألا يفوتوا أي لحظة من الإثارة هذا الصيف. 




وقال زلاتان إبراهيموفيتش، النجم الرياضي والوجه الجديد لحملة "فيزا" لكأس العالم لكرة القدم في هذا الصدد: "أنا فخورٌ للغاية بالعمل مع ’فيزا‘، الشركة الرائدة عالمياً في مجال المدفوعات. وأنا أحاول باستمرار أن أكون الأفضل في مجال كرة القدم، ولذا تمثل الشراكة مع ’فيزا‘ ما أواصل السعي لأكون عليه – ألا وهو أن أصبح الأفضل".




وباعتباره أحد لاعبي كرة القدم الأكثر نجاحاً في العالم، فاز زلاتان بـ 33 كأساً خلال مسيرته المهنية حيث لعب لصالح تسع فرق في جميع أنحاء إنجلترا، وفرنسا، وإيطاليا، وهولندا، وإسبانيا، والسويد والولايات المتحدة الأمريكية. ويعد زلاتان واحداً من أفضل المهاجمين في اللعبة وواحداً من أفضل لاعبي كرة القدم في جيله. 




ولا يشتهر زلاتان بمهارته في مجال الرياضة فحسب، بل بشخصيته وجاذبيته العالمية. ويتحدث أسطورة كرة القدم وسفير الأمم المتحدة ومدير الأعمال هذا والمولود في السويد من أب بوسني وأم كرواتية، خمس لغات ويجسّد الطبيعة العالمية لعلامة "فيزا" التجارية وقبولها. 




وقالت لين بيجار، الرئيسة التنفيذية لشؤون التسويق والاتصالات لشركة "فيزا" في هذا السياق: "لطالما أدركنا الإنجازات المذهلة التي حققها زلاتان في الملعب، وجاذبيته العالمية وشخصيته النابضة بالحياة". وأضافت: "ويسعدنا في ’فيزا‘ أن نتشارك مع زلاتان بهدف إحياء حملة كأس العالم لكرة القدم والابتكار في المنتجات والتواصل مع المعجبين في جميع أنحاء العالم، لنبيّن مجدداً أن ’فيزا تتواجد في كل مكان تود أن تكون به‘."




ستبدأ رحلة زلاتان و"فيزا" في الشهر المقبل. ولمتابعتها، يمكنك الانضمام إلى متابعي زلاتان والبالغ عددهم 31 مليون متابعاً على موقع "إنستغرام" على: @iamzlatanibrahimovic، أو زيارة الموقع الإلكتروني التالي: Visa.com.

=