Tuesday, 3 April 2018

Sahara Centre announces ‘Plug Into the Future Like Never Before’ family promotion




Offering customers the opportunity to win a Tesla Model X or AED 100,000 worth of vouchers




Dubai, United Arab Emirates, 3 April 2018: Sahara Centre, Sharjah’s leading retail, entertainment and dining destination, has announced the launch of its ‘Plug Into the Future Like Never Before’ family promotion, which offers customers the exclusive opportunity to win a Tesla Model X or AED 100,000 worth of vouchers that are valid at any electronics shops in the mall. The campaign will run until May 3rd 2018 and customers can enter the prize draw by spending at least AED 200 at the mall.

Akram Ammar, Managing Director of Sahara Centre, commented: “At Sahara Centre, we are dedicated to transforming every shopping trip into a memorable experience and bringing real excitement to our customers’ lives. Our latest promotion provides them with a chance to drive away in one of the most talked about cars of our generation, the Tesla Model X , which is one of the safest, quickest and most eco-friendly car ever created, so far. This vehicle represents the future of driving and besides providing our customers with an exciting opportunity to revolutionise their family drives, we are also delighted to be promoting sustainable transport with this promotion.”

To enter the prize draw, customers must simply spend a minimum of AED 200 at any electronics shop in Sahara Centre. In return, they will receive five coupons for a chance to win the top prize. Female shoppers who spend AED 200 between 10am and 1pm will receive two coupons to double their chances, and any shoppers who spend AED 200 dining at the restaurants on the Restaurant Area, 2nd level, East Atrium will also receive two coupons.

The winner of the ultimate prize, the Tesla Model X , will be announced on 3rd May 2018 at 7pm alongside the 10 lucky shoppers who will win AED 10,000 each worth of vouchers redeemable at any electronics shop in the mall. The raffle draw will be held in the presence of a Sharjah Economic Development Department representative to ensure full transparency and impartiality.



Sahara Centre continuously offers its customers opportunities to become winners at the shopping complex, with a rolling calendar of raffle-based competitions that take place every two to three months. Customers are urged to visit while the competition lasts for the unique chance to drive away in the car of their dreams.

مركز صحارى يعلن عن حملته الترويجية العائلية "ادخل إلى المستقبل كما لم تفعل من قبل"



الحملة تتيح للعملاء فرصة للفوز بسيارة "تيسلا إكس" أو قسائم مشتريات بقيمة 100 ألف درهم


[الشارقة - - الإمارات العربية المتحدة، 3 أبريل 2018] - أعلن مركز صحارى، الوجهة الرائدة للتسوق والترفيه وتناول الطعام في الشارقة، عن إطلاق حملته الترويجية العائلية "ادخل إلى المستقبل كما لم تفعل من قبل"، والتي تتيح للعملاء فرصة حصرية للفوز بسيارة "تيسلا إكس" أو قسائم مشتريات بقيمة 100 ألف درهم، يمكن الاستفادة منها في كافة متاجر الإلكترونيات في المركز. وستتواصل الحملة حتى 3 مايو 2018، ويمكن للعملاء الدخول في السحب على الجوائز من خلال الشراء بمبلغ 200 درهم على الأقل من المحلات التجارية الموجودة في المركز.


وقال أكرم عمّار، المدير العام لمركز صحارى: "إننا في مركز صحارى نحرص على تحويل كل رحلة تسوق إلى تجربة تظل خالدة في أذهان عملائنا، وإضفاء نوع من الإثارة الحقيقية على حياتهم. وتوفر أحدث حملة ترويجية لهم فرصة قيادة واحدة من أشهر السيارات، وهي "تيسلا إكس" التي تعد واحدة من أسرع وأكثر السيارات أمانًا وسلامة للبيئة حتى الآن. وتمثل هذه السيارة مستقبل القيادة، إلى جانب إتاحة الفرصة مثيرة لعملائنا لإحداث تغيير جذري في نمط القيادة العائلية، ويسرنا أيضًا في هذا الصدد تشجيع النقل المستدام من خلال هذه الحملة الترويجية". 


وللدخول في السحب على الجوائز، فإن كل ما يتعين على العميل القيام به هو الشراء بمبلغ لا يقل عن 200 درهم في أي متجر للإلكترونيات في مركز صحارى. وفي المقابل، سيحصل على خمسة كوبونات تؤهله الدخول في السحب للفوز بالجائزة الأولى. وعند قيام كل واحدة من المتسوقات بالشراء بمبلغ 200 درهم بين الساعة 10 صباحاً و 1 ظهرًا، ستحصل على قسيمتين لمضاعفة فرصهن للفوز، وسيحصل أي متسوق ينفق 200 درهم في ردهة المطاعم في الطابق الثاني من القاعة الشرقية على قسيمتين أيضًا.


وسيتم الإعلان عن الفائز بالجائزة الكبرى، وهي سيارة "تيسلا إكس"، في تمام الساعة السابعة من مساء الثالث من مايو 2018، إلى جانب المتسوقين العشرة الذين سيفوز كل واحد منهم بقسيمة مشتريات بقيمة 10 آلاف درهم تكون قابلة للاستبدال في أي من متاجر الإلكترونيات الموجودة في المركز. وسيقام السحب بحضور ممثل عن دائرة التنمية الاقتصادية في الشارقة لضمان الشفافية والنزاهة التامة.

يشار إلى أن مركز صحارى يقدم لعملائه باستمرار فرص الفوز بالجوائز المجزية، وتوجد لديه أجندة من الحملات الترويجية والسحوبات كل شهرين إلى ثلاثة أشهر. ويشجع المركز عملاءه على زيارته خلال هذه الحملات للحصول على الفرص الفريدة التي تساعدهم على الفوز بسيارات أحلامهم.
=