Tuesday, 3 April 2018

Dabur Amla Snake Oils - Split Ends Seal





Dubai – March 31, 2018 - Prevention of split ends is the first step towards winning the battle against damaged hair. Split ends are caused by the splitting of the hair shaft due to a number of reasons. The split, caused by everyday wear and tear, usually begins near the end of the hair shaft and travels upwards. While snipping off those ends is the most-preferred quick fix, there are many effective solutions available in the market that can soothe damaged hair by restoring moisture and vigor.

Dabur Amla Snake Oil Split Ends Seal helps in tackling split ends by forming a protective layer around hair shafts.

Developed with the goodness of trusted Dabur Amla Oil and fortified with the Amla Vita Seal System, this three-tiered solution for rough and damaged hair not only helps repair and binds split ends but also prevents further damage by providing a protective coating to the hair shaft. The formulation effectively addresses the demand for a hair serum that repairs split ends from the very first application.



Dabur Amla Snake Oil Split Ends Seal variant is widely available across all supermarkets and beauty stores in the UAE. Attractively packaged in 50 ml bottles for AED 25.


زيت الأفعى من دابر أملا لإصلاح أطراف الشعر المتكسرة 


دبي، 29 مارس 2018 – تعدّ حماية أطراف الشعر من التكسر، الخطوة الأولى للفوز في المعركة ضد الشعر التالف. ويأتي التكسّر في أطراف الشعر نتيجة لمجموعة من العوامل، في مقدّمها تلك المتعلقة بالطبيعة والمناخ، حيث يبدأ التقصف من الأطراف ويتصاعد ليصل إلى الجذور. في حين يعتبر قص الشعر هو الحل الأسهل والأكثر شيوعاً لهذا النوع من المشاكل، إلا أن هناك العديد من الحلول الفعّالة المتوفرة في الأسواق، والتي تساعدك في التخلص من الشعر التالف، وتمنحه الحيوية والترطيب اللازمَين.


ويساعد زيت الأفعى من دابر أملا الذي يلحم الأطراف، في معالجة الأطراف المتكسرة والتالفة عن طريق تشكيل طبقة واقية تغلّف الشعرة وتحميها.
وتم تطوير هذا المنتج من قبل شركة دابر أملا الموثوقة والرائدة في مجال العناية بالشعر، بنظام "أملا فيتا سيل" الذي يقدّم حلاً ثلاثياً للشعر التالف والخشن، مما يجعله قادراً على تشكيل طبقة حماية حول الشعر تحميه من أي ضرر ناتج عن العومل الطبيعية واليومية، فضلاً عن قدرته الخارقة في إصلاح الأطراف المتكسّرة والتالفة. وتعمل التركيبة المبتكرة لهذا المنتج على توفير سيروم فريد من نوعه، قادر على إصلاح تكسر أطراف الشعر من الاستخدام الأول.

زيت الأفعى من دابر أملا لإصلاح أطراف الشعر المتكسرة، متوفر بغلاف جذاب وزجاجة سعتها 50 مل في جميع المحلات التجارية ومراكز بيع أدوات التجميل في دولة الإمارات العربية المتحدة، مقابل 25 درهم إماراتي فقط.
=