Tuesday, 16 January 2018

Letstango.com partners with JetPrivilege starting from this year!


JetPrivilege members can now earn JPMiles when they shop on Letstango.com. The accumulated JPMiles can be further redeemed for Free Award Flights to over 1000 destinations across the globe
Dubai, United Arab Emirates, 16 January 2018, (AETOSWire): Leading Dubai-based online shopping site Letstango.com has recently partnered with JetPrivilege to help the shoppers with a more rewarding shopping experience this time. JetPrivilege is an internationally acclaimed award-winning loyalty and rewards program and the frequent flyer programme of Jet Airways.
This partnership enables customers of Letstango.com  to earn JPMiles on every purchase they make at the site. The JPMiles can be further redeemed for Award flights on Jet Airways, Etihad Airways and 20+ airline partners to over 1000 destinations across the globe.
“We are thrilled to announce our recent partnership with award-winning loyalty and rewards program JetPrivilege. JetPrivilege is globally acclaimed for the wide variety of benefits and other great rewards it offers to its members and we are glad to join hands with them”, stated Alex Tchablakian, the operations manager at Letstango.com.
Letstango.com customers would be able to earn JPMiles on a number of product categories. With every AED 10 spent at the online store, JetPrivilege Members will earn anywhere between 2 to 7 JPMiles on electronic products, home and outdoor products, fashion items, kid products as well as sports & fitness products. The customers need to simply add their JetPrivilege Membership number to the Letstango.com account to earn JPMiles on their transaction.
Manish Dureja, Managing Director, JetPrivilege Private Limited says, “We are delighted to partner with Letstango.com, a reputed online retailer in UAE. It is our constant endeavor to broaden the spectrum of customer-centric offerings and further enhance the value proposition of our programme for our esteemed JetPrivilege members. We know our members like the convenience of online shopping and our partnership with Letstango.com will give our members a more rewarding shopping experience.

For more information please visit: https://www.letstango.com/jp-miles.

موقع لتس تانجو يتعاون مع برنامج جيت بريفيليج ابتداءً‎ من هذا العام


بات بوسع أعضاء برنامج "جيت بريفيليج" الآن أن يكتسبوا الأميال "جاي بيه مايلز" عندما يتسوقون عبر موقع "لتس تاجو" الإلكتروني. هذا ويمكن استبدال أميال "جاي بيه مايلز" المتراكمة بجوائز هي عبارة عن رحلات مجانية إلى أكثر من ألف وجهة حول العالم.

دبي، الإمارات العربية المتحدة، 16 يناير 2018، ("ايتوس واير"): دخل "لتس تانجو"، موقع التسوق عبر الإنترنت الرائد في دبي مؤخراً في شراكة مع برنامج "جيت بريفيليج" لمساعدة المتسوقين من خلال منحهم تجربة تسوق مربحة أكثر هذه المرة. تجدر الاشارة الى أن "جيت بريفيليج" هو برنامج ولاء ومكافآت حائز على جوائز مشهود له عالمياً وبرنامج مكافآت المسافر الدائم من خطوط "جيت" الجوية.

تتيح هذه الشراكة لعملاء موقع "لتس تانجو" الالكتروني أن يكسبوا أميال "جيت مايلز" مع كل عملية شراء يقومون بها عبر الموقع الإلكتروني. يمكن استبدال الأميال برحلات عبر خطوط "جيت" الجوية، أو طيران الاتحاد، وأكثر من 20 شركة طيران إلى أكثر من ألف وجهة في جميع أنحاء العالم.

وقال أليكس تشابلاكيان، مدير العمليات لدى "لتس تانجو" في معرض تعليقه على الأمر: "يسرّنا أن نعلن عن شراكتنا الأخيرة مع برنامج الولاء والمكافآت الحائز على جوائز ‘جيت بريفيليج’. إن ‘جيت بريفيليج’ برنامج مشهود له عالمياً بفضل الطيف الواسع من المزايا وغيرها من المكافآت الرائعة التي يقدمها لأعضائه، ونحن سعداء للتعاون معهم".

سيكون بوسع عملاء موقع "لتس تانجو" الالكتروني جمع أميال "جاي بيه مايلز" عبر عدد من فئات المنتجات. مع كل 10 دراهم إماراتية يتم إنفاقها في المتجر الالكتروني، سيحصل أعضاء "جيت بريفيليج" على ما بين 2 إلى 7 أميال "جاي بيه مايلز" لدى شراء السلع الالكترونية والمنزلية، والأزياء، ومنتجات الأطفال، فضلاً عن منتجات اللياقة البدنية والرياضية. يكفي أن يقوم العملاء بإدخال رقم عضويتهم في "جيت بريفيليج" إلى حساب "لتس تانجو" لكسب أميال "جاي بيه مايلز" على معاملاتهم.

من جهته، أشار مانيش دوريجا، المدير العام لدى شركة "جي تي بريفيليج بريفات ليمتد": "نحن سعداء بالدخول في شراكة مع موقع ‘لتس تانجو’ الالكتروني، الذي يعدّ أحد متاجر التجزئة الشهيرة على الإنترنت في دولة الإمارات العربية المتحدة. نحن نسعى بشكل مستمر لتوسيع طيف العروض التي تركز على العملاء وتعزيز قيمة برنامج ‘جيت بريفيليج’ لمكافأة الأعضاء أكثر فأكثر. ونحن نعلم أن الأعضاء في برنامجنا يحبذون راحة التسوق عبر الإنترنت وستمنح شراكتنا مع موقع ‘لتس تانجو’ الأعضاء تجربة تسوق مربحة ومرضية".

لمزيد من المعلومات، يرجى زيارة الموقع الإلكتروني التالي:  https://www.letstango.com/ae-ar/jp-miles-ar
*المصدر: "ايتوس واير"
=