Monday, 6 November 2017

Infor Retail Again Named a Leader in 2017 Magic Quadrant for Retail Assortment Management Applications

Infor Retail Recognized for its Ability to Execute and Completeness of Vision

Dubai, United Arab Emirates – November 6th, 2017 – Infor, a leading provider of beautiful business applications specialized by industry and built for the cloud, today announced that the company was recognized as a leader in the Gartner 2017 Magic Quadrant for Retail Assortment Management Applications.[1]
According to Gartner, "Leaders in the RAMA market have an extensive client base that crosses multiple geographic boundaries and retail industry segments. They can support SaaS and cloud implementations. Additionally, they are known for their levels of innovation, integration and delivery capabilities. Leaders also are very knowledgeable about assortment management best practices, they supply all must-have functionality and they exhibit a high level of customer satisfaction. They also possess evidence of operating in a unified retail commerce model." 1
Infor Retail leverages machine learning, cloud flexibility, holistic supply chain insights, and a beautiful interface to deliver on the rising expectations of everyone who touches the retail business - from employees to customers to vendors, etc.  From big data and user-centered design to modern cloud technology, Infor Retail's best-of-breed toolkit is built for users, by users - and includes applications to support converged commerce, demand management, enterprise asset management, supply chain execution, financials, and inventory management. The application is revolutionizing the customer experience across every channel.
"Infor understands that to compete in a marketplace that is in the middle of seismic shifts to the industry, retailers need software systems that are modern; always on, always current, and mobile-first," said Tarik Taman, general manager, IMEA, Infor. "To us, being named a leader again by Gartner aligns with our mission to reinvent the way retail should be; by providing retailers with best of breed platforms to disrupt their own business and to transform with the next generation of shopping experiences.  We feel it is a testament to our continued innovation over the past year."
For more information please visit: http://www.infor.com/industries/retail/

جارتنر تدرج إنفور ضمن تقرير ماجيك كوادرانت 2017 للشركات الرائدة في تطبيقات إدارة عمليات التجزئة 
دبي، الإمارات العربية المتحدة، 6 نوفمبر 2017: أعلنت «إنفور»، الشركة الرائدة في مجال توريد تطبيقات الشركات المتخصصة في الصناعة والقائمة على السحابة، اليوم عن تكريمها كشركة رائدة في قائمة ماجيك كوادرانت 2017 لتطبيقات إدارة حلول البيع بالتجزئة[1]، الصادرة عن مؤسسة الدراسات العالمية جارتنر.
ووفقاً لتقرير جارتنر: "تمتلك كبرى الشركات في سوق تطبيقات إدارة حلول البيع بالتجزئة RAMA قاعدة واسعة من العملاء، تتخطى العديد من الحدود الجغرافية، وقطاعات صناعة التجزئة؛ حيث بإمكانها توفير الدعم البرمجيات المتاحة كخدمة SaaS والتطبيقات السحابية. بالإضافة إلى ذلك، تشتهر هذه الشركات بقدراتها الرائدة في مجا الابتكار والتكامل والتسليم، فضلاً عن معرفتها ودرايتها التامة بأفضل الممارسات في مجال إدارة الحلول، فهي تعمل على توريد جميع الوظائف التي لابد من الاستعانة بها، كما أنها تظهر مستوى عالٍ من رضا العملاء، وتمتلك براهين وأدلة عملية ومعتمدة في إدارة نموذج العمل التجاري الموحد لتجارية التجزئة". (1)
وتعمل برمجيات إنفور ريتيل على تعزيز أداء تعلّم الآلات، والمرونة السحابية، والرؤى الشاملة لسلاسل التوريد، فضلاً عن امتلاكها لواجهات تحكم تعمل على استعراض التوقعات المتزايدة لكل من له علاق مباشرة بتجارة التجزئة، بدءاً من الموظفين، وصولاً إلى شركات التوريد وغيرها. وانطلاقاً من البيانات الكبيرة والتصاميم المرتكزة على مصلحة المستخدم، وصولاً إلى تقنية السحابة المعاصرة، نجد بأن برمجيات إنفور ريتيل هي الأفضل ضمن فئتها فقد تم تصميمها للمستخدمين، وعلى يد المستخدمين، وتشمل تطبيقات قادرة على دعم التجارة المتقاربة، وإدارة الطلب، وإدارة أصول المؤسسات، وتطبيقات سلسلة التوريد، والشؤون المالية، وإدارة المخزون. وتعد هذه البرمجيات ثورة بحد ذاتها على صعيد تجربة العملاء عبر كافة القنوات.
وفي هذا الصدد، قال طارق تامان، المدير العام لمنطقة الهند والشرق الأوسط وأفريقيا لدى شركة إنفور: "تعي شركة إنفور أن المنافسة في سوق اليوم وسط هذه التحولات والتغيرات الصناعية الجذرية، تتطلب استخدام تجار التجزئة لبرمجيات عصرية ومتطورة، متوفرة بشكل دائم، وتمتاز بالتحديث الآني، وقابلية التنقل. "وبالنسبة لنا، يتماشى هذا التكريم الثاني لنا من قبل جارتنر مع رسالتنا الرامية إلى إعادة صياغة طريقة عمل تجارة البيع بالتجزئة، وذلك من خلال تزويد تجار البيع بالتجزئة بأفضل المنصات للارتقاء بأعمالهم، وللانتقال إلى الجيل القادم من تجارب التسوق. كما يشكل هذا التكريم مثال هام على مسيرة ابتكاراتنا المتواصلة خلال العام الماضي".
=