Tuesday, 3 October 2017

SODIC wins Middle East Investor Relations Award 2017


Egypt, Cairo: 2nd October 2017
Sixth of October Development & Investment Company “SODIC” was announced to be the winner of the “Leading Corporate for Investor Relations in Egypt” award at the Middle East Investor Relations Association “MEIRS” Awards.

Held recently, the awards ceremony recognised the region’s best investor relations (“IR”) professionals and companies across the Middle East. The ceremony is now in its ninth year and is the largest event focused on investor relations in the region.

Magued Sherif, Managing Director of SODIC, said, “We continue to strive towards delivering a world-class investor relations program. With this award, our efforts to actively engage with our shareholders, and investment community, have clearly been recognised. We are extremely honored to receive this award by MEIRS”.

The MEIRS is an independent non-profit organisation dedicated to promoting the Investor Relations (IR) profession and encouraging the industry standards in corporate governance. This involves a commitment to fostering increased dialogue among its members and to encourage them to share and adopt best practice techniques within the field of IR.

سوديك تحصد جائزة "جمعية علاقات المستثمرين" في الشرق الأوسط لعام 2017
القاهرة في 2 أكتوبر 2017

أعلنت شركة السادس من أكتوبر للتنمية والاستثمار "سوديك" عن فوزها بجائزة "الشركة الرائدة في مجال علاقات المستثمرين في مصر"، ضمن جوائز جمعية علاقات المستثمرين في الشرق الأوسط“MEIRS”  لعام 2017. وخلال مراسم توزيع الجوائز التي أقيمت مؤخراً فى دبي، قامت الجمعية بتكريم الشركات والمتخصصين الذين حققوا أفضل أداء في مجال علاقات المستثمرين على مستوى المنطقة خلال هذا العام. تُعد دورة هذا العام هي الدورة التاسعة لجوائز جمعية علاقات المستثمرين، والتي تمثل أكبر حدث إقليمي لقطاع علاقات المستثمرين في الشركات على مستوى الشرق الأوسط. وتعليقاً على فوز سوديك بهذه الجائزة، يقول ماجد شريف، العضو المنتدب لشركة سوديك: "تواصل سوديك جهودها المتواصلة لتنفيذ استراتيجية فعالة لقطاع علاقات المستثمرين طبقاً لأفضل المستويات العالمية. إنّ حصولنا على تلك الجائزة يُعد بمثابة تتويج لجهودنا في التواصل مع المساهمين والمجتمع الاستثماري في مصر بشكل عام، ولهذا فنحن سعداء للغاية بهذا التكريم من جانب جمعية علاقات المستثمرين في الشرق الأوسط ."

جمعية علاقات المستثمرين في الشرق الأوسط هي مؤسسة مستقلة غير هادفة للربح، وتهدف لنشر مهنة علاقات المستثمرين بين شركات المنطقة. وتتضمن جهود الجمعية تعزيز الحوار المتبادل بين أعضائها، وتشجيعهم على تبادل الأراء وتبني أفضل الممارسات في مجال علاقات المستثمرين.

نبذة عن سوديك

تُعد سوديك من أبرز المطورين العقاريين في السوق المصري، حيث قامت بتطوير عدد من كبرى المشروعات العقارية الحاصلة على جوائز متعددة في المجتمعات العمرانية الجديدة، لتلبية الطلب المتزايد على الوحدات السكنية والتجارية والمكاتب الإدارية. يقع المقر الرئيسي للشركة بالقاهرة وهي مدرجة بالبورصة المصرية تحت رمز (OCDI.CA). لمزيد من المعلومات، يرجى زيارة موقعنا  www.sodic.com


=