Tuesday, 19 September 2017

Product Placement –Trendy Vatika Styling Gels




Dubai, 19 September, 2017 – In hair styling, choosing trendy brands does not need to compromise the effectiveness as well as the health of your hair. For example, modern men are attracted to the stylishness that comes with black, a color that is associated with the sleek, the urban and the energetic and exudes masculinity.
Vatika Mega Hold Black Styling Gel for men presents a unique combination of natural ingredients offering exceptional firmness, holding the hair style tight and neat to the strand while highlighting its natural shine. The gel contains natural essences of black berry, traditionally known to give a black color to the hair; black seed which accentuates shine and strength; and cactus, which revitalizes and helps, create the tightness and strong properties in the gel.
The New Vatika Gentle Hold Transparent Styling Gel, which is made from herbal ingredients, is an easy-to-use hair product that offers flexibility and versatility for its users. The innovative combination of bamboo, acacia and lime creates a gentle hold that can last up to 24 hours without leaving any residue on the hair and scalp.

Vatika Mega Hold Black Styling Gel and the Gentle Hold Transparent Styling Gel are available in 250 ml jars for Dhs 8.
ترويج منتج ـــ مستحضرات جل "فاتيكا" لتصفيف الشعر

دبي، 19 سبتمبر 2017 - تنتشر في الأسواق أنواع مختلفة من العلامات التجارية المتخصصة في مجال  مستحضرات تصفيف الشعر، وبالرغم من ذلك لا يمكن الجزم بأن هذه المستحضرات ستعطي النتائج والفعالية التي ينتظرها المستهلك وخاصة عند التحدث عن صحة الشعر.
لذلك أطلقت شركة "دابر انترناشيونال" صنفين جديدين لمستحضر جل تصفيف الشعر هما؛ "جل فاتيكا ميجا هولد بلاك ستايلينج" المخصص للرجال والذي يتمتع بتركيبة فريدة من العناصر الطبيعية التي توفر ثباتاً استثنائياً، ما يجعل الشعر مشدوداً وأنيقاً مع إبراز تألقه الطبيعي. ويحتوي هذا الجل على عناصر طبيعية تشمل  التوت الأسود الذي يعطي اللون الأسود للشعر، والحبوب السوداء التي تساهم في إضفاء اللمعان والقوة للشعر والتغذية الصحية، والصبار الطبيعي الذي يعمل على تقوية الشعر وإحيائه من جديد، إلى جانب إعطاء الشعر منظر أنيقاً وبراقاً مع الحفاظ على ثبات الشعر بشكل مستمر.
أما الصنف الثاني، "جل فاتيكا جنتل هولد الشفاف" فيحتوي على خلاصة مواد طبيعية ومتنوعة ذات تركيبة مبتكرة تشتمل على مكونات عشبية تتسم بالمرونة ويعتمدها مصففو الشعر الحاليون من أجل إعطاء الشعر مظهراً طبيعياً أكثر. وتشتمل التركيبة المبتكرة على مزيج من الخيزران والسنط والزيزفون، ما يسهم في ثبات الشعر حتى 24 ساعة وعدم ترك أي بقايا على الشعر وفروة الرأس.
ويتوفر "جل فاتيكا ميجا هولد بلاك ستايلينج" و"جل فاتيكا جنتل هولد الشفاف" في الأسواق في عبوات بسعة 250 مل وبسعر 8 دراهم، وتأتي هذه العبوات بتصميم أنيق باللون الأسود، ما يمنح الإحساس بالحماس والطاقة والحيوية.
=