Monday, 17 July 2017

The countdown to UNITE with Tomorrowland Dubai has officially begun!


~Magical theme of ‘Amicorum Spectaculum’ will be brought to life at Festival City Indoor Arena, Dubai on 29th July 2017. For tickets visit www.platinumlist.net ~
Dubai, United Arab Emirates, July 17, 2017-(ME NewsWire)- The excitement is mounting and before we know it, Dubai will experience some of the world's biggest DJs and electronic producers performing LIVE in the city! UNITE with Tomorrowland Dubai promises a full line-up leaving no stone unturned for the ultimate music extravaganza. The line-up includes headliners like Armin van Buuren, Dimitri Vegas & Like Mike and KSHMR who will ensure a show-stopping performance which will be streamed via satellite from the legendary Mainstage of Tomorrowland in Belgium. World class DJ's like Martin Solveig, Franky Rizardo, Tom Swoon, Ferreck Dawn, Robert Falcon, Mikael Weermets, Siege, Arcade 82 and Barry Fore will take centre stage and play LIVE atUNITE With Tomorrowland Dubai. It is going to be one of the most unforgettable parties ever!
Tomorrowland has teased fans with its ‘Amicorum Spectaculum’ circus theme that promises all manner of magical oddities from around the world. UNITE with Tomorrowland Dubai will also be adorned in the indescribable and surreal Tomorrowland vibe. Dubai will experience the magic and exhilaration of this celebration of music on 29th July 2017 at Festival City Indoor Arena, Dubai.
“UNITE with Tomorrowland Dubai will treat audiences to a huge fantasy fest wrapped in one big memorable, musical night. We are working closely with our partners to facilitate a safe and enjoyable experience for festival-goers. Another first at this festival will be the introduction of UNITE with Tomorrowland bracelets with an RFID chip to ensure fast entry upon arrival at the event.” says Nicolas Vandenabeele, Director at Envie Events. “These bracelets can be picked up at a custom booth at the Festival City Mall from 21st July,” he added.
UNITE with Tomorrowland Dubai is also building a custom stage especially for this extraordinary event. You can expect the same magic as Tomorrowland in Belgium in terms of design, but the huge LED screen which will stream the live satellite connection with 200,000 party goers in Belgium makes this version one of its kind.
The indoor venue at Festival City is the perfect setting for this fantasy inspired event. Beginning as early as 2pm up to 3am, festival-goers are advised to reach the venue early to secure easy and hassle-free admission.


بدء العد التنازلي لانطلاق مهرجان "يونايت ويذ تومورولاند" في دبي

سيبهركم موضوع مهرجان هذا العام "أميكوروم سبيكتاكولوم" عند انطلاقه في حلبة "دبي فيستيفال سيتي" الداخلية في 29 يوليو 2017. تتوافر البطاقات عبر www.platinumlist.net

دبي، الإمارات العربية المتحدة، 17 يوليو 2017—("إم إي نيوز واير")-- يتنامى الحماس ويتزايد مع استعداد دبي لتعيش المهرجان الذي يقدم فيه أشهر الأسماء في عالم منسقي الموسيقى "دي جيه" ومنتجي الموسيقى الإلكترونية أعمالهم مباشرةً لأول مرة في المدينة، حيث يعدكم مهرجان "يونايت ويذ تومورولاند" في دبي بمجموعة كاملة من الفنانين توفر لكم تجربة موسيقية لا تنسى. وتتضمن مجموعة الفانين المشاركين أسماءً كبيرة مثل أرمين فان بورين، وديمتري فيغاس آند لايك مايك، وكشمر الذين سيقدمون أداءات مذهلة ستبث مباشرةً عبر الأقمار الاصطناعية من المنصة الرئيسية الأسطورية لمهرجان "تومورولاند" في بلجيكا. كما سيشارك منسقي أغاني عالميين مثل مارتن سولفيج، وفرانكي ريزاردو، وتوم سوون، وفيريك دون، وروبرت فالكون، وميكيل ويرميتس، وسيج، وأركيد 82، وباري فور، الذين سيقدمون عروضهم مباشرةً على منصة "يونايت ويذ تومورولاند" في دبي. وسيكون هذا المهرجان واحدةً من الحفلات التي ستخلد في ذاكرتكم إلى الأبد.

وأثار مهرجان "تومورولاند" اهتمام عشاقه بموضوع "أميكوروم سبيكتاكولوم" المستوحى من السيرك، والذي يعد بتقديم تجربة ساحرة من جميع أنحاء العالم، كما سيتزين مهرجان "يونايت ويذ تومورولاند" في دبي بحلة "تومورولاند" ليمنحكم تجربة لا توصف. وستدخل دبي عالم سحر الموسيقى والحماس في هذا المهرجان في 29 يوليو 2017 في حلبة "دبي فيستيفال سيتي" بدبي.

وقال نيكولاس فاندينابيل، مدير لدى شركة "إنفي إيفنتس": "سيقدم مهرجان ’يونايت ويذ تومورولاند‘ في دبي لجمهوره تجربةً خيالية ضخمة ضمن واحدةٍ من أكبر الأمسيات الموسيقية وأكثرها سحراً. ونعمل بشكلٍ وثيق مع شركائنا لتقديم تجربةٍ آمنة وممتعة للحضور. وسيقدم المهرجان لأول مرة أساور ’يونايت ويذ تومورولاند‘ المزودة بشرائح تحديد الهوية بموجات الراديو ’آر إف آي دي‘ لضمان دخول سريع عند الوصول إلى المهرجان. ويمكنكم الحصول على هذه الأساور في الكشك المخصص في مركز ’دبي فيستيفال سيتي‘ التجاري ابتداءً من 21 يوليو".

 ويعمل مهرجان "يونايت ويذ تومورولاند" في دبي على بناء منصة مخصصة لهذا الحدث الاستثنائي. ويمكنكم أن تتوقعوا أن تشهدوا ذات السحر الذي يقدمه مهرجان "تومورولاند" في بلجيكا، من حيث التصميم، ولكن شاشة "إل إي دي" العملاقة ستبث مجريات المهرجان مباشرةً عبر الأقمار الاصطناعية لتربطكم بـ200 ألف من حضور المهرجان في بلجيكا، لتكون هذه النسخة من المهرجان حدثاً فريداً لم يسبق له مثيل.

كما تعتبر حلبة "دبي فيستيفال سيتي" الداخلية موقعاً مثالياً لهذا الحدث الخيالي، الذي تنطلق فعالياته في الساعة 2 مساءً وتستمر حتى الساعة 3 صباحاً. وننصح الحضور بالوصول إلى موقع المهرجان في وقت مبكر لتأمين دخول سهل وخالٍ من المتاعب.

رابط للعرض التشويقي لمهرجان "تومورولاند":

=