Thursday, 25 May 2017

Samsung Electronics Egypt opens a new all-inclusive brand store at the CAIRO Festival City mall



Cairo, Egypt – May 24, 2017Samsung Electronics Co., Ltd. announced the launch of its latest brand store at the Cairo festival city mall; the new all-inclusive brand store features all of Samsung’s innovative product line ups from TV’s, Home appliances, AC to Hand Held products. For the first time in Egypt, with the consumer in mind, this new brand store features Samsung’s global display language for the best customer shopping experience including revolving display units and a first display of the cutting edge Q LED TV technology.


“With the opening of this new store, the total number of Samsung brand stores is now 48 stores. This is an impressive and leading figure that helps us achieve ourmain aim, to deliver our innovative technologies to all our consumers, while offering them a unique shopping experience and excellent coverage.” said Mr. Ahmad Ali - Retail Shops Manager, Samsung Electronics Egypt. “Our consumers are our main priority, we will always strive to provide them with the best shopping experience and level of service.”


It is worth mentioning that Samsung Electronics has introduced new installment programs in partnership with several leading banks to provide its consumers with more freedom of choice. Along with discounts and promotions on select TV models and Home appliances. 

سامسونج الكترونيكس مصر تفتتح متجراً متكاملاً يضم أحدث منتجاتها في كايرو فستيفال سيتي مول


القاهرة في 24 مايو 2017-أعلنت شركة سامسونج الكترونيكس مصر عن إطلاق أحدث متجرمتكامل لها في كايرو فستيفال سيتي مول، حيث يقدم المتجر مجموعة متكاملة من أحدث منتجات سامسونج من أجهزة التلفزيون، والأجهزة المنزلية، وأجهزة التكييف، والأجهزة المحمولة. وانطلاقاً من رغبتها في تقديم تجربة فريدة من نوعها لعملائها، تُطلق سامسونج في متجرها الجديد طريقة مبتكرة لعرض منتجاتها لأول مرة في السوق المصري من خلال شاشات ووحدات العرض المبتكرة، بالإضافة لأحدث شاشات العرض بتقنية Q LED وذلك في إطار سياسة الترويج والعرض الموحدة التي تتبعها سامسونج حول العالم بهدف راحة ورضاء العملاء.     

وتعليقاً على ذلك، يقول السيد/ أحمد على- مدير متاجر سامسونج الكترونيكس مصر:" مع افتتاح متجرنا الأخير في كايرو فستيفال سيتي مول، يصل عدد متاجر سامسونج الآن إلى 48 متجراً،  وهو أمر نفتخر به يحقق لنا الريادة السوقية ويتيح لنا تحقيق هدفنا الرئيسي والمتمثل في تقديم أحدث ابتكاراتنا التكنولوجية لكل عملائنا مع منحهم تجربة تسوق لا مثيل لها، وتعزيز تواجدنا الجغرافي في السوق المصري. إنّ رضاء وراحة عملائنا يأتي دائماً على قائمة أولوياتنا، حيث نسعى باستمرار لمنحهم أفضل تجربة شراء وأرقى مستوى من الخدمات"

يُذكر أن سامسونج الكترونيكس طرحت العديد من أنظمة التقسيط الجديدة بالتعاون مع عدد من البنوك، لمنح عملائها المزيد من خيارات الدفع، بالإضافة لإطلاق الشركة لعروض ترويجية وتخفيضات متنوعة على مجموعة من أجهزة التليفزيون والأجهزة المنزلية.

=