Tuesday, 14 March 2017

Overwhelming response to La Riviera Apartments sales


1st Penthouse sold by Riviera Group off plan

Dubai, UAE: Riviera Group gets increased interest from investors and residents looking to include La Riviera Apartments in their property portfolio and to enjoy a new standard in luxurious apartment living.

The 22-story residential building offers 144 stylish one and two bedroom apartments and two retail units situated in the Jumeirah Village Circle, a residential and commercial community featuring a stylish mixture of Arabic and Mediterranean villas nestled alongside stylish townhouses.

A typical floor contains seven units of one-bedroom apartments and two units of two-bedroom apartments. Each apartment is designed for elegance and convenience in mind.

The property features a barbecue area in one of the two especially dedicated areas for al fresco dining, a Riviera Retreat Lobby, a Riviera Retreat lounge and a state of the art health club with separate ladies and gents smart steam room.

Sales continue for the project, which is due to complete in the latter quarter of 2018. Added USP’s include a medical facility, school, shopping centre and convenience store right on La Riviera’s doorstep, with direct access to the main highway for added convenience.

إقبـــال كبيــــر على مبيعــــات "شقـــق لا ريفييــــرا"
ريفييــرا جـــروب تبيع أول شقـة من شقق البنتهـــاوس على المخطط    

دبــي، الإمارات العربية المتحدة: حققت "ريفييرا جروب" اهتماماً متزايداً من قبل المستثمرين والمقيمين الذي يتطلعون إلى ضم «شقـق لا رفييـرا» إلى محفظة ممتلكاتهم  العقارية والاستمتاع  بمستوى معيشي جديد في شقق سكنية فاخرة.

يقع هذا المبنى السكنيّ؛ المكوّن من 22 طابقاً  ويضم عدد 144 شقة أنيقة بغرفة نوم واحدة وبغرفتين، مع منفذين للبيع بالتجزئة؛ في «قرية جميرا سيركل»، وهي مجمع سكني وتجاري يضم مزيجاً أنيقاً من الفلل ذات التصاميم العربية والمتوسطية والتي توجد إلى جانب منازل التاونهاوس الأنيقة.

يحتوي الطابق النموذجي على سبع وحدات من الشقق المكونة من غرفة نوم واحدة ووحدتين من الشقق المكونة من غرفتيْ نوم، وقد  تم تصميم كل شقة بحيث تستوفي مميزات الأناقة والراحة في كل منها.

ويضم المشروع منطقة لإقامة حفلات الشواء في واحدة من المنطقتين المخصصتين لتناول الطعام في الهواء الطلق، بالإضافة إلى ردهة "ريفييرا ريتريت" و استراحة "ريفييرا ريتريت، و النادي الصحي المجهز بأحدث التجهيزات المتطورة، والذي يضم غرف بخار ذكية منفصلة للسيدات والرجال.      
  
تتواصل عمليات البيع بالمشروع، والذي من المقرر الانتهاء منه في الربع الأخير من عام 2018؛ في حين تشتمل الخدمات الإضافية بعروض البيع الفريدة على مركز طبي، مدرسة، مركز للتسوق، ومتاجر؛ جميعها على أعتاب شقتك في "لا ريفييرا"، بالإضافة إلى مدخل مباشر للطريق السريع الرئيسي  لمزيد من الراحة.  

=