Tuesday, 14 March 2017

Celebrate Mother’s Day at Coral Beach Resort Sharjah



This Mother’s Day show your mum how much you care for her with a special celebration at Coral Beach Resort Sharjah, managed by HMH – Hospitality Management Holding. Take advantage of the hotel’s superb promotion and treat your mum to a memorable lunch or dinner at Cote Jardin, Al Dente (Lunch or Dinner) or Casa Samak (Dinner). Your mum dines free at any of the outlets when you book a table for 4 persons. In addition, get a voucher for 15% discount that can be used on your next visit to Casa Samak or Al Dente.

Haytham Aziz, Hotel Manager, Coral Beach Resort Sharjah, said, “Mother’s Day is an opportunity for all the family to express their affection for the unique individual who is the heart of every household. Allow your mother to relax and be pampered as you shower your utmost affection and surprise her with little things that could add a sparkle to her smile and touch her soul. We will make it extra special for her. So if you are a group of four or more than your mother dines free. Alternatively, thank your mother for all that she does for you with our very special ‘I Love You Mom’ cake available at the Rumours Lobby Lounge”.

Mother’s Day at Coral Beach Resort Sharjah
Your mum dines free when you book a table for 4 persons
  • 21st March, 2017
  • At Cote Jardin & Al Dente (Lunch or Dinner) and Casa Samak (Dinner)
  • Also, get a voucher for 15% discount on your next visit at Casa Samak or Al Dente

Terms & Conditions Apply
For more information and bookings call 06-5229999



احتفل بعيد الأم في
منتجع كورال بيتش الشارقة

في عيد الأم اظهر لأمك مدى اهتمامك بها باحتفال خاص في منتجع كورال بيتش الشارقة بإدارة اتش ام اتش – إدارة الضيافة القابضة. استفد من عروض الفندق الرائعة وقم بتدليل أمك بدعوة لا تنسى على الغداء أو العشاء في كوت جاردين، آل دينتي (غداء أو عشاء) أو كازا سمك (العشاء). تتناول أمك الطعام مجاناً في أي من هذه المطاعم عند حجزك طاولة لعدد 4 أشخاص. بالإضافة إلى ذلك احصل على قسيمة خصم 15٪  يمكن استخدامها في زيارتك القادمة إلى كازا سمك أو آل دينتي.

وقال هيثم عبد العزيز مدير منتجع كورال بيتش الشارقة: "عيد الأم هو فرصة لجميع أفراد الأسرة للتعبير عن ارتباطهم بأكثر افراد الإسرة تميزاً التي تمثل القلب النابض لكل أسرة. اسمح لأمك بالاسترخاء والتدلل أثناء اظهار تقديرك لها، وادهشها بأشياء صغيرة يمكن أن تضيف البريق إلى ابتسامتها وتلمس روحها، ونحن سنجعلها أكثر خصوصية لها. فإذا كنتم مجموعة من أربعة أشخاص أو أكثر ستتناول أمك العشاء مجاناً. يمكنك أن تقول شكراً لأمك على كل ما تقدمه لك بطريقة أخرى، وقدم لها كعكة "أحبك يا أمي" الخاصة و التي تتوفر لدى رومرز كافيه في ردهة الفندق.

عيد الأم في منتجع كورال بيتش الشارقة
تتناول أمك الطعام مجاناً عند حجزك طاولة لعدد 4 أشخاص
• 21 مارس 2017
• في كوت جاردين و آل دينتي (الغداء أو العشاء) و كازا سمك (العشاء)
• أيضا احصل على قسيمة خصم 15٪ على زيارتك القادمة في كازا سمك أو آل دينتي

تطبق الشروط والأحكام
لمزيد من المعلومات والحجز اتصل على 5229999-06

حول منتجع كورال بيتش الشارقة
خضع منتجع كورال بيتش الشارقة بإدارة اتش ام اتش – إدارة الضيافة القابضة مؤخرا لعملية تجديد شاملة للغرف والمرافق مما أعطاه مظهرا جديدا وجذابا تماما. يضم المنتجع الفاخر 156 غرفة فسيحة، الكثير منها يطل على مشاهد بديعة للبحر. أحد عوامل الجذب الكبرى بالمنتجع المجموعة الكبيرة من اختيارات المطاعم التي تقدم قوائم تلبي كل ذوق. يقع المنتجع على واحد من شواطيء الإمارة الرملية الرئيسية ويضم العديد من أنشطة الترفيه لكل الأعمار، بما في ذلك نادي رمال، مركز لياقة على أعلى مستوى، حمام سباحة للأطفال، حجرة ألعاب مغطاة ونادي الأطفال المجاني بالإضافة إلى ملاعب التنس (تحت إشراف أكاديمية كلارك فرانسيس للتنس)، كرة الريشة، الكرة الطائرة وحمامين للسباحة خارجيين.

للمزيد من المعلومات حول الفندق، رجاء زيارة الموقع: www.hmhhotelgroup.com/coralbeachresortsharjah
أو https://www.hmhhotelgroup.com/subscribenow


=