Tuesday, 14 February 2017

Samsung Electronics Egypt launches the First Moving Service center in MENA



Cairo, Egypt: 13 February 2017 - Samsung Electronics Egypt., recently launched the first moving service center in Egypt and the MENA region. This novel concept is aimed towards serving customers in areas with little service coverage including rural areas and seasonal areas crowded with customers such as Alexandria, North coast and Agamy.


This new customer service approach will set a new benchmark in the Egyptian service industry, featuring a mobile truck which offers service support and sales activities. The new moving center will cover HHP products by providing device diagnosis, level 1 & 2 repairs and a separate lab. Additionally customer training will also be provided alongside mobile sales and accessories offerings.  

Samsung’s initiative to launch the moving service center, which is an addition to its current customer service network that includes over 65 branches located across Egypt, cements its position as a market leader. This latest launch confirms that Samsung is relentlessly endeavoring to provide its valued customers with superior, quality services.
“As a leader in consumer electronics, Samsung electronics is proud provide such a novel and premium service to our valued customers. The moving service centers are not only the first of its type in Egypt, but also in the MENA region” said Seung-ho Yun, President of Samsung Electronics Egypt “our customers’ satisfaction is and will always be our main priority here at Samsung Electronics.”

“The new Moving service centers are an extension of our premium customer services, extending Samsung’s customer services to areas with limited service coverage.” Said Yasser Omar, Head of Customer Service Department, Samsung Electronics Egypt. “The new mobile service unit offers an array of supporting functions which will provide our customers with much easier access to our services, as we strive to provide them with the best service standards in the industry.”

سامسونج الكترونيكس مصر تُطلق أول مركز خدمة متنقل
في الشرق الأوسط وشمال أفريقيا

القاهرة في 13 فبراير 2017- أطلقت شركة سامسونج الكترونيكس مصر مؤخراً أول مركز خدمة متنقل في مصر ومنطقة الشرق الأوسط وشمال أفريقيا. ويهدف هذا المفهوم الجديد إلى خدمة عملاء سامسونج في المناطق التي لا تغطيها مراكز الخدمة المعتمدة بما في ذلك المناطق النائية والمناطق الموسمية التي تشهد تجمعاً كبيراً للعملاء خلال مواسم محددة مثل الأسكندرية والساحل الشمالي والعجمي.  

كذلك يضع مركز الخدمة المتنقل معاييراً جديدة لقطاع خدمات وصيانة أجهزة المحمول بالسوق المصري، ويتمثل في شاحنة متنقلة تقدم خدمات الصيانة والمبيعات في العديد من المناطق. وتتضمن هذه الخدمات تشخيص الأعطال والقيام بخدمات الإصلاح الأساسية والفرعية فى المعمل الموجود بداخل الشاحنة مع تدريب العملاء على استخدام الأجهزة المختلفة. وهذا بالإضافة  إلى خدمة مبيعات الهواتف والإكسسوارات.  

وتعد مبادرة تقديم هذا المركز تأكيدًا على ريادة سامسونج لقطاع خدمات أجهزة المحمول، كما أنه إضافة جديدة لشبكة صيانة الشركة فى مصر والتى تشمل أكثر من 65 فرع منتشر فى جميع أنحاء الجمهورية وذلك فى إطار حرص سامسونج الدائم على راحة عملائها المميزين.     
وتعليقاً على إطلاق سامسونج للخدمات المتنقلةـ يقول السيد/ سيونج-هو يون- رئيس سامسونج الكترونيكس مصر: "باعتبارنا من كبرى الشركات الرائدة في قطاع الكترونيات المستهلكين، فإننا نفخر بإطلاق هذا المفهوم الجديد لخدمة العملاء في السوق المصري حيث أن مراكز الخدمة المتنقلة لا تُعد هي الأولى من نوعها في مصر فقط، ولكنها الأولى أيضاً في الشرق الأوسط وشمال أفريقيا. إنّ رضاء عملائنا يأتي دائماً على قمة أولوياتنا في سامسونج الكترونيكس."     
كذلك يضيف المهندس/ ياسر عمر- رئيس قطاع خدمة العملاء في سامسونج الكترونيكس مصر: "إنّ إطلاق مراكز الخدمة المتنقلة يأتي في في إطار جهودنا المستمرة لتقديم أرقى مستويات الخدمة في هذا القطاع حيث أنها تغطى تلك المناطق التي لا تغطيها مراكز الخدمة الثابتة. هذا وتقدم مراكز الخدمة المتنقلة باقة متكاملة من خدمات الدعم الفني بما يتيح لعملائنا الكرام الحصول على خدمة سريعة مميزة وذات جودة عالية فى جميع أنحاء جمهورية مصر العربية."


=