Wednesday, 15 February 2017

Sage Announces Partnership with Dynamic Cloud in Saudi Arabia



Agreement with Dynamic Cloud will extend Sage’s reach in variety of industries
Al Khobar/ Riyadh/Dubai___ 15 February, 2017 — Sage, the market and technology leader for integrated accounting, payroll and payment systems, has appointed Dynamic Cloud as an authorized partner for Sage X3, Sage X3 People, Sage 300 and Sage CRM business management solutions in Saudi Arabia.
Dynamic Cloud, a subsidiary of Dynamic Energy, provides cloud-based business management software including ERP solutions in the Al Khobar IT sector. The company is engaged in the research and development of new technologies and innovative products around areas such big data analytics and IoT. It also constantly seeks partnerships with globally recognized brands to maximize market share and profitability.
Dynamic Cloud serves industries ranging from oil and gas, to healthcare, logistics, manufacturing, and education. The partnership agreement will offer Sage a springboard to reach new clients with its state-of-the-art business management solutions.
“Dynamic Cloud and Sage are working together to increase market share while providing professional sustainable solutions to the Saudi market, especially in Al Khobar,” noted Mr. Othman Al Othman, CEO Dynamic Energy. “Further, partnering with Sage gives us an insight into the future of business management solutions utilizing the best technology, and best support.”
Commented Mr. Albadr, Founder and CEO, Josor. Sage Certified Distributor in Saudi Arabia: “Having more business partners in Saudi Arabia is a core element of Sage’s commitment to the Saudi market. This goes together with an aggressive training plan that Sage is undertaking to improve its business partner capabilities to serve customers in Saudi Arabia.”
“We are excited by the potential of this partnership with Dynamic Cloud to reach clients across a variety of industries. As the country’s focus on economic development and modernization of existing businesses continues into 2017, we are thrilled to be an enabler of sustainable, and robust business solutions in Saudi Arabia,” said Mr. Keith Fenner, Vice President Sage Enterprise Africa & Middle East.
The ‘Vision 2030’, an economic development policy released by the Saudi government outlines the prospects for the development of the non-oil sectors in the country. Modernization of the country’s business sector, a goal of the policy document, falls on partnerships such as these between local, and regional or global solution providers to devise by utilizing the core competencies of market knowledge held by local companies, and high quality product and service knowledge of regional and global brands.
Using Sage solutions for business operations and business planning combined with professional services to assist with change implementation and management, will result in the empowering of businesses with important information and the freeing of resources (time, people) for strategic growth of the company and the economy.

"سيج" تعلن عن انظمام "ديناميك كلاود"  لقائمة شركائها في المملكة العربية السعودية

الاتفاقية مع "ديناميك كلاود" ستعمل على توسيع نطاق "سيج" في مجموعة متنوعة من الصناعات -
[الخبر/ الرياض/ دبي 15 فبراير 2017] أعلنت سيج، الشركة الرائدة في السوق والتكنولوجيا للأنظمة المتكاملة في مجالات المحاسبة والمرتبات والمدفوعات، عن انظمام "ديناميك كلاود" Dynamic Cloud لقائمة شركائها التجاريين في المملكة العربية السعودية لتنفيذ حلولها لإدارة الأعمال ، بما في ذلك "سيج إكس 3" Sage X3 و "سيج إكس 3 بيبول" Sage X3 People و "سيج 300" Sage 300 و "سيج سي آر إم"Sage CRM. 
وتعمل "ديناميك كلاود"، وهي إحدى الشركات التابعة لشركة "ديناميك إنيرجي"Dynamic Energy، على توفير برمجيات إدارة الأعمال السحابية في تخطيط حلول موارد المؤسسات، بما في ذلك قطاع تكنولوجيا المعلومات في الخبر. كما تختص الشركة في مجال البحث والتطوير للتقنيات الجديدة والمنتجات المبتكرة حول تحليلات البيانات الكبيرة وإنترنت الأشياء. وتسعى الشركة باستمرار إلى التأسيس لشراكات عالمية مع العلامات التجارية المرموقة لتعزيز حصتها السوقية وربحيتها. 
وتقدم "ديناميك كلاود" خدماتها للعديد من القطاعات، بدءًا من النفط والغاز، والرعاية الصحية، والخدمات اللوجستية، والتصنيع، وصولاً إلى قطاع التعليم. ومن شأن اتفاقية الشراكة مع "سيج" أن تساعدها على المزيد من الانطلاق للوصول إلى عملاء جدد مع حلولها الحديثة المتخصصة لإدارة أعمالها. 
وقال السيد عثمان العثمان، الرئيس التنفيذي لشركة "دايناميك إنيرجي": "تعمل "دايناميك كلاود" و "سيج" معًا لزيادة حصتهما في السوق، في الوقت الذي تعملان فيه لتوفير الحلول المستدامة للسوق السعودية المتخصصة، وخاصة في مدينة الخبر. وعلاوة على ذلك، فإن الشراكة مع "سيج" تعطينا فكرة أفضل عن مستقبل حلول إدارة الأعمال باستخدام أفضل التقنيات وأرقى مستويات الدعم". 
وفي معرض تعليقه على هذه الشراكة، علق الاستاذ عبدالمحسن البدر، المؤسس والرئيس التنفيذي لشركة جسور لتطوير الاعمال، وهي الوكيل المعتمد في المملكة العربية السعودية لشركة "سيج": "إن وجود المزيد من شركاء الأعمال في المملكة العربية السعودية، يعتبر عنصرًا أساسيًا من التزام "سيج" تجاه السوق السعودية و لخدمة الطلب المتزايد على حلول سيج و يأتي متوافقا مع خطة التدريب الطموحة التي تطبقها "سيج" لتحسين قدرات شركائها التجاريين لخدمة العملاء في المملكة العربية السعودية". 
وقال السيد كيث فينر، نائب الرئيس في "سيج إنتربرايز" لمنطقة أفريقيا والشرق الأوسط: "إننا نشعر بالحماسة الفائقة إزاء إمكانات علاقة الشراكة مع "ديناميك كلاود" للوصول إلى عملاء عبر مجموعة متنوعة من الصناعات. وفيما يتواصل تركيز البلاد على التنمية الاقتصادية والتحديث من الشركات القائمة خلال العام الجاري 2017، يسرنا أن نكون محفزين لحلول الأعمال المستدامة والقوية في المملكة العربية السعودية". 
يشار إلى أن "رؤية 2030"، وهي سياسة التنمية الاقتصادية التي أطلقتها الحكومة السعودية، تحدد آفاق تطوير القطاعات غير النفطية في البلاد. ويعتبر تحديث قطاع الأعمال في البلاد هدفًا ضمن وثيقة السياسة العامة، ويقع جانب من ذلك على عاتق الشراكات، مثل موردي الخدمات المحليين والإقليميين والعالميين، من خلال الاستفادة من الكفاءات الأساسية للمعرفة في السوق لدى الشركات المحلية، والمعرفة بالمنتجات والخدمات ذات الجودة العالية من قبل العلامات التجارية العالمية والإقليمية. 
استخدام حلول "سيج" للعمليات التجارية والتخطيط للأعمال إلى جانب الخدمات المتخصصة للمساعدة في تطبيق وإدارة التغيير، يساعد على تمكين الشركات من خلال تزويدها بالمعلومات الهامة، وتحرير الموارد بما في ذلك الوقت والموظفين، لتحقيق النمو الاستراتيجي للشركة والاقتصاد على حد سواء. 
- انتهى - 
للتواصل مع سيج 
• يوتيوب 
• فيسبوك 
• تويتر 

=