Wednesday, 8 February 2017

Embrace Valentine’s Day at Conrad Cairo



Cairo, Egypt: 8 February 2017 Conrad Cairo is embracing Valentine’s Day with open arms, offering unforgettable dining experiences, exciting entertainment, fun prizes and special room packages in honor of the holiday. Sample an exceptionally-prepared menu at one of Conrad Cairo’s renowned restaurants which will offer distinctive touches of romance for one night only. Throughout the evening, guests at all venues will have the opportunity to win fun raffle prizes courtesy of Conrad Cairo.
Kamala:
This Valentine’s Day, savor authentic flavors of the east, created by expert Asian chefs at Kamala, who will be preparing a tailored set menu served with a complementary glass of Egyptian sparkling wine or sparkling juice. Ladies will be greeted with red roses and love songs will set the tone for an intimate meal in a cozy atmosphere in the stunning oriental restaurant.
Price: LE 666++ for couples
OAK Grill by Joe Barza:
On this special occasion, join loved ones for an authentic Lebanese four-course set menu at Oak Grill by Joe Barza. Oak’s fashionable décor, chic mood lighting and candle-lit tables create the ideal venue for a romantic meal or special dinner. Ladies will receive a red rose, and all guests can enjoy a complimentary glass of Egyptian sparkling wine or sparkling juice while enjoying the relaxing sounds of guitar music in the background.
Price: LE 777++ for couples
Stage One:
After a scrumptious dinner, make the most of the night with the dynamic stylings at Stage One. In the vibrant atmosphere of the Conrad Cairo’s notable bar and lounge, entertainment will abound including a DJ, singer, dancing and a belly dancer.
Price: LE 400 minimum charge per person
Jayda:
On Valentine’s Day, dine on delicious Lebanese cuisine at Jayda Lounge and Bar, while enjoying stunning Nile views at the cosmopolitan Cairo bar. On this special occasion, Jayda is offering authentic oriental flavors a la carte with live music.
Atrium:
For a less formal vibe, indulge in the Atrium’s a la carte menu of beverages and baked goods, sandwiches, snacks, as well as Oriental and French pastries.

For more information or to make reservations, please call +202 2580 8000 or visit us online at www.conradcairo.com

استمتع بعيد الحب في فندق كونراد القاهرة

القاهرة، مصر: 8 فبراير 2017- يستقبل فندق كونراد القاهرة عيد الحب بباقة من العروض الفريدة للعشاء وقضاء وقت ممتع في هذا اليوم المميز، حيث يقدم الفندق عروضاً ترفيهية وجوائز مختلفة بالإضافة لباقات خاصة لحجز الغرف وغيرها من المفاجآت والعروض الأخرى. وفي نفس الإطار، أعدت مطاعم الفندق المعروفة قوائم طعام استثنائية بلمسات رومانسية تناسب هذه الليلة، حيث يحصل ضيوف كونراد في كافة المطاعم على جوائز خاصة خلال السحب الذي يقام في المساء.  

مطعم كمالا:
في هذا اليوم تمتع بأشهر أطباق شرق آسيا من إعداد مجموعة من أشهر الطهاة الآسيويين في مطعم كمالا، حيث يقدم المطعم قائمة طعام تم إعدادها خصيصًا لهذا اليوم مع تقديم مشروبات مجانية. ويستقبل المطعم السيدات بالورود الحمراء ومجموعة من الأغاني الرومانسية، بما يهيئ جواً رائعاً ومريحاً في هذا المطعم الرائع.

السعر للزوجين: 666 جنيه غير شامل الخدمة والضريبة.

مطعم أوك جريل- جو برزا:
في هذه المناسبة استمتع مع من تحب بقائمة طعام لبنانية تضم أربعة أطباق رئيسية في مطعم أوك جريل-جو برزا. فالديكورات العصرية مع الإضاءة المميزة والعشاء على ضوء الشموع يجعل من مطعم أوك جريل وجهة مثالية لتناول عشاء رومانسي مميز في هذه الليلة. كما يقدم المطعم وروداً حمراء للسيدات بالإضافة لمشروبات مجانية، مع الاستمتاع بمقطوعات موسيقية هادئة للجيتار.
السعر للزوجين: 777 جنيه مصري غير شامل الخدمة والضريبة.

Stage One:
بعد وجبة عشاء شهية، يمكنك الاستمتاع بجو مفعم بالحيوية في Stage One مع العروض الترفيهية التي تتضمن DJ، ومغني وراقصة يقدمون العروض الحية.
السعر للفرد: 400 جنيه كحد أدنى للطلبات.

مطعم جايدا:
في هذا اليوم المميز استمتع بعشاء يضم أشهى الأطباق اللبنانية في مطعم جايدا لاونج اند بار مع الاستمتاع بمنظر النيل في the cosmopolitan Cairo bar. حيث يقدم المطعم مجموعة من الأطباق الشرقية الأصيلة مع الاستمتاع بالموسيقى والعروض الحية.
السعر: حسب اختيارك من القائمة.

مطعم Atrium:
للاستمتاع بهذا اليوم بدون رسميات يمكنك زيارة مطعم Atrium والاستمتاع بقائمة من المشروبات والمخبوزات المميزة بالإضافة للسندويتشات، والوجبات الخفيفة، وكذلك الحلويات الشرقية والفرنسية.
السعر: حسب اختيارك من القائمة.

للحجز ولمزيد من المعلومات يرجى الاتصال على +202 2580 8000 أو زيارة موقعنا الاليكتروني www.conradcairo.com


=