Sunday, 19 February 2017

Arabian Automobiles Announces Winners of AED 100,000 and AED 50,000 for DSF 2017!


AED100,000 and AED 50,000 in gift vouchers were rewarded to lucky INFINITI enthusiasts this festive season

Dubai, UAE, February 19th, 2017: Arabian Automobiles Company, the flagship automotive division of AW Rostamani Group and exclusive dealer for INFINITI in Dubai, Sharjah and the Northern Emirates, has recently announced the AED 50,000 and AED 100,000 winners in its DSF 2017 campaign.

Throughout DSF 2017, customers were privy to INFINITI’s ‘20% On Us’ campaign, providing them with complementary insurance, complementary servicing, five years of unlimited mileage warranty, and guaranteed rewards with over AED 1,000,000 in ‘Scratch & Win’ vouchers. If their vehicle was undergoing servicing, customers received a complementary INFINITI courtesy car until the servicing was completed.

Mr. Murtaza Virani, who purchased the INFINITI QX80, said of his win, “I feel incredibly honoured and privileged to have been offered this opportunity by Arabian Automobiles Company – winning AED 100,000 was a huge surprise! I am very grateful because I made significant savings on my new INFINITI, and drove away with a brand-new car as well as peace of mind – a real bonus!”

Mr. Nassim Abed, commented, “I always planned on buying an INFINITI Q30 in the New Year, but I never expected to make savings like this! Winning AED 50,000 has taken a load off my mind and I feel both surprised and immensely lucky – it just goes to show that it really is worth making the most of DSF by participating in promotions, especially at Arabian Automobiles Company, which always goes above and beyond with its DSF offers.”

Mr. Virani and Mr. Abed were recently joined by another winner that walked away with AED 50,000 this festive season. Arabian Automobiles Company has enjoyed a strong relationship with Dubai Festivals & Retail Establishment and Dubai Shopping Festival since the global attraction started in 1996. The organisations have worked in partnership over the years to introduce memorable moments and unique surprises which have come to define the event and which transform Dubai into an unforgettable shopping experience for visitors and residents.

العربية للسيارات تعلن عن أسماء الفائزين بجائزتي 100,000 و50,000 درهم لمهرجان دبي للتسوق 2017
فائزان من عشاق إنفينيتي يبتسم لهما الحظ ويحصلان على قسائم بقيمة 100,000 و50,000 درهم في هذا الموسم

[دبي - الإمارات العربية المتحدة، 19 فبراير 2017] - أعلنت العربية للسيارات، شركة السيارات الرئيسية في مجموعة عبد الواحد الرستماني، والموزع الحصري لسيارات إنفينيتي في دبي والشارقة والإمارات الشمالية، مؤخرًا عن الفائزين بجائزتي 100,000 و 50,000 درهم في حملتها لمهرجان دبي للتسوق 2017.
أقبل العملاء على حملة إنفينيتي بعنوان "20٪ علينا" طوال مهرجان دبي للتسوق 2017، ليحصلوا من خلالها على تأمين مجاني، إضافة إلى عدد من الخدمات المجانية، والضمان غير محدود الكيلومترات لخمس سنوات، والكثير من المكافآت المضمونة التي زادت قيمتها على مليون درهم على شكل قسائم "امسح واربح". وفي حال قيامهم بإرسال سياراتهم للخدمة، كان العملاء يحصلون على سيارات إنفينيتي بالمجان لاستخدامها إلى حين الانتهاء من أعمال الصيانة على سياراتهم.
وقال السيد مرتضى فيراني الذي اشترى سيارة "إنفينيتي كيو إكس 80" معلقًا على فوزه: "أشعر بالفخر الكبير لحصولي على هذه الفرصة من خلال العربية للسيارات. إن فوزي بجائزة قيمتها 100 ألف درهم كان مفاجأة كبيرة، ويطيب لي الإعراب عن امتناني لهذه الشركة التي ساعدتني على تحقيق توفير كبير عند شراء سيارتي إنفينيتي الجديدة، وقيادة سيارة تضمن لي راحة البال، وهذه هي الجائزة الحقيقية".
وقال السيد نسيم عابد: "كنت أخطط لشراء سيارة "إنفينيتي كيو 30" في السنة الجديدة، لكن لم أكن أتوقع تحقيق توفير بهذا الحجم. لقد شعرت بفرحة لا توصف عندما فزت بجائزة 50 ألف درهم، وأيقنت أنني محظوظ، وأدركت أهمية الاستفادة القصوى من مهرجان دبي للتسوق من خلال المشاركة في العروض الترويجية، وخصوصًا مع العربية للسيارات التي تقدم عروضًا لا مثيل لها خلال مهرجان دبي للتسوق".
وانضم كل من فيراني وعابد إلى الفائز الأول الذي سبق له الحصول على جائزة 50 ألف درهم في هذا الموسم. وتتمتع الشركة العربية للسيارات بعلاقة قوية مع مؤسسة دبي للمهرجانات والتجزئة ومهرجان دبي للتسوق منذ انطلاقة هذا الحدث العالمي في العام 1996. وعمل الطرفان في إطار شراكة طوال السنوات الفائتة لتوفير لحظات لا تنسى ومفاجآت فريدة أصبحت من السمات المميزة لهذا الحدث، وتتحول دبي معها إلى تجربة تسوق تظل خالدة في أذهان الزوار والمقيمين.


=