Tuesday, 31 January 2017

Explore A New Standard of Living with La Riviera Apartments


New luxury apartment complex offers unparalleled comfort and tranquillity

Dubai, UAE: Riviera Group introduces La Riviera Apartments, setting a new standard in luxurious apartment living. The 22-story residential building offers 144 stylish one and two bedroom apartments and two retail units.  

La Riviera Apartments is situated in the desirable district of Jumeirah Village Circle, a residential and commercial community featuring a stylish mixture of Arabic and Mediterranean villas nestled alongside stylish townhouses. A medical facility, school, shopping centre and convenience store are all right on La Riviera’s doorstep, as well as direct access to the main highway for added convenience.

La Riviera Apartments are more than an investment - they are perfectly planned homes encouraging a calm and refined way of life. A typical floor contains seven St Tropez one-bedroom apartments and two Nice two-bedroom apartments. Each apartment is designed for elegance and convenience, with fixtures and finishing to the highest standard.

What better way to spend quality time with your family than relaxing with a barbecue in one of the two specially dedicated areas for al fresco dining, or taking a dip in the swimming pool or kid’s pool?    

At La Riviera Apartments, you can breeze through the Riviera Retreat Lobby or unwind in the Riviera Retreat lounge for a feeling of absolute peace and calm. Unwind from the stresses of modern living in the state of the art health club, or pop into the separate ladies and gents smart steam room to feel stress simply melt away.

“La Riviera Apartments is ideal for anyone looking for a retreat from the stresses of urban living,” says the Managing Director of the project, Mr Abdul Raul Razzak, who further describes the apartment complex as “the perfect location for families or professionals in search of the perfect new luxury home with all the convenience and comfort they would expect.”

Construction of this deluxe apartment block is due to complete in the latter quarter of 2018.


استكشـــف معيــاراً جديــداً للحيــاة مع "شقـق لا رفييـرا"
شقق فاخرة بمجمع سكني جديد يوفر راحة وهدوء لا مثيل لهما

دبــي، الإمارات العربية المتحدة: تقدم "ريفييرا جروب" مجمـع "شقـق لا رفييـرا" السكنيّ، واضعةً معياراً جديداً للمعيشة في الشقق الفاخرة، حيث يقدم هذا المبنى السكنيّ المكوّن من 22 طابقاً  عدد 144 شقة بغرفة نوم واحدة و بغرفتين، مع منفذين للبيع بالتجزئة.  

تقع "شقـق لا رفييـرا" في منطقة جذابة من «قرية جميرا سيركل»، وهو مجتمع سكني وتجاري يضم مزيجاً أنيقاً من الفلل ذات التصاميم العربية والمتوسطية والتي توجد إلى جانب منازل التاونهاوس الأنيقة. هذا كما يتوفر هناك مركز طبي، مدرسة، مركز للتسوق، ومتاجر؛ جميعها على أعتاب شقتك في "لا ريفييرا"، بالإضافة إلى مدخل مباشر للطريق السريع الرئيسي  لمزيد من الراحة.  

تعد "شقـق لا رفييـرا" أكثر من مجرد استثمار عقاري – فهي عبارة عن منازل مخططة تخطيطاً مثالياً يعزز التمتع بأسلوب حياة هاديء وراقي، في حين يضم الطابق الواحد سبعة شقق بغرفة نوم واحدة وشقتان لطيفتان بغرفتي نوم، على نمط  سان تروبيه، وقد تم تصميم كل شقة كي تستوفي مميزات الأناقة والراحة في كل منها، مع وجود تجهيزات وتشطيب على أعلى مستوى.

هل هناك وسيلة لقضاء وقت ممتع مع عائلتك أفضل من التمتع بالاسترخاء مع حفلات الشواء في واحدة من المنطقتين المخصصتين لتناول الطعام في الهواء الطلق، أو الاستمتاع بالغطس في حمام السباحة أو حمام سباحة الأطفال؟!

يمكنكم في "شقـق لا رفييـرا" الاستمتاع بالجلوس في ردهة "ريفييرا ريتريت" أو الاسترخاء في استراحة "ريفييرا ريتريت" للحصول على إحساس وشعور مفعم بالسلام والسكينة والهدوء المطلق. تخلص من ضغوط الحياة العصرية في النادي الصحي المجهز بأحدث التجهيزات المتطورة أو زيارة غرف البخار الذكية المنفصلة للسيدات والرجال ، من أجل الشعور بالتخلص من الإجهاد والتوتر بكل سلاسة.  

وفي هذا الصدد، صرح السيد/ عبد الرؤوف رزاق، المدير التنفيذي للمشروع، قائلاً "تعتبر «شقـق لا رفييـرا» مثاليـة لكل من يبحث عن الإنعزال عن ضغوط الحياة الحضرية "، فيما يضيف واصفاً هذا المجمع للشقق السكنية، بأنه "المكان المثالي للعائلات أو للمهنيين في بحثهم عن منزل فاخر جديد ومثالي، مجهز بكافة وسائل الرفاهية والراحة التي يتوقعونها."

هذا ومن المقرر الانتهاء من بناء هذا المجمع السكني للشقق الفاخرة في الربع الأخير من عام  2018.

=