Tuesday, 31 January 2017

Cayan Group Recognized as Most Innovative Leading Property Developer


Global Brands magazine honours real estate giant at annual awards ceremony

Dubai/Riyadh 31, January, 2017-- Cayan Group, the leading property developer in the Middle East, was recently awarded the ‘Most Innovative Leading Property Developer Brand in Saudi Arabia’ by the Global Brands magazine.  
The award, which is a global recognition for excellent service, was bestowed upon Cayan Group after a rigorous screening process involving independent research agencies which verify short-listed nominations using publicly available information.
“We have attained a commanding position in the real estate sector in Saudi Arabia and the GCC, and importantly in the public’s mind through our iconic buildings. However, to reach this pinnacle of success we have had to continuously innovate, whether it was in concept, design, construction, or service delivery. To have our efforts verified by independent research agencies and recognized by the Global Brands magazine makes us very proud,’’ commented Ahmed Al Hatti, Chairman of Cayan Group.
The Global Brands magazine awards occurs annually and acknowledges companies from various industries but specifically those in the banking & finance, education and hospitality sectors from around the world. The awards aim at honouring and acknowledging excellence in performance by key players in the markets by providing companies a platform, and creating awareness of the need for exceptional service and delivery.


مجموعة كيان تحصد جائزة "الشركة الأكثر ابتكاراً في مجال التطوير العقاري"

مجلة "جلوبال براندز" تكرم رواد القطاع العقاري خلال حفلها السنوي

]دبي / الرياض، 31 ، يناير 2017[ - حازت مجموعة كيان، الرائدة في مجال التطوير العقاري في منطقة الشرق الأوسط، حديثاً على جائزة "الشركة الأكثر ابتكاراً في مجال التطوير العقاري في المملكة العربية السعودية" من قبل مجلة جلوبال براندز.
ونالت مجموعة كيان هذه الجائزة العالمية التي تعتبر بمثابة تقدير عن الخدمات المتميزة للشركات، عقب عملية اختيار دقيقة شاركت فيها وكالات بحوث مستقلة، وضعت قائمة الترشيحات بناءً على المعلومات المتاحة أمام العامة.
وتعقيباً على الفوز بهذه الجائزة قال أحمد الحاطي، رئيس مجلس إدارة المجموعة: "أثبتت مجموعة كيان نفسها بقوة على قطاع العقارات في المملكة العربية السعودية ودول مجلس التعاون الخليجي، والأهم من ذلك أنها ميزت مشروعاتها من خلال انشاء و توفير مباني أيقونية للمجموعة. ولتحقيق هذا النجاح، عملنا جاهدين على الاستثمار في الابتكار، سواء من حيث المفهوم، أو التصميم، أو البناء، أو الخدمات التي تقدمها الشركة. ونحن فخورون بتقدير جهودنا من قبل جهات بارزة مثل وكالات الأبحاث المستقلة، ومجلة جلوبال براندز".

وتقدم جوائز مجلة جلوبال براندز بشكل سنوي، وتغطي الشركات العاملة في مختلف القطاعات، وعلى وجه الخصوص قطاعات المصارف، والتعليم، والضيافة  من جميع أنحاء العالم. وتهدف هذه الجوائز إلى تكريم الشركات و العلامات التجارية الرائدة في السوق على أدائها المتميز، من خلال تسليط الضوء على أهمية تقديم مشاريع و خدمات استثنائية و مبتكرة.


=