Tuesday, 6 December 2016

Product placement – Dabur Amla Snake Oil Split Ends Seal




Dubai, UAE, 5 December, 2016 - Hair serum is a unique product that protects tresses from external damages such as harsh climatic conditions, pollution, and heat styling and chemical treatments. It also makes hair more manageable by preventing tangles, knots and dryness. Hair serum provides a protective layer to the outer surface of the hair strand. A little application of hair serum not only makes hair soft but also reflects more light to add more shine.  

Split ends give an unkempt and messy look to even the best of hair styles and it is one of the most common hair problem among women, irrespective of their age. Dabur Amla Snake Oil Split Ends Seal addresses the demand for a hair serum that repairs split ends from the first application. Enriched with the goodness of trusted Dabur Amla Oil and fortified with the Amla Vita Seal System, it is a three-tiered solution for rough and damaged hair with split ends. It not only repairs and binds split ends but also prevents further damage by providing a protective coating to the hair shaft. In addition, it conditions and smoothens the entire length of hair, giving tresses a healthy shine.


Dabur Amla Snake Oil Split Ends Seal is widely available across all supermarkets and beauty stores in the UAE. Attractively packaged bottles are sold in two sizes of 30 ml and 50 ml for AED 15 and AED 25, respectively.

ترويج منتج - "زيت الحية - يلحم الأطراف المتقصّفة" من "دابر أملا"

دبي، الإمارات العربية المتّحدة، 5 ديسمبر 2016 - يساعد سيروم الشعر على الحماية من المشاكل الناجمة عن التعرّض الدائم للظروف المناخية القاسية والتلوّث والاستخدام المتكرّر لأدوات التصفيف والعلاجات الكيماوية، بالإضافة إلى جعل الشعر أكثر سهولة للتسريح والحد من التشابك والتجعّد وجفاف الشعر. كما يعمل السيروم على تغطية خصلات الشعر بطبقة وقائية بحيث يمكن لاستخدام كمية قليلة منه فقط أن تحدث تغييراً كبيراً في منح الشعر النعومة واللمعان والتألّق الدائم.

ويعد التقصّف من مشاكل الشعر الأكثر شيوعاً بين أوساط السيدات من مختلف الفئات العمرية، والذي غالباً ما يشوّه مظهر الشعر ويجعل من الصعب الحصول على تسريحة جيّدة وخالية من العيوب. ومن هنا جاء تطوير سيروم "زيت الحية - يلحم الأطراف المتقصّفة" من العلامة التجارية "دابر أملا" لتلبية الطلب المتنامي على منتجات سيروم الشعر ذات الفعالية العالية في القضاء على التقصّف من أوّل استعمال. ويتميّز هذا المنتج بأنّه يجمع بين الفوائد الموثوقة التي تنفرد بها مجموعة "زيت الشعر دابر أملا" وبين الخصائص المتطوّرة لنظام "أملا فيتا سيل" التي تضمن توفير أقصى درجات الحماية الشاملة للشعر من التلف والخشونة والتقصّف، إذ لا يعمل هذا السيروم الجديد على إعادة ترميم وعلاج الأطراف المتقصّفة فحسب، بل يساعد أيضاً على توفير طبقة وقائية حول خصلات الشعر للحد من إصابتها بأي مشاكل أخرى، بالإضافة إلى ترطيب الشعر من الجذور حتى الأطراف ومنحه اللمعان والمظهر الصحي والحيوي المرجو.

ويمكن الحصول على سيروم "زيت الحية - يلحم الأطراف المتقصّفة" من "دابر أملا" من جميع محلات السوبرماركت ومتاجر التجميل في دولة الإمارات العربية المتّحدة. وهو يتوفّر في عبوات بحجم 30 مل و50 مل مقابل 15 درهماً و25 درهماً إماراتياً، على التوالي.

=