Wednesday, 7 December 2016

CMCS secures reseller partnership agreement with Seavus for PrimaveraReader



Platinum Oracle Partner to bolster regional demand for Primavera P6 file viewer


UAE, December 7, 2016 - Collaboration Management & Control Solutions (CMCS), the leading in Project Management Information Systems, has announced that it has entered into a reseller partnership agreement with Seavus, a globally authorized master distributor for the PrimaveraReader software. According to the agreement, CMCS, a Platinum Oracle Partner, will utilize its expertise to expand the client base of PrimaveraReader in the countries of its operation.

PrimaveraReader is a highly affordable viewer for Oracle Primavera P6 files exported as .xer or .xls file types. By allowing all members to dynamically open, analyze and print Oracle Primavera P6 schedules without the need to purchase expensive licenses, it allows for greater transparency among project teams. PrimaveraReader 2.1 is the most recent version that focuses on improving resource assignment decisions and optimizing budgets spent during any given stage of the project, thus offering several advanced benefits to project-oriented companies.
  
Bassam Al Samman, CEO, CMCS, said: “We are delighted to be a reseller partner for Seavus’ PrimaveraReader and play a key role in driving the growth of the software in the region. This strategic agreement is timely and opportune as it will help address the cost challenges of Oracle Primavera P6 users. We look forward to working closely with Seavus and remain optimistic of the advantages PrimaveraReader will offer to our clients in the region and beyond.”

“We are very pleased to enter into a partnership agreement with CMCS, a reseller with an impressive working knowledge of Oracle Primavera P6 in addition to a rich portfolio of notable clients and a remarkable awards base. We have collaborated with them as they have strong regional presence and we are convinced that together we will be able to better serve our current and potential clients,” concluded Zoran Trajkovski, Senior Business Consultant working on PrimaveraReader.


For more information about PrimaveraReader, please visit: www.primaverareader.com.   

"سي. أم. سي. أس" توقّع اتّفاقية شراكة مع "سيفوس" لتوزيع البرنامج الرائد "بريمافيرا ريدر" في الأسواق الإقليمية

شريك "أوراكل" البلاتيني تتطلّع لتلبية الطلب المتنامي في المنطقة على برنامج عرض ملفات "بريمافيرا بي 6"


الإمارات، 7 ديسمبر 2016 - بصفتها إحدى شركاء "أوراكل" البلاتينيين، تعتزم "سي. أم. سي. أس" (CMCS)، الشركة الرائدة في إدارة مشاريع نظم المعلومات، الترويج لبرمجيات "بريمافيرا ريدر" (PrimaveraReader) في الأسواق التي تعمل بها، وذلك بموجب اتّفاقية شراكة التوزيع الإستراتيجية التي أبرمتها مؤخّراً مع شركة "سيفوس" (Seavus)، الموزّع العالمي المعتمد لبرمجيات "بريمافيرا ريدر".

ويعد "بريمافيرا ريدر"، الذي يتوفّر بأسعار معقولة، من أحدث البرامج المخصّصة لعرض وقراءة الملفات المطوّرة عبر برمجيات "أوراكل بريمافيرا بي 6" بصيغة "xer." و"xls."، إذ يتيح هذا البرنامج المبتكر للمستخدمين إمكانية فتح وتحليل وطباعة الجداول المعدّة عبر "أوراكل بريمافيرا بي 6" دون الحاجة لشراء التراخيص ذات الصلة، الأمر الذي يعزّز الشفافية والسرعة في العمل بين أوساط فريق العمل الواحد. ويعد "بريمافيرا ريدر 2.1" هو أحدث إصدار من مجموعة برمجيات "بريمافيرا ريدر" والذي يتميّز بالعديد من الخصائص والوظائف المتطوّرة التي تتمحور بالدرجة الأولى حول تسهيل آليات اتّخاذ القرار بشأن تخصيص الموارد وتحسين الميزانيات المنفقة خلال أي مرحلة من المشروع، بما من شأنه أن يعود بالمنفعة الكبيرة على الشركات المطوّرة.

وفي معرض تعليقه على الشراكة الجديدة، قال بسّام السّمان، الرئيس التنفيذي لشركة "سي. أم. سي. أس": "يشرّفنا أن ننضم إلى شبكة شركاء "سيفوس" والعمل معاً من أجل توزيع حلول "بريمافيرا ريدر" في المنطقة والمساهمة الفاعلة في دفع عجلة نمو وانتشار هذا البرنامج النوعي في السوق الإقليمية. وتأتي هذه الشراكة الإستراتيجية في الوقت المثالي لمعالجة التحديات العديدة التي لا يزال يواجهها مستخدمو "أوراكل بريمافيرا بي 6" من حيث التكلفة. ونحن نتطلّع قدماً للعمل بشكل وثيق مع "سيفوس" من أجل الوصول بالخصائص المتميّزة لـ "بريمافيرا ريدر" إلى جميع عملائنا في المنطقة والعالم".

وبدوره، علّق زوران تراجكوفسكي، استشاري أعمال أوّل في شركة "سيفوس": "نحن سعداء بالدخول في اتّفاقية شراكة مع "سي. أم. سي. أس" التي تحظى بالخبرة والمعرفة المعمّقة ببرمجيات "أوراكل بريمافيرا بي 6"، فضلاً عن محفظتها الواسعة من العملاء رفيعي المستوى والجوائز والتقديرات العالمية المرموقة. وبالنظر إلى حضورها القوي على الخارطة الإقليمية، نحن على ثقة تامة بأنّنا سنتمكّن معاً من خدمة العملاء الحاليين والمحتملين في المنطقة على أكمل وجه".

للمزيد من المعلومات، يرجى زيارة الموقع الإلكتروني:www.primaverareader.com  

=